Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte det kunne være koselig at vi forteller om oss selv, hvor gamel du og samboer er, hvor lenge dere har vært sammen, hvor lenge dere har bodd sammen, om dere eier eller leier hus/leilighet hvordan jobb situasjon osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Tenkte det kunne være koselig at vi forteller om oss selv, hvor gamel du og samboer er, hvor lenge dere har vært sammen, hvor lenge dere har bodd sammen, om dere eier eller leier hus/leilighet hvordan jobb situasjon osv :)

Kvinne 35, gift med mann 37, vært sammen i snart 4 år, gift i 2,5 år, bor nær Oslo,eier hus, jobber i barnehage-han med regnskap.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Kvinne 20, gift siden i sommer. Begge er studenter. Jeg på profesjon og han på master. Leier.

Skrevet

25 år gammel, gift med min kjære gjennom 7 år i sommer (han er 27 år), bodd sammen i 6 år (6,5 nå snart da..), vi eier leilighet, men har lagt den ut for salg og ønsker oss hus, jeg er ingeniør, han jobber i Nordsjøen.

Skrevet

Jeg er 23, han er 28. Vi har vært sammen i 3 1/2 år, gift i et halvt år snart. Begge har faste jobber og vi eier hus, som vi holder på å pusse opp :)

Gjest Gjest_Nygift_*
Skrevet
Hei!

Jeg 31 år, gift i år med mann 43 år. sammen i snart 7 år, 1 stebarn 10 år, har eget firma med mann, har eget hus, hund og akvarium. Bor i "utlandet".

Skrevet

Vi er begge 20 år. Vi er samboere og har nå bestemt oss for å prøve. Inne i vår 2 PP.

Jeg er lærling på siste året. Han er snekker.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...