hegejenta30 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 (endret) Som både tittel og emnet på denne tråden sier så er jeg på jakt etter en frisør som kan fikse håret mitt til den store dagen i Fredrikstad. Problemet mitt er at jeg bor i Trondheim og kjenner derfor ikke Fredrikstad så godt... Tar imot alle tips på dyktige frisører som også kan legge sminke til den store dagen med stor TAKK! Endret 16. november 2009 av hegejenta30
Gjest Rampolina - på kveldsvakt! Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Cathrine på Selbak frisørcenter. Kjempenydelig jente som er veldig flink:)
Solstrålejenta Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Kjenner ikke til så mange frisører i området siden jeg ikke er fra Fredrikstad selv, men jeg brukte Studio Freestyler i Torvbyen da jeg giftet meg i august og var kjempefornøyd Mener hun som ordnet håret mitt het Therese... Fikk inntrykk av at det stort sett alltid var hun som ordnet bruder på den salongen.
Lucky? Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 http://www.kvasir.no/infoside/free/69/ther...ame_herrefris_r Hun holder til ganske sentralt i fredrikstad og er veldig flink Og ikke minst super koselig!
martine87 Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Studio HK Henriette Kristiansen er kjempe flink, hun er også make-up artist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå