Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Vurderer å kjøpe meg en Iphone og har derfor noen spørsmål: Går det ann å kjøpe Iphone uten abonement ? Hvor mye koster den da ? Er det helt gratis å være på internett så lenge det er et trådløst nettverk tilgjengeig ? Er det vansleig å lære seg å skrive sms på Iphone ? Hvilket abonnement har du , og hvor mye betalte du for iphonen ? Og sist, men ikke minst; er den verdt den høye prisen ?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Kan svare på noen av spm jeg Har ikke den helt nye iphone, men det gjør vel ikke noe. -Hvis du bruker et trådløst nett, så er det absolutt helt gratis. -Tok litt tid før jeg ble flink til å treffe tastene riktig, men nå går det så det suser. Er veldig kjekt å bare snu telefonen sideveis, så får du større tastatur. -Jeg kjøpte min iphone for 1000kr på eplehuset med netcom sitt iconnect abonnement og betaler 350kr mnd for det. Da kan jeg bruke nettet så mye jeg vil overalt. Regningen kommer vel stortsett på 400kr hver mnd med mitt forbruk av sms og ringing. -Jeg er veldig glad i telefonen, men det er et par småting som burde vært annerledes. Dessverre er det bare slik ting fra apple er, men telefonen er fortsatt super til internett.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Takk for svar ! : ) Glemte en ting : koster det noe å laste ned applikasjoner til Iphonen når du bruker et trådløst nett ?
Daiquiry Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Takk for svar ! : ) Glemte en ting : koster det noe å laste ned applikasjoner til Iphonen når du bruker et trådløst nett ? Noen er gratis og noen koster penger. Du må ha en ITunes konto for å laste ned fra App.Store.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Jeg synes uten tvil at iphone er verdt prisen. Er superfornøyd og tror aldri jeg vil tilbake til annen tlf igjen noen gang. Bruker tlf masse og den fungerer strålende til både internett og mail. Går bra å ringe med den også, nesten som om jeg glemmer det faktisk er en tlf.. Har aldri vært så oppdatert på nyheter, facebook osv tidligere. Man er på nett i løpet av få sekunder. Slet litt med sms skriving i starten og var litt bekymret. Skriver masse sms i løpet av en dag, men dette løste seg ved å øve og øve. Nå er det kjempelett, tlf er dessuten flink til å finne de riktige ordene dersom du skriver feil. Resten av spørsmålene har du fått gode svar på, jeg anbefaler iphone på det sterkeste (etter å ha vært svært skeptisk på forhånd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå