Sol&Måne Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Hei! Skal på ferie til Lanzarote om 2 uker, og tenkte derfor at det kanskje begynte å bli på tide å få bestilt meg litt solkrem fra lookfantastic, strawberrynet el.l for å være sikker på å få det i tide. Noen som kan anbefale noen produkter? Har nettopp bestilt meg en spray til håret fra L'Oreal Professional med solbeskyttelse, men trenger til kropp/ansikt. Noen tips?
Lilandry Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 MD Formulations har gode solkrem til ansiktet iallefall. Kroppen er jeg like blank som deg hver gang jeg skal kjøpe solkrem...! Jeg føler jeg ikke vil betale så mye for en solkrem som jeg skal ha på kroppen, for jeg bruker en del solkrem på kroppen når jeg først smører meg. Jeg har prøvd det meste, men jeg vet ikke, ender som regel opp med Piz Buin da jeg har en tendens til å bli solbrent av de andre, selv om jeg bruker høy faktor (20- 25). Så her følger jeg litt med!
Suzy Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Jeg liker Soltan som du får på apoteket jeg da - de har en veldig god krem for ansiktet og mye forskjellig til kropp. Brukte dem sist jeg var i syden og ble ikke brent en eneste gang. Ikke sinnsykt dyre heller.
Sol&Måne Skrevet 18. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2009 Jeg liker Soltan som du får på apoteket jeg da - de har en veldig god krem for ansiktet og mye forskjellig til kropp. Brukte dem sist jeg var i syden og ble ikke brent en eneste gang. Ikke sinnsykt dyre heller. Takk for tips Har sett dette merket på Boots i England og sånt, men får man tak i dem i Norge?
Suzy Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Takk for tips Har sett dette merket på Boots i England og sånt, men får man tak i dem i Norge? Ja på Boots-apotekene i Norge - tidligere Alliance (?) har blitt til Boots mange steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå