Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Ser i en annen tråd her at mange jenter liker å gjøre det på typen sin. For meg er det omvendt, har lyst til å gjøre det på dama mi om hun vil. Er det noe dere andre jenter liker? Liker dere å gjøre det tilbake? Tror ikke jenta mi har lyst til å gjøre det, men helt ærlig så bryr deg meg ikke så mye, har mest lyst til å gjøre det.
Gjest Gjest_Jeanett_* Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Hei! Hmm. Det er nok veldig forskjellig fra person til person,men JEG liker det hvertfall! Synes det er UTROLIG sexy og spennende! Kunne ikke tenke meg å gjøre det selv da Hvis jeg var deg ville jeg gått litt forsiktig frem, bedre og prøve seg frem og heller nærme seg området sakte men sikkert så merker du fort om hun liker det eller ikke Det er ofte jenter (og gutter) ikke tørr å si hva de vil ha heller,så hvem vet,kanskje hun er like nyskjerrig som deg^^
Gjest Gjest_Jeanett_* Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Hei! Hmm. Det er nok veldig forskjellig fra person til person,men JEG liker det hvertfall! Synes det er UTROLIG sexy og spennende! Kunne ikke tenke meg å gjøre det selv da Hvis jeg var deg ville jeg gått litt forsiktig frem, bedre og prøve seg frem og heller nærme seg området sakte men sikkert så merker du fort om hun liker det eller ikke Det er ofte jenter (og gutter) ikke tørr å si hva de vil ha heller,så hvem vet,kanskje hun er like nyskjerrig som deg^^ Altså,jeg liker å motta men kunne ikke tenke meg å gi på akkurat det området. Så det ble litt utydelig. Lykke til!
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Liker ikkje det, og ikkje ein sjangs i helvete for at eg stikker tunga mi borti der på noen.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Jeg kunne ikke tenkt meg noen av delene.
Gjest Gjest_miamaria_* Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg kunne absolutt ikke tenkt meg verken å slikke ham bak eller bli slikket bak.
Gjest Profeten_har_talt Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Gi så skal du få. Ta så skal du bli tatt!
MissCoverdale Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Jeg elsker begge deler! Er ganske følsomt baki der, og det blir en annerledes opplevelse:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå