Gå til innhold

vet dere om smykketre som ligner på dette?

Gjest Gjest_helle_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har funnet et smykketre som virkelig falt i smak

http://rinamf.net/wordpress/wp-content/uploads/ikeatre.jpg

Etter å ha spurt i en annen tråd, fikk jeg vite at dette var ikke lenger å få tak i hos IKEA.

Men er det noen som vet om andre trær som ligner? :)

Hei igjen! :) Eg hadde også lyst på dette frå Ikea, men enda opp med eit ifrå Indiska. Litt mindre, og hadde små steinar her og der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Er det lenge siden du kjøpte det? Skal jaggu ta en titt på Indiska:)

Kjøpte det for omlag 2 veker sidan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Monica_*

Fant noen nett adresser du kan se smykketre, fant ikke den du var på jakt etter.

www.ahlens.no

www.sofievilla.no den typen de selger her er vedig populær

www.bohus.no

Lykke til med jakten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg var innom indiska her om dagen, og tittet på smykketreet dems. Men de hadde bare i knæsj grønt. Er det det du har Årolilja? Ønsket meg helt et i svart eller mer nøytral farge, så smykkene kommer mer frem. Skal ta en titt på de andre stedene dere sa. Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom indiska her om dagen, og tittet på smykketreet dems. Men de hadde bare i knæsj grønt. Er det det du har Årolilja? Ønsket meg helt et i svart eller mer nøytral farge, så smykkene kommer mer frem. Skal ta en titt på de andre stedene dere sa. Takk takk :)

Ja, eg har grønt. Men dei hadde i svart også. Dersom du vil at smykkene skal kome best mogeleg fram så vert kanskje dei steinane som er limt på litt forstyrrande? Dumt du fekk bomtur, ts. Åhlens har også (litt tjukkare greiner trur eg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...