Gå til innhold

Savner min ex noe forferdelig mye

Anbefalte innlegg

Gjest jenta med kjærlighetssorg
Skrevet

Hei!

(Dette kan bli et litt langt innlegg, men jeg trenger å skrive dette, og jeg håper virkelig at noen kan svare meg)

Jeg er ei jente på 17 år, jeg har et stort problem med ex'en min. Når jeg var 14 år hadde jeg min første kjæreste, vi var stormforelsket i hverandre og var sammen hver dag, han var min første sexpartner og det var første gang jeg var virkelig forelsket i noen. Etter 6 måneder gjorde det slutt med meg, og bruddet var ganske "rent". Men jeg var knust og jeg tenkte på han hele tiden i noen måneder etterpå og savnet han mye. Men selvsakt kom jeg over han, og trodde at jeg aldri kom til å føle noe for han igjen.

Men helt plutselig denne sommeren, altså over 2 år etter bruddet, begynte han og dukke opp i tankene mine og drømmene mine, OFTE. Jeg tenkte bare at det var en liten fase først, men det ble bare verre og verre. Jeg tenkte på han hele tiden, gråt meg i søvn noen kvelder og så på det ene bildet jeg har beholdt av han, hver dag...

I september møtte jeg han på butikken og vi pratet sammen om hverdagslige ting, og det var utrolig godt for meg å høre stemmen hans. Og det ble selvsakt ikke bedre av dette,han var i tankene mine enda mer enn før, så to dager etter det ringte jeg han og spurte om han ville finne på noe en dag. Men siden han har kjæreste, følte han at dette ble feil og sa beklagelig nei til meg. Jeg godtok dette og prøvde å glemme alt... Men han var enda i tankene mine, og for 2-3 uker siden ringte han meg, for første gang på over 2 år, og sa at han måtte fortelle meg noe. Han fortalte meg at han tenkte på meg hele tiden, og at han savnet meg, og slik hadde han følt det i ca 1 år... Han sa også at han ville gjøre det slutt med dama si, og ville gjerne treffe meg over en lunch eller noe. Vi pratet sammen i ca 5 minutter, og jeg sa at jeg hadde tenkt mye på han og... Han måtte legge på fordi noe kom i veien, og han sa han skulle kontakte meg så fort han kunne og han gledet seg til å treffe meg. Og jeg ble så glad! Bare tanken på at han tenkte på meg og gjorde at jeg kjente hjertet banke fortere!

Men nå har han ikke kontaktet meg etter dette, og jeg er redd han har valgt dama si... Jeg er så ufattelig trist og lei meg hele tiden, jeg gråter over han nesten hver dag og jeg har helt klart kjærlighetssorg. Jeg trenger han, har aldri følt det slik før, jeg føler meg helt ødelagt :(

Dere kan kanskje ikke tolke historien min på så mange måter, men jeg håper at jeg kan bli tatt på alvor selv om jeg er ganske ung. Fordi jeg vet hva jeg føler og jeg vet at jeg savner han. Og jeg tror jeg trenger hjelp, fordi dagene blir bare verre og verre :( Jeg gråter nå som jeg skriver dette, og vet at dette kommer til å bli enda en søvnløs natt...

Tror dere at han trenger tid til å finne ut hva han vil, eller tror dere at han har valgt dama? Vær så snill og svar meg. Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff...

Først vil jeg bare gi deg en klem og si at jeg føler noe helt utrolig med deg!!

Dette er nesten helt villt,men kjenner meg utrolig godt igjen i mye av det du skriver.

Min ex var min første stooooore kjærlighet. Vi ble sammen da jeg var akkuratt fyllt 15 og til jeg var 18. Altså nesten 4 år :O

Hele forholdet var rart, da vi var bege veldig unge. Det endte opp med at vi gjorde det slutt pga mye drit(som jeg ikke skal gå inn på nå).

Det var helt jævlig. Trodde jeg skulle dø av smerte. Fysisk, psykisk og følelsesmessig.

Etter noen mnd begynnte det å gå bedre, og til slutt overlevde jeg.

Kom aldri helt over han, men ble mindre vondt.

Etter en 2 år begynnte jeg å tenke myyyye på han igjen. Hadde jevnlig hatt drømmer om han men nå ble det alvorlig mye følelser som blusset opp..

Prøvde å ignorere dem, fordi det "toget varjo gått", men kom aldri over han.

For en 3 mnd siden tok jeg kontakt med han. Sa jeg måtte snakke med han. Da viste det seg at han også hadde hatt vanskelig for å komme over meg, og i løpet av den tiden vi var sammen sa det bare "PANG"!! Nå er vi sammen igjen :D:D:D:D:D::D:D:

Fikk tilbake "the love of my life" og er utrolig lykkelig.

Grunnen til at jeg fikk han tilbake var fordi jeg aktivt gikk inn for å få han til å forstå at jeg ville ha han!

Gutter har ikke telepatiske evner, men må bli fortalt hva du tenker og føler.

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt kontakt og lagt alt på bordet. Forklart han at du vil ha han, men du kan ikke vente altfor lenge. La han forklare hva han tenker (ikke lett å gjør det slutt med noen selv om du er interessert i noen andre uansett).

HVIS han ikke gjør noe med det ville jeg ikke ventet altfor lenge. Vet det er vondt å høre, men da fortjener du bedre. DU er viktig oppi det hele også vet du..

MEN, hvis du går frem og virkelig snakker med han om det, så er nok sjansen stor for at det skjer noe. Hvertfal hvis han sier at han har følelser for deg også...

(synes bare litt synd på denne dama hans oppi bildet.. Ikke lett sånn som det:S)

Håper dere finner ut av det..

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Tusen takk for svar og støtte! Jeg ble glad av å lese svaret ditt.

Har ennå ikke hørt noe fra han, skal vente noen dager før jeg tar kontakt med han, og forteller alt. :)

Skrevet

lykke til.

Bare husk å få sagt alt og at dere kommer frem til en endelig forståelse.. Dumt å gå rundt å ikke vite for lenge.

Bedre å få "avslag" nå enn å gå rundt å være lei seg lenge og så få et "avslag".

Derimot så krysser jeg fingrene mine for deg.Håper bare det går bra:)

Hvis det fremdeles er litt usikkert etter at dere har snakket,så

HUSK ; Hvis universet mener at dere er skapt for hverandre, så finner dere sammen igjen.. Uansett..

Det er bare viktig å prøve å unngå at du "stopper opp" livet mens du eventuelt venter på ham.. Ditt liv er vell så viktig. Prøve å finne på ting som gjør deg glad og lykkelig..

Gjest Gjest_Bare meg_*
Skrevet

Skjønner at det er trist for deg :/ men er det bare meg som tenker på den nåværende kjæresten hans? Tenk så knust hun må føle seg... Vet ikke hvor lenge de har vært sammen, men hva om hun også ser på han som sitt livs store kjærlighet?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Skjønner at det er trist for deg :/ men er det bare meg som tenker på den nåværende kjæresten hans? Tenk så knust hun må føle seg... Vet ikke hvor lenge de har vært sammen, men hva om hun også ser på han som sitt livs store kjærlighet?

Jeg fikk vite idag at ex har gjort det slutt med kjæresten sin. Og hun er helt knust, jeg føler meg skyldig. Jeg har pratet med ex, og han vil gjerne treffe meg..! Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg vil jo selvfølgelig være med han, men tenker på kjæresten/eksen hans... Noen tips eller råd? :)

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Hm ... kanskje det er lurt om dere holder forholdet i litt lav profil i begynnelsen hvert fall. Så hun slipper å føle seg erstattet så fort.

Lykke til hvert fall! Håper du og kjæresten din finner ut av det :) Er koselig det ble dere igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...