Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg vet at 'alle' klesbutikker har vanlige hettegensere, men det er ikke alle som har hele året. Jeg trenger en hettegenser i morgen! Den må være litt lang i modellen uten å være svær, for jeg er høy og tynn. Ikke sånn til knærne altså, bare lengre enn en vanlig modell siden vanlige H&M-gensere (særlig etter en vask) sklir over buksekanten og blotter magen, noe jeg synes er både ubehagelig og trashy. Ikke glidelås. Farge er mindre viktig. Noen som har sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 16. november 2009 #2 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg så noen på Cubus tidligere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFrustrert Skrevet 16. november 2009 #3 Del Skrevet 16. november 2009 Bik Bok har en del hettegensere for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 16. november 2009 #4 Del Skrevet 16. november 2009 Takk til begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå