Gå til innhold

Nintendo DS, lite og DSI.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Hei!

Jeg har tenkt å kjøpe en Nintendo DS til datteren min i bursdagsgave, men jeg trenger litt hjelp! Har sett litt rundtom på nettet og ser at det er litt forskjellige varianter. Jeg har bestemt meg for å kjøpe Nintendo DS Lite, siden jeg synest hun er litt for ung for alt som følger med DSI'en, men jeg lurer på om alle spillene passer til alle versionene? Og hvordan er det med språk, er det mulig å få spillene på norsk?

Takk på forhånd!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DS lite og DSi er de to versjonene som selges nå. Begge to tar DS-spill, men DS lite støtter også gameboy advance spill (som det ikke selges så mye av lenger). Med DSi kan du også laste ned spill.

Jeg tror ikke det finnes noe spill på norsk bortsett fra Scribblenauts (det skulle hvertfall komme på norsk, er ikke helt sikker på om det gjorde det), men det er kanskje ikke helt spillet for henne?

Håper dette hjalp litt :)

Gjest Cipheria
Skrevet

Kor gammal er ho? Eg har nieser som ikkje er gamle nok til å forstå mykje engelsk, men å spele super mario går fint likevel. Eg spelte sjølv mykje før eg skjønte historien til spelet.

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Tusen takk for svar!:)

Hun blir 7 år denne uken, og kan litt engelsk, men ikke så mye. Men jeg finner jo sikkert noen spill som ikke er så mye tale/tekst på:)

Skrevet

Barn er helt ramme på å finne ut av spillets regler, med eller uten engelskkunnskaper.

Et spill som kommer på norsk nå er Cooking Mama 3 forøvrig.

Du har også diverse Hello Kitty-spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...