Livets datter Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Forumet kan forsatt oppleves tregt: Ny server kommer på plass tidligst uke 37, altså litt ut i september. Kan alle ha i bakhodet at forumet går litt tregt om dagen, og IKKE poste innlegg flere ganger av den grunn? Det går ikke fortere på den måten, men innlegget ditt blir liggende flere ganger under hverandre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Ikke være sint nå! Alle er vel ikke klar over det! ??Dessuten herjer det jo 3 nasty viruser! Det kan være mange og andre grunner til at KG oppleves tregt... Det er desverre ikke alltid like lett å orientere seg. =) Hei og hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2003 Hei og hopp, og enda mere hei og hopp tilbake til deg! Sint? Jeg? Her? Nå? Neida, jeg er :D . Ville bare gjøre oppmerksom på det, liksom, for det var litt hyppig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 *pjuhh*...jeg trodde det var dataen min som var treg...godt å høre at det ikke er det som er feilen.. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Det hender at jeg dobbelt-poster. Når jeg har skrevet et innlegg i full fart og så trykker ok, og ingenting skjer, da lurer jeg på om jeg ikke traff ok knappen og så prøver jeg igjen. Kanskje har jeg også lagt inn et innlegg like før, og da har det gått igjennom med en gang. Jeg endrer i såfall det siste - skriver bare : ....dobbelt... Og det gjør ikke så mye, gjør det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 I stede for å klikke på OK med musepekeren så trykker jeg "tab+tab+enter", da er jeg i alle fall sikker på at jeg treffer knappen. Om du like vel er usikker (for eksempel på om du traff enter), så gjorde du sansynligvis det. Men for å være helt trygg kan du klikke i tekst-ruta, trykke først "ctrl+a", så "ctrl + c", da har du kopiert alt du skrev, og du minster ingenting om du går videre. Når jeg har kopiert alt går jeg vanligvis ut i "siste innlegg" også inn der jeg prøvde å skrive et svar, for å se om det da har kommet med. Har det ikke kommet med svarer jeg bare en gang til, og limer inn det jeg hadde skrevet forrige gang med "ctrl + v". De aller fleste gangene har innlegget kommet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå