Gå til innhold

Julekalender til en som skal REISE BORT


Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*

Hjelp!!

Typen skal bort i desember, men jeg ønsker å SENDE med han en julekalender med gaver i.. Problemet er at gavene må være små da han må drasse det med seg dit og hjem igjen..

Det jeg har funnet på så langt

- Blad (Greit å ha, og kan jo kastes etter de er lest)

- Flaxlodd

- Tyggis

- Loveheats (annet godteri som sjokolade tror jeg ikke er en så god ide med tanke på reisen osv)

- Kort med små tjenester (tar lite plass og da har han noe å glede seg til)

Men trenger jo endel tips til! Men de må være SMÅ, lette å drasse med..

Har lest på alle trådene før, men det blir så prakk å drasse med seg så "store" ting.. Boxere, sokker og slikt går liksom bort av praktiske årsaker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som fine kalender-gaver, det :)

Har ikke så mye erfaring med julekalender så jeg har ikke så mye tips. Men jeg ville skrevet noe sånt som "overraskelse til når du kommer hjem" i post-it-lapp og lagt i en av dagene for. eks.

Ellers ville jeg bare fylt de dagene han er borte for å så fylle resten når han kommer hjem sånn at det ikke blir for tungt?

Igjen, har ikke peiling på hvordan dette fungerer så ikke hør på meg hvis det er helt på trynet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som fine kalender-gaver, det :)

Har ikke så mye erfaring med julekalender så jeg har ikke så mye tips. Men jeg ville skrevet noe sånt som "overraskelse til når du kommer hjem" i post-it-lapp og lagt i en av dagene for. eks.

Ellers ville jeg bare fylt de dagene han er borte for å så fylle resten når han kommer hjem sånn at det ikke blir for tungt?

Igjen, har ikke peiling på hvordan dette fungerer så ikke hør på meg hvis det er helt på trynet:P

Må ha 24 gaver, han er liksom borte hele helt til jul :/ Men bra du synes gavene høres fine ut :) Får fortsette å tenke ut ideer tror jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ane_*

Teposer eller annen drikke av favoritten hans (så kan han varme seg når han ikke har deg...), små karameller (fox, smørbukk), vers og kjærlighetserklæringer, kjærlighet-på-pinne... pakk inn i litt alufolie og merk med tall... alt får plass i en liten konvolutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...