Gå til innhold

Internettbutikker

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Dette legges muligens i feil forum, men jeg går ut ifra at dere flytter den isåfall.

Anywhoo, jeg har funnet en intressant nettbutikk, men problemet er at jeg ikke vet hvor seriøse de er. Jeg finner ingen omtale av butikken, og når jeg skulle sende en mail til dem så jeg at kontaktadressen deres er en hotmail-adresse.

Nå er ikke jeg vant til å handle på nettet, men har ikke vanligvis seriøse firma egne e-postadresser, altså, ikke hotmail? Adresser som korresponderer med domenenavnet til nettsiden? Kanskje bare jeg som er veldig skeptisk, men vil ikke risikere å kaste penger ut av vinduet, og det jeg vil kjøpe der er dyrt, så... vil bare ha andres meninger om saken :sjenert:

*takknemlig for alle svar*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på, egentlig. Jeg har også et skeptisk utgangspunkt, for man vet aldri. Hvilken nettbutikk er det?

Skrevet
... men har ikke vanligvis seriøse firma egne e-postadresser, altså, ikke hotmail?

Jeg synes ikke du er spesielt skeptisk. I hvert fall ikke mer enn det som bør være minimum i et slikt tilfelle. En Hotmail-adresse trenger vel ikke nødvendigvis bety at nettbutikken er svindel, men om det ikke finnes annen informasjon på nettbutikken hadde jeg sett meg om et annet sted.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Takk for svar begge to.

Da dropper jeg den butikken :)

Skrevet

Jeg føler meg trygg så lenge de oppgir tilstrekkelig med kontaktinfo og tilbyr betaling med postoppkrav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...