Gjest Gjest_helle_* Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Har funnet et smykketre som virkelig falt i smak http://rinamf.net/wordpress/wp-content/uploads/ikeatre.jpg Etter å ha spurt i en annen tråd, fikk jeg vite at dette var ikke lenger å få tak i hos IKEA. Men er det noen som vet om andre trær som ligner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 17. november 2009 #2 Del Skrevet 17. november 2009 Har funnet et smykketre som virkelig falt i smak http://rinamf.net/wordpress/wp-content/uploads/ikeatre.jpg Etter å ha spurt i en annen tråd, fikk jeg vite at dette var ikke lenger å få tak i hos IKEA. Men er det noen som vet om andre trær som ligner? Hei igjen! Eg hadde også lyst på dette frå Ikea, men enda opp med eit ifrå Indiska. Litt mindre, og hadde små steinar her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 17. november 2009 #3 Del Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for svar! Er det lenge siden du kjøpte det? Skal jaggu ta en titt på Indiska:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 17. november 2009 #4 Del Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for svar! Er det lenge siden du kjøpte det? Skal jaggu ta en titt på Indiska:) Kjøpte det for omlag 2 veker sidan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 17. november 2009 #5 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg kjøpte mitt på Ahléns. Veldig snasent. Men vet ikke om de selges lenger, kjøpte det i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Frigg Skrevet 17. november 2009 #6 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg et sånt smykkestativ som du viste bilde av, bare at det er svart. Om du bor i Bergen kan du få det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 18. november 2009 #7 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg bor dessverre ikke i Bergen Men tusen takk likevel!! Så utrolig snilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 19. november 2009 #8 Del Skrevet 19. november 2009 Fant noen nett adresser du kan se smykketre, fant ikke den du var på jakt etter. www.ahlens.no www.sofievilla.no den typen de selger her er vedig populær www.bohus.no Lykke til med jakten :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #9 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg så et lignende et på Åhlens i House of Oslo i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 27. november 2009 #10 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg var innom indiska her om dagen, og tittet på smykketreet dems. Men de hadde bare i knæsj grønt. Er det det du har Årolilja? Ønsket meg helt et i svart eller mer nøytral farge, så smykkene kommer mer frem. Skal ta en titt på de andre stedene dere sa. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 28. november 2009 #11 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg var innom indiska her om dagen, og tittet på smykketreet dems. Men de hadde bare i knæsj grønt. Er det det du har Årolilja? Ønsket meg helt et i svart eller mer nøytral farge, så smykkene kommer mer frem. Skal ta en titt på de andre stedene dere sa. Takk takk Ja, eg har grønt. Men dei hadde i svart også. Dersom du vil at smykkene skal kome best mogeleg fram så vert kanskje dei steinane som er limt på litt forstyrrande? Dumt du fekk bomtur, ts. Åhlens har også (litt tjukkare greiner trur eg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå