Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #21 Del Skrevet 25. august 2003 blir som en sjømann med blondekjole!!!!! Tattovering er maskulint/harry Brudekjole er feminint/yndig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 25. august 2003 #22 Del Skrevet 25. august 2003 En sjømann med blondekjole Det er i hvert fall det dummeste jeg har hørt... menmen, smak og behag! Bær tatoveringen med stolthet alle bruder som har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 27. august 2003 #23 Del Skrevet 27. august 2003 Hvorfor vere så forandret når en gifter seg? Tatoeringen er en del av deg, og om den vises den store dagen hva gjør vell det????? En skal vere seg selv og ikke en fremmed dukke. Bare gjør det du selv føler for-det er det rette for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #24 Del Skrevet 3. september 2003 Hva slags tatovering er dette? Hvis du e.g. gifter deg med Per og det står "Love Ole" i tatoveringen burde du vurdere å dekke den til litt, tror jeg. :o likeså hvis man har kirkebryllup og har en del djevler eller "Propertry of Hells Angels" tatovert på seg :evil: En tatotovering som vil passe er å tatovere på en giftering, men kanskje ikke påføre den i kirken forran presten Blir vel litt de samme med piercinger egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 3. september 2003 #25 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg synes ikke tatoeringer passer seg på sånne dager, men jeg er heller ikke personen til å brife med min tatoering. Så jeg har den nederst på ryggen, men det synes jeg kommer ann på personen. Selv er jeg ikke så stolt av min at jeg vil vise den frem, det var vel noe jeg gjorde for å gjøre opprør mot mine foreldre. Så for meg er det helt uaktuelt å vise den. Men om du er personen til det synes jeg ikke det er upassende, noen synes jeg faktisk kler det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutsbrud Skrevet 4. september 2003 #26 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg er kanskje litt motsatt enn mange andre her. Jeg ønsket meg en tatovering til den store dagen, en vakker sommerfugl som kunne pynte opp på ryggen min, ville gjøre susen! men det blir dyrt nok å gifte seg, så jeg venter til etter bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå