Gå til innhold

Slettvoll

Gjest Gjest_Emma_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emma_*

Jeg har funnet masse ting jeg ønsker meg i katalogen fra Slettvoll, synes særlig Hennie-kolleksjonen er veldig fin! Men det står ingen priser, og det er muligens ikke uten grunn. Hvordan er prisnivået? Har først og fremst sett på spisestue med høy sofa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nokså høyt prisnivå ja, men ikke ekstremt. Prisene varierer i forhold til hvilket stoff du velger, og muligens også hvilken look du velger på treverket. Fordelen med Slettvoll er at de har en fantastisk kvalitet! Da jeg solgte Slettvollmøbler, kom det mer enn èn gang folk som skulle ha ny sofa, den gamle Slettvollsofaen deres var riktignok like fin etter 15-20 år, men de hadde pusset opp og de ønsket en ny stil.

Anbefales ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agurkolat

Hvis man ønsker en klassisk stil som skal vare i eit ti år eller to, så er jo slettvoll ikkje så dyrt, i forhold til kvaliteten på f.eks IKEA. (Der sofaen blir slitt ut FORT!) Slettvoll har bedre kvalitet og kundeservice i forhold til Bohus/Skeidar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ønsker en klassisk stil som skal vare i eit ti år eller to, så er jo slettvoll ikkje så dyrt, i forhold til kvaliteten på f.eks IKEA. (Der sofaen blir slitt ut FORT!) Slettvoll har bedre kvalitet og kundeservice i forhold til Bohus/Skeidar :)

Jeg skal ikke påstå at IKEA har bedre kvalitet enn Slettvoll, men at sofaene fra IKEA slites ut fort er jeg ikke enig i. Vår 10 år gamle sofa fra IKEA ser knapt brukt ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var tydeligvis uheldig og møtte på en ufordragelig fyr bak kassen i Trondheim. Han overså meg totalt i flere minutter, ekspederte flere andre par som kom inn etter meg selv om jeg helt tydelig ville ha hjelp og kom med nedsettende kommentarer når jeg skulle betale - uten å fått den hjelpen jeg gjerne ville ha. Problemet var vel at jeg var student og så ut som en også... Blir sur hver gang jeg ser den butikken etter det. Angrer fremdeles på at jeg ikke gikk på Husfliden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesten med den lite hyggelige opplevelsen på Slettvoll her. Tenkte jeg skulle komme noe litt mer "on topic".

Priser mellom 20-30 000 kr for en sofa er vel ikke uhørt på Slettvoll hvis jeg ikke husker feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tydeligvis uheldig og møtte på en ufordragelig fyr bak kassen i Trondheim. Han overså meg totalt i flere minutter, ekspederte flere andre par som kom inn etter meg selv om jeg helt tydelig ville ha hjelp og kom med nedsettende kommentarer når jeg skulle betale - uten å fått den hjelpen jeg gjerne ville ha. Problemet var vel at jeg var student og så ut som en også... Blir sur hver gang jeg ser den butikken etter det. Angrer fremdeles på at jeg ikke gikk på Husfliden.

Jeg har en teori om at trondhjemmere generelt er uinteressert i (og tildels uhøflige mot) folk utenbys fra, i hvert fall hvis man er så ung at man ser ut til å være student. I hvert fall trondhjemmere i butikker og andre serviceyrker. Etter at jeg flytta fra Trondheim til Østlandet (mot Østfoldsiden) har jeg fått igjen trua på god service og blide og hyggelige mennesker... Skjønner at de sikkert er lei av å få byen sin overfylt med "fattige" og bråkete studenter, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...