Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Kjøpte carena sin trehjuls tvilling/søskentrille tidlig i sommer og var forsåvidt fornøyd. Man får jo det man betaler for, og til sitt bruk er den grei. Mamma holder kontroll på sine "to tette" og får også tatt noen trimturer ila uka. Men... pga omstendighetene har den nå stått noen uker, og når jeg nå skulle bruke den igjen med poser oppi, var det helt håpløst. Spesielt toåringen satt trangt og fælt. Babyen på 6 mndr fikk vi akkurat kilt nedi med posen slik at han kunne ligge å sove. Og da brukte jeg ikke voksi, men en tynnere fleecepose og en polarpose. I tillegg ble den jo så tung!! Når toåringen gikk, var den ok å trille, men med to barn og fullt vinterutstyr var den et dråg... (hjulet fremme har jo ikke svingmulighet). Er det flere som har samme erfaring som meg? Litt kjedelig å ha kjøpt noe med så begrenset brukstid...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 http://www.barnevognguiden.no/carena/carena-twin-3w.html Vogna jeg snakker om - kansje mer en sportsvogn enn trille, men dog...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 De aller fleste tvillingvogner med midtdeler er for smale for voksipose til litt større barn, dessverre. Tvillingvogner er generelt veldig smale i setet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå