Sol&Måne Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Bare lurer jeg... Bruker jo alltid epilator på kantene og et stykke inn, og trimmer litt ellers, sånn til vanlig, men kommer nok til å "fikse litt ekstra" før besøket, men mest for min del, så jeg kan føle meg litt bedre der jeg ligger... Hvordan er det med dere? Er det god "etikette", for å si det sånn, å være ekstra velstelt der nede før gynekolog-besøk, for gynekologens skyld liksom?
-Elektra- Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Det er vel som du sier: Hva man føler seg mest vel med selv. Gynekologer har sett det meste, alt fra helt igjengrodd til ribba høne, så de bryr seg nok ikke.
Gjest WildRider Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Steller nok litt ekstra med området der nede før eventuelt besøk hos gynekolog ja, men kun for min egen del. I blant er jeg nesten litt redd han/hun skal tro at jeg har pyntet meg for vedkommende
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jeg vil si at å vaske seg nedentil før gynekologbesøk er som å pusse tennene før tannlegebesøk. Ellers gjør man vel det man er komfortabel med, jeg tror ikke de kune brydd seg mindre om akkurat frisyren.
Møffi Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Jeg tenker nok mer på at det skal være rent der nede enn at det skal være nyfrisert...
pittie Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Dusjer alltid før jeg skal til gynekolog, og barberingen er vane. Så blir vel det samme som å pusse tenna og bruke tanntråd. Jeg tenker mest på legens vegne, så slipper de å grave eller å lukte noe de helst kunne stått over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå