Gjest :o) Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Vi skal reise til New York, og har set flypriser på finn.no. Vi har funnet greie priser med KLM og Delta. Er det greit å bestille biletter via nettet? Kan man angre/avbestille? Og hotell: Vi har funnet et i New york, som har nett-bestilling. Det er greit å bestille på nett det og?
Gjest Marlo Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Nesten alle bestiller flybiletter gjennom internett nå til dags ....
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Det er trygt. Om det går an å endre/avbestille kommer an på typen billett. De billigste billettene går det gjerne ikke an å avbestille. Men du kan ha reiseforsikring mot sykdom selvsagt.
aline Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jeg kan ikke lenger huske sist jeg bestilte billetter uten å bruke nett jeg, og har aldri opplevd problemer ved nettbestilling. billetter, hotell, leiebil, alt går helt fint over nett, og du får det gjerne billigere via nett. Det går likevel an å ringe dersom det er noe du lurer på i etterkant av bestilling. Du får ordrebekreftelse, bookingnunmmer og alt når du bestiller, og du bør sjekke før du betaler om det er mulig å avbestille eller endre billetten eller ikke. Sjekk også bagasje, noen av de veldig billig-byråene (ryanair ihvertfall) har ikke det inkl, det er greit å vite i forkant.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Takk, har nå bestilt. Det gikk fint:)
gard Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Hei Det funker veldig bra å booke både flybilletter og hotell via internet. Jeg er nå i Thailand og alt ble booket på nett :-) Hvis du ikke har vært i NYC før kan du kanskje finne noen gode tips i mitt NYC reisebrev som du finner på http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm . Ta kontakt hvis du har noen spørsmål :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå