Gjest mamma mia Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 hvordan kan man hjelpe et annat par som . ønsker seg barn, eg vil så gjerne unne andre denne gleden, .hvor hendvevver man seg, og så vidre
LystPaBaby Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hva mener du? Skal du kjøpe et barn til de? :gjeiper: Vil tro at de selv bør ta kontakt med sin fastlege. Tror ikke det er noe du bør blande deg inn i. Tanken er god, men dette bør de nok styre helt selv.
Gjest Blush Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Med mindre du snakker om å adoptere bort et barn er det vel ikke så mye man kan gjøre i Norge for å hjelpe andre par med å få barn. Eggdonasjon er jo ikke tillatt.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Det er en fin tanke, men dette er ikke noe du kan hjelpe til med. Annet enn å anbefale dem å snakke med fastlegen sin. Jeg er selv ufrivillig barnløs, men nå gravid. Og jeg ville blitt utrolig fornærmet og såret om noen av vennene mine begynte å komme med råd og tips til hvordan vi kan bli gravide. Når man kommer så langt at man snakker om at man har vansker for å bli gravid har man gjerne allerede prøvd alle disse tipsene uansett, og man trenger da virkelig å bli sett på på medisinsk sett. Ingenting noen kunne gjøre for å få oss til å føle oss bedre i den perioden. For uansett hva folk sa eller gjorde forandret ikke det på sakens kjerne som jo er at man ikke klarer å lage barn på egen hånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå