Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Hvordan hadde du reagert om du hadde sett en voksen mann i 30-årene som hadde satt tunga fast i et gelender da det var kalt ute?
Brunhilde Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg hadde tenkt at det ville gjøre vondt en god stund.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Hadde nok syns det var litt morsomt, og tenkt at det ikkje kom til å bli godt å rive seg løs derfra uten hjelp. Blodig tunge. Har gjort den der sjøl, men eg var vel 5-7 år gammel og det var vondt.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Men hadde dere hjulpet han om dere så dette da dere gikk en tur?
Gjest kravn Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Men hadde dere hjulpet han om dere så dette da dere gikk en tur? Jeg hadde sett an stilen. Dersom det var en tydelig shabby fyr, så hadde jeg ikke tatt sjansen i tilfelle han hadde en sprøyte e.l. som han hadde tenkt å stikke inn i sida på meg.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Jeg hadde ikke greid å bare gå forbi om jeg hadde sett noe sånt, så jeg hadde nok prøvd å hjelpe, ja. Ihvertfall om han hadde sett skummel ut, greit å holde seg inne med sånne.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Jeg hadde ikke greid å bare gå forbi om jeg hadde sett noe sånt, så jeg hadde nok prøvd å hjelpe, ja. Ihvertfall om han hadde sett skummel ut, greit å holde seg inne med sånne. Hva mener du? Hadde du bevisst valgt å hjelpe om han så skummel ut? Hvilke våpen ville du brukt dersom han forsøkte å kjøre en sprøyte e.l. inn i siden på deg da?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Hva mener du? Hadde du bevisst valgt å hjelpe om han så skummel ut? Hvilke våpen ville du brukt dersom han forsøkte å kjøre en sprøyte e.l. inn i siden på deg da? Fyren står med tunga fryst fast til et gelender, jeg tror neppe det første han tenker på er å stikke ei sprøyte i sida på meg. Jeg får ransake ham først da, han er jo ganske forsvarsløs i en sånn situasjon. Hadde vært mer redd for at han skulle komme og ta meg senere hvis jeg IKKE hjalp ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå