Gjest Lindsay Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg har funnet drømmekjolen min. Nesten. Hehe.. Den er absolutt helt nydelig og helt etter min drøm på alle mulige måter med unntak av én ting. det er knapper bak i stedet for snøring. nå er jo dette absolutt ikke noe stort problem i det hele tatt men jeg lurer på hvor vanskelig, og om det i det hele tatt er mulig, det er å sy om, slik at det blir korsettsnøring bak i stedet? og hva ville dette i såfall koste?.. :rødme:
Gjest Smaragd Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg har funnet drømmekjolen min. Nesten. Hehe.. Den er absolutt helt nydelig og helt etter min drøm på alle mulige måter med unntak av én ting. det er knapper bak i stedet for snøring. nå er jo dette absolutt ikke noe stort problem i det hele tatt men jeg lurer på hvor vanskelig, og om det i det hele tatt er mulig, det er å sy om, slik at det blir korsettsnøring bak i stedet? og hva ville dette i såfall koste?.. :rødme: Spør butikken du kjøper den i (Om du kjøper i butikk ) Om ikke, kan jeg anbefale Torunns drømmekjoler! Send henne et spørsmål, og du får ganske kjapt svar tilbake på mail De syr også kjoler etter ditt design til en ok pris (mener det er under 7000,-) http://www.drommekjoler.no/ Lykke til!
NoAngel Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 hei jeg har bestilt kjolen min på www.dhgate.com kostet meg 831 kr å få den akkuratt slik jeg ville ha den. får den om 2 uker, kan si ifra om de gjorde en god jobb. da vil det ihvertfall ikke koste skjorta og få det som du vil
Idnar Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 I de butikkene jeg har vært innom har de sagt det flere ganger, at de gjerne syr på hemper for snøring! De fleste (?) brudebutikker har egen sydame som fikser dette!
Gjest Lindsay Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 WOW! DET må jeg si! Takk for hjelp, og... Ja, jeg vet ikke hva jeg skal si. Den siden.. www.dhgate.com.. WOW! Nå har jeg holdt på noen timer.. FANT drømmekjolen min der, og skrevet og forklart hvilke forandringer jeg vil ha! Håper det blir genialt! :rødme: Og tusen takk for tipset! Funker dette får jeg den samme brudekjolen, bare med mitt eget lille snev av design til 7.000 mindre enn hvis jeg hadde kjøpt den andre brukt!!! Har ikke ord... Utenom et problem.. Hva sier jeg til henne som jeg skulle kjøpe kjolen av, og som jeg har sagt nesten sikkert at jeg vil ha den?..
NoAngel Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 du sier at du må tenke litt mer på det, og nå rundt jul er det vanskelig å betale så mye for en kjole jeg har bestilt 2 brudepike kjoler fra dh gate, av en selger som ikke lenger er der, men det var topp kvalitet, kjolene var nydelige. håper min kjole blir like fin jeg har bestilt fra selgeren beautifulweddinggown eller noe sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå