Gjest Gjest_trine_* Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Har hørt at veldig få får vaginal orgasme, så lite som 15 prosent av befolkningen..Stemmer dette? Får dere vaginal orgasme?
momo Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Får det ekstremt sjelden. Og det er i veldig få stillinger og det tar ganske lang tid. Så derfor det skjer så skjelden. Men samtidig har jo ingen problemer med å få orgasme da klitoris blir stimulert litt, så ser jo ikke på det som noe problem.
Gjest ll Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Tror nok dette er riktig. Har aldri fått det, (er "bare" 22, kanskje en dag:p) og ingen av mine venninner har dette ofte - om ikke i det hele tatt. Jeg for min del skulle gjerne hatt det, men jeg har aldri vært i nærheten engang..
Gjest Frid Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Jeg får det. Lettest av fingring, men også nesten alltid under samleie. Som regel mange etter hverandre. Får generelt lett orgasmer. Jeg har lest at 30 - 35 % får vaginal orgasmer ifølge en annen undersøkelse . Jeg får nesten alltid vaginal orgasme . Og når jeg ikke får - når jeg likevell alltid et klimax som er kjempedeilig det også . Får også vaginal orgasme ( g-ounktsorgasme ) under fingring når g- punktet blir stimulert direkte . Trixet er å være kåt - for å få det til . Vanskeligere er det ikke .Jo kåtere man er - jo raskere kommer man . Enkelt syns jeg !
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Tror nok dette er riktig. Har aldri fått det, (er "bare" 22, kanskje en dag:p) og ingen av mine venninner har dette ofte - om ikke i det hele tatt. Jeg for min del skulle gjerne hatt det, men jeg har aldri vært i nærheten engang.. Tror det er fordi dere er så unge . Syns det ble lettere og lettere å få vaginal orgasme jo eldre jeg ble faktisk . Tror g- punktet rett og slett vokste seg større og mer følsomt med årene . Ja føltes slik . Ble bare mer og mer sensitiv og følsom med alderen . Nå er jeg kjempefølsom . Må avbryte samleiet etter at det har gått for meg .For blir så hyperfølsom at det blir for mye for meg å fortsette uten pause , da jeg blir sån ekkel overfølsom på selve g- punktet etter orgasme at jeg må avbryte eller må anstrenge meg for å klare å fortsette da det er så ubehagelig . Av og til kan g-punktet føles nesten like følsomt som klitoris er , ikke langt ifra ihvertfall .Så gled dere til dere blir LITT ELDRE : )
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Det tallet som sirkulerer oftest er rundt 25-30%. Dette tallet presenteres imidlertid som en slags grense for hvor mange som KAN få selv om det egentlgi bare er snakk om de som FÅR. De som KAN få er i min erfaring de aller fleste så lenge de rette tingene gjøres og spesielt hvis hun selv gjør de rette tingene, spesielt mentalt. Det er flere undersøkelser som viser at der lengden på forspill er rundt 20 min så øker anndelen som kommer vaginalt dramatisk. Det er også undersøkelser som viser at der lengden på selve samleiet øker til 20-30 min så øker også anndelen som får vaginale orgasmer dramatisk. Videre er det en stilling kalt CAT (coital alignment technique) som i en underøskelse viste seg å gi det klare flertallet orgasme. Det er fordi denne stillingen gir god stimulans av både klitoris, g-punkt og a-punkt. OM man også sørger for en klitoris orgasme for samleie eller å bringer dama svært nær en klitoris orgasme rett før så øker sjansne ytterligere (det er individuelt hva som er best), det samme gjelder ikke minst g-punkt og a-punktene som alle tre bør varmes opp skikkelig før penetrasjon, i hvert fall der dama i utgangspunktet sliter med å komme. Spesielt a-punktetene vil lett kunne føre til at hun kommer raskt ved stimulans av bare de når det fingres og at hun kommer veldig lett ved samleie etterpå. Min erfaringen er at nesten ingen av de jentene jeg har hatt sex med har opplevd direkte og god stimluans med fingre av a-punktene og at de får sjokk av hvor opphisset de blir og at de får orgasme av det og hvor sterkt de kommer. De blir også overasket over hvor mye lettere det er å komme vaginalt etterpå. Det samme gjelder i noen grad g-punkt stimluans men dette er det flere som har orden på. Mange har imidlertid gitt opp fordi de får lite ut av det men med flere slike har jeg opplevd at det alikevel har funket for eksempel fordi de ikke har vært varmet godt nok opp før jakten på g-punktet, frodi de selv elelr guttene har stimluert litt feli, eller fordi de har bommet eller fordi de ikke har gitt det tid etc. Å studere stillingsguider som gir presis anngivelse av hvor god stimluans av g og a punkt og klitoris de forskjellige stillingene gir er kjempenyttig hvis man sliter med å komme vaginalt. Det er også ofte viktig at man ikke bare har rett stilling men at gutten støter riktig og presist når man skal treffe godt. Videre så er pust helt avgjørende for alles orgasmer. HVis du puster overflatisk og høyt oppe i brystet(noe 30-50% gjør) så har du allerede minimert sjasnene for å få orgasme og redusert kraften på eventuelle orgasmer til en fraksjon av hva de ville vært om pusten var dyp, sentrert i magen og fri. Søk på longevity breathing og Bruce Kumar Francis for en bra cd-rom om å lære seg å puste riktig. Boken breathing extacy er strengt tatt bedre for dette satt i en seksuell kontekst men den later til å være umlig å oppdrive til en rimelig penge om dagen. OM pusten i utgangspunktet er riktig og man evner å gi slipp på den og la den flyte fritt så forsvinner også automatisk de fleste mentale spærrer i forhold til å få orgasme. Når vi holder igjen og strammer og i sinnet ikke vil la en opplevelse få komme slik det er tilfelle når vi har en mantal sperre mot å gi oss hen til en orgasme, så reflekteres dette direkte i pusten som blir bundet. Om du klarer å slippe pusten så åpner du deg også atuomatisk i sinnet. Siden det er lettere å trene pusten systematisk enn å trene sinnet så er ofte den beste måten å bryte en slik sperre å jobbe mest via pusten. Prøv å eksperiomenter litt med pust når du onanerer. Se hva dype sakte pust gjør. Prøv så å øke takten og nesten hypereventiler. Prøv å pust høyt i brystet og sammenlign dette med dypt i magen så vil du anntageligvis finne at det ligger en hel del i dette med pusten. Dette skrev jeg i en annen tråd og kan være nyttig: http://www.youtube.com/watch?v=_ZOHXxdjDzI http://www.fastseduction.com/shade/2001-09-19a.shtml http://www.fastseduction.com/shade/2001-11-25a.shtml I disse så lærer du om begge "a-punktene dypt inn i vaginaen. Søk også opp veldig presis informasjon om stimulans av g-punktet og hvilke posisjoner som gir spesielt god stimulans av det. Selv om han som skriver om a-punktet sier han har hatt liten suksess med g-punktet har jeg hatt heeeelt andre erfaringer med det hos nær samtlige seksualpartnere så i min erfaring skal det funke hos nesten alle om man treffer riktig og stimulerer riktig og har varmet opp skikkelig. Stimulerer du begge a-punktene og gjerne g-punktet også før samleie så burde du begynne å få laaangt mere ut av samleie. Den du har sex med kan gjøre det med sine fingre. Det kan være vanskelig for deg, men kanskje du kan klare det. Uansett finnes det noen dildoer som er tynne og har en liten bøy forrerst som er veldig bra på å nå inn her. Etter første klitorisorgasme så prøv å vente et halvt til et minut og legg så en flat hånd over. Kanskje uten at den direkte berører først eller bare mykt berører og la den ligge der uten bevegelse. Dette er en teknikk som for en del leder til at man raskt kan begynne å stimulere klitoris igjen. Alternativt kan du prøve å etter 30-60 sekunder begynne med stimulans rundt klitoris men ikke på. Det leder ofte til at man kan starte på nytt igjen mye fortere. Lykkkes ikke dette så søk på multiple clitoral orgasms og se om du finner noen om teknikker for dette. Seøk også på taoist thrusting techniques og shallow and deep og gi det du finner om det til typen. Disse måtene å støte på skal sørge for at du får mye mere ut av samleie. Be ham også prøve å rotere når han støter innover i stedet for å bare støte rett inn og ut. Kluet er uansett oppvarming av innsiden av vagina gjennom a-punktene og g-punktet. Når dette er gjort så stimuler en del rundt i hele vagina med fingrene. Poenget med det er at det ville hatt liten effekt før oppvarmingen med puntkene men etter at punktene er satt i gang vil stimulans av hele vaginaen dra med seg resten av vaginaen slik at disse også blir mere sensitive under samleie.
Gjest womenwomen Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Det tallet som sirkulerer oftest er rundt 25-30%. Dette tallet presenteres imidlertid som en slags grense for hvor mange som KAN få selv om det egentlgi bare er snakk om de som FÅR. De som KAN få er i min erfaring de aller fleste så lenge de rette tingene gjøres og spesielt hvis hun selv gjør de rette tingene, spesielt mentalt. Det er flere undersøkelser som viser at der lengden på forspill er rundt 20 min så øker anndelen som kommer vaginalt dramatisk. Det er også undersøkelser som viser at der lengden på selve samleiet øker til 20-30 min så øker også anndelen som får vaginale orgasmer dramatisk. Videre er det en stilling kalt CAT (coital alignment technique) som i en underøskelse viste seg å gi det klare flertallet orgasme. Det er fordi denne stillingen gir god stimulans av både klitoris, g-punkt og a-punkt. OM man også sørger for en klitoris orgasme for samleie eller å bringer dama svært nær en klitoris orgasme rett før så øker sjansne ytterligere (det er individuelt hva som er best), det samme gjelder ikke minst g-punkt og a-punktene som alle tre bør varmes opp skikkelig før penetrasjon, i hvert fall der dama i utgangspunktet sliter med å komme. Spesielt a-punktetene vil lett kunne føre til at hun kommer raskt ved stimulans av bare de når det fingres og at hun kommer veldig lett ved samleie etterpå. Min erfaringen er at nesten ingen av de jentene jeg har hatt sex med har opplevd direkte og god stimluans med fingre av a-punktene og at de får sjokk av hvor opphisset de blir og at de får orgasme av det og hvor sterkt de kommer. De blir også overasket over hvor mye lettere det er å komme vaginalt etterpå. Det samme gjelder i noen grad g-punkt stimluans men dette er det flere som har orden på. Mange har imidlertid gitt opp fordi de får lite ut av det men med flere slike har jeg opplevd at det alikevel har funket for eksempel fordi de ikke har vært varmet godt nok opp før jakten på g-punktet, frodi de selv elelr guttene har stimluert litt feli, eller fordi de har bommet eller fordi de ikke har gitt det tid etc. Å studere stillingsguider som gir presis anngivelse av hvor god stimluans av g og a punkt og klitoris de forskjellige stillingene gir er kjempenyttig hvis man sliter med å komme vaginalt. Det er også ofte viktig at man ikke bare har rett stilling men at gutten støter riktig og presist når man skal treffe godt. Videre så er pust helt avgjørende for alles orgasmer. HVis du puster overflatisk og høyt oppe i brystet(noe 30-50% gjør) så har du allerede minimert sjasnene for å få orgasme og redusert kraften på eventuelle orgasmer til en fraksjon av hva de ville vært om pusten var dyp, sentrert i magen og fri. Søk på longevity breathing og Bruce Kumar Francis for en bra cd-rom om å lære seg å puste riktig. Boken breathing extacy er strengt tatt bedre for dette satt i en seksuell kontekst men den later til å være umlig å oppdrive til en rimelig penge om dagen. OM pusten i utgangspunktet er riktig og man evner å gi slipp på den og la den flyte fritt så forsvinner også automatisk de fleste mentale spærrer i forhold til å få orgasme. Når vi holder igjen og strammer og i sinnet ikke vil la en opplevelse få komme slik det er tilfelle når vi har en mantal sperre mot å gi oss hen til en orgasme, så reflekteres dette direkte i pusten som blir bundet. Om du klarer å slippe pusten så åpner du deg også atuomatisk i sinnet. Siden det er lettere å trene pusten systematisk enn å trene sinnet så er ofte den beste måten å bryte en slik sperre å jobbe mest via pusten. Prøv å eksperiomenter litt med pust når du onanerer. Se hva dype sakte pust gjør. Prøv så å øke takten og nesten hypereventiler. Prøv å pust høyt i brystet og sammenlign dette med dypt i magen så vil du anntageligvis finne at det ligger en hel del i dette med pusten. Dette skrev jeg i en annen tråd og kan være nyttig: http://www.youtube.com/watch?v=_ZOHXxdjDzI http://www.fastseduction.com/shade/2001-09-19a.shtml http://www.fastseduction.com/shade/2001-11-25a.shtml I disse så lærer du om begge "a-punktene dypt inn i vaginaen. Søk også opp veldig presis informasjon om stimulans av g-punktet og hvilke posisjoner som gir spesielt god stimulans av det. Selv om han som skriver om a-punktet sier han har hatt liten suksess med g-punktet har jeg hatt heeeelt andre erfaringer med det hos nær samtlige seksualpartnere så i min erfaring skal det funke hos nesten alle om man treffer riktig og stimulerer riktig og har varmet opp skikkelig. Stimulerer du begge a-punktene og gjerne g-punktet også før samleie så burde du begynne å få laaangt mere ut av samleie. Den du har sex med kan gjøre det med sine fingre. Det kan være vanskelig for deg, men kanskje du kan klare det. Uansett finnes det noen dildoer som er tynne og har en liten bøy forrerst som er veldig bra på å nå inn her. Etter første klitorisorgasme så prøv å vente et halvt til et minut og legg så en flat hånd over. Kanskje uten at den direkte berører først eller bare mykt berører og la den ligge der uten bevegelse. Dette er en teknikk som for en del leder til at man raskt kan begynne å stimulere klitoris igjen. Alternativt kan du prøve å etter 30-60 sekunder begynne med stimulans rundt klitoris men ikke på. Det leder ofte til at man kan starte på nytt igjen mye fortere. Lykkkes ikke dette så søk på multiple clitoral orgasms og se om du finner noen om teknikker for dette. Seøk også på taoist thrusting techniques og shallow and deep og gi det du finner om det til typen. Disse måtene å støte på skal sørge for at du får mye mere ut av samleie. Be ham også prøve å rotere når han støter innover i stedet for å bare støte rett inn og ut. Kluet er uansett oppvarming av innsiden av vagina gjennom a-punktene og g-punktet. Når dette er gjort så stimuler en del rundt i hele vagina med fingrene. Poenget med det er at det ville hatt liten effekt før oppvarmingen med puntkene men etter at punktene er satt i gang vil stimulans av hele vaginaen dra med seg resten av vaginaen slik at disse også blir mere sensitive under samleie. Alltså - statistikken sier 25 % - 30 % av kvinner får orgasme under samleie . Men presenterer disse tallene kunn oss som får orgasme hver eneste gang ? Enn de som får av og til orgasme da - er de med i statistikken også ? Dette kan man ikke vite helt sikkert uansett hva statistikker antyder . Så er det jo forskjell på orgasmene , noen er store andre er små . Andre kaller man kanskje bare et såkalt topp punkt / klimax følelse . Forøvrig er det forskjell på orgasme og utløsning hos menn også , det er ikke en og samme ting egentlig . Om en mann får utløsning med sæduttømming , betyr ikke det at han automatisk har " følt " en deilig orgasme . Men kanskje bare følt en mild form for uttømming uten den store orgasmiske følelsen idet han tømmer seg . Ihvertfall ifølge nyeste forskning på orgasme hos menn . I realiteten er det også mange menn som har utløsning - men ikke orgasmisk følelse av den grunn . Så forskjellen på kjønnene er kanskje ikke så stor egentlig når det gjelder hyppighet av EKTE orgasme . Det blir en annen og ny undersøkelse i fremtiden . Forøvrig er kvinners orgasmer så sterke at de kan drepe en mann bokstavelig talt , ja faktisk hele 10 gang sterkere enn mannens orgasme - om han hadde fått like kraftig orgasme som kvinner får , er det ikke sikkert mannen ville overlevd faktisk : Se link : http://fhm.no/article/3010
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Alltså - statistikken sier 25 % - 30 % av kvinner får orgasme under samleie . Men presenterer disse tallene kunn oss som får orgasme hver eneste gang ? Enn de som får av og til orgasme da - er de med i statistikken også ? Dette kan man ikke vite helt sikkert uansett hva statistikker antyder . Så er det jo forskjell på orgasmene , noen er store andre er små . Andre kaller man kanskje bare et såkalt topp punkt / klimax følelse . Forøvrig er det forskjell på orgasme og utløsning hos menn også , det er ikke en og samme ting egentlig . Om en mann får utløsning med sæduttømming , betyr ikke det at han automatisk har " følt " en deilig orgasme . Men kanskje bare følt en mild form for uttømming uten den store orgasmiske følelsen idet han tømmer seg . Ihvertfall ifølge nyeste forskning på orgasme hos menn . I realiteten er det også mange menn som har utløsning - men ikke orgasmisk følelse av den grunn . Så forskjellen på kjønnene er kanskje ikke så stor egentlig når det gjelder hyppighet av EKTE orgasme . Det blir en annen og ny undersøkelse i fremtiden . Forøvrig er kvinners orgasmer så sterke at de kan drepe en mann bokstavelig talt , ja faktisk hele 10 gang sterkere enn mannens orgasme - om han hadde fått like kraftig orgasme som kvinner får , er det ikke sikkert mannen ville overlevd faktisk : Se link : http://fhm.no/article/3010 Jepp. I motsetning til de fleste menn har jeg litt personlig erfaring med dette.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Å herregud så avtennende og teknisk. A punkt og G punkt. Hva er sex for deg egentlig? En jævla eksamen i indremedisin?? Det er ikke engang bevist at det FINNES noe vaginal orgasme, og hva i helvete er forskjellen og enda bedre, hvem faen bryr seg?! Jeeeeezzz...
Gjest womenwomen Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 Jepp. I motsetning til de fleste menn har jeg litt personlig erfaring med dette. For å si det slik - er nesten glad for at jeg ikke får de mest voldsomme orgasmer hver eneste gang . Holder lenge med normale orgasmer - hvor man ikke mister bevisstheten helt og hjernen kobler ut .... Helt utrolig at det går an å bli så kraftig ruset av orgasme . Må være slik stoffmisbrukere føler det når de setter seg et skudd på seg selv ... kanskje : )
Gjest womenwomen Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 Å herregud så avtennende og teknisk. A punkt og G punkt. Hva er sex for deg egentlig? En jævla eksamen i indremedisin?? Det er ikke engang bevist at det FINNES noe vaginal orgasme, og hva i helvete er forskjellen og enda bedre, hvem faen bryr seg?! Jeeeeezzz... Joda det er bevist og kvinner kan oppnå mange forskjellige typer orgasmer - det er bevist . All orgasme uansett hvor den kommer ifra og hvilken måte man oppnår orgasme på - har direkte innvirkning på vagina uansett . Vagina fylles jo med extra blod under orgasmen og kan derfor føles errigert på en måte slik at den føles " hardere, fastere / strammere og tightere " enn normalt under orgasmen - så vagina vil liksom klemme rundt finger eller pikk MERKVERDIG MYE , pluss musklene strammer . Menns pikkskaft nederst er ganske ufølsomt har jeg forstått , så er ikke sikkert dere kjenner det alltid så veldig godt , for er nederste 2 / 3 del av vagina som strammer seg mest . Men dama kjenner det godt . Som oftest kjenner samboer dette godt på meg - spesielt extra godt om han fingrer meg - for fingern er mer følsom en skaftet nederst er på mannen ...bare prøv - så kjenner du enormt mye mer .
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 Joda det er bevist og kvinner kan oppnå mange forskjellige typer orgasmer - det er bevist . All orgasme uansett hvor den kommer ifra og hvilken måte man oppnår orgasme på - har direkte innvirkning på vagina uansett . Vagina fylles jo med extra blod under orgasmen og kan derfor føles errigert på en måte slik at den føles " hardere, fastere / strammere og tightere " enn normalt under orgasmen - så vagina vil liksom klemme rundt finger eller pikk MERKVERDIG MYE , pluss musklene strammer . Menns pikkskaft nederst er ganske ufølsomt har jeg forstått , så er ikke sikkert dere kjenner det alltid så veldig godt , for er nederste 2 / 3 del av vagina som strammer seg mest . Men dama kjenner det godt . Som oftest kjenner samboer dette godt på meg - spesielt extra godt om han fingrer meg - for fingern er mer følsom en skaftet nederst er på mannen ...bare prøv - så kjenner du enormt mye mer . Nei. Jeg tror at det bare finnes en type orgasme. Og at resten er mer eller mindre ønsketenkning i hensikt av å hemme kvinners seksualliv eller sørge for at det alltid vil være en jevn strøm av kvinner som leter etter noe som ikke finnes. I den hensikt å selv høste fruktene av jakten. Det være seg seksologer, forskere, filmskapere eller andre. For kvinner som er fornøyde med den orgasmen de har, de driter i alle teorier, teknikker og diskusjoner! Men hyggelig for deg at du har et godt sexliv!
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 jeg brukte 3 år før jeg fikk vaginal orgasme med kjæresten min! men etter jeg fikk det, fikk jeg det ofte hehe.
Gjest womenwomen Skrevet 18. november 2009 #15 Skrevet 18. november 2009 Nei. Jeg tror at det bare finnes en type orgasme. Og at resten er mer eller mindre ønsketenkning i hensikt av å hemme kvinners seksualliv eller sørge for at det alltid vil være en jevn strøm av kvinner som leter etter noe som ikke finnes. I den hensikt å selv høste fruktene av jakten. Det være seg seksologer, forskere, filmskapere eller andre. For kvinner som er fornøyde med den orgasmen de har, de driter i alle teorier, teknikker og diskusjoner! Men hyggelig for deg at du har et godt sexliv! Herregud for en mening du har om emnet , helt sprøtt . Tør jeg spørre om du er en gutt eller jente ? Jeg tror du er gutt . For er du jente - vet du selv at det finnes flere typer orgasme og måter å få dem på . I hvertfall vi som ikke ble født i går ...... Men hos noen kvinner som er født uten g-punkt ( de finnes ) de kan nok kunn få klitorisorgasmer . Men oss som har G-punkt - noe som er arvelig faktisk , like mye som det å være født uten - vi vet dette bedre en noen andre .Også forskning har bekreftet dette med div . ultralydundersøkelser og gyn. undersøkelser .At kvinner er forskjellig anatomisk skapt - og derfor har forskjellige forutsetninger for å oppnå orgasmer . Jeg har et kjempefølsomt g-punkt og en stram , ung vagina .For meg er det kjempelett å få orgasme Selv med kunn 1 liten finger ... går kjempelett og fort for meg om jeg er kåt nok ! Så jeg er faktisk i stand til å nyte et bra sexliv - selv om mannen min skulle bli impotent . Så lenge han har fingre ...så stopper ingenting meg fra å nyte sex : ) Fingre er fantastiske ting ....he he de også .
Gjest KateW Skrevet 18. november 2009 #16 Skrevet 18. november 2009 Jeg blir litt overgitt over alle disse definisjonene. Orgasmene sitter i hodet, det handler om fokus og kåthet. Når man skjønner det kan man få orgasme av å kline.
Stefan Skrevet 18. november 2009 #17 Skrevet 18. november 2009 Orgasme sitter mye i det å gi fra seg kontroll. Gi seg hen til nytelsen, og ikke henge seg opp i detaljer. I tillegg er det altfor mange kvinner som ikke tar ansvar for egen orgasme og overfører dette til mannen. "Han klarer ikke gi meg orgasme", hører man ofte. Sex mellom partnere er et samspill. Klarer ikke kvinnen å formidle hva som får henne til å purre som en katt, er det vanskelig for mannen å vite hva han skal gjøre. Alle er forskjellige. Det som fungerer for en, fungerer ikke for en annen. Enda verre er det når kvinnen ikke engang vet hvordan hun selv får best nytelse. Da blir oppgaven til mannen tilnærmet umulig. Alle kvinner burde bruke god tid til å lære seg selv å kjenne. Ta på dere selv, bruk speil, kjenn godt etter hvor og hva som fungerer best. Og gjør knipeøvelser. Det vinner dere masse på selv, og tro meg... menn kjenner godt om dere virkelig kan bruke disse musklene, og det er ikke akkurat negativt for oss heller...
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #19 Skrevet 18. november 2009 Å herregud så avtennende og teknisk. A punkt og G punkt. Hva er sex for deg egentlig? En jævla eksamen i indremedisin?? Det er ikke engang bevist at det FINNES noe vaginal orgasme, og hva i helvete er forskjellen og enda bedre, hvem faen bryr seg?! Jeeeeezzz... Skal man le eller gråte av slikt idioti? Hvorfor i all verden tror du at man kan trekke den konklusjonen at fordi noen skriver ingående om tekniske aspekter ved sex så er det alt sex er for dem? Må alle innlegg man skriver demonstrere ens helheltige syn på sex? Når man skriver noe teknisk om sex må man da ha med en slags disclaimer der det står at forøvrig er all sex mentalt og det viktisgte er å slipåpe seg løs, være i øyeblikket og spørre parteneren hva akkurat hun eller han liker? Hva slags nonsense er det? Om man vil lære seg noe teknisk om sex så kan man ta en ting av gangen og inkorporere det. Man kan finne ut av g-punktet i løpet av et par ganger og så sitter det og er en automatisk ting man ikke måt tenke på og da trenger man ikke bli avtent. Samme gjelder a-punkt og støteteknikker osv. Ta en ting av gangen så er det lite det demper på stemningen mens man finner ut av det ogs å sitter den etter en ting automatisk og til slutt er alt intuitivt uten at man i nevneverdig grad har vært i en spesielt teknisk modus når man har funnet ut av disse tingene verre er det ikke. Forøvrig kan du bare glemme å ha en klitoris orgasme som er sterkere enn det du kan få hvis du virkelig stimulerer både g-punktet og begge a-punktene direkte og riktig. For å gjøre det må man vite hvor de er. Jeg har gitt en god del kvinner sine første vaginal orgasmer nettopp på grunn av disse tingene. De har ikke akkurat klaget for å si det sånn. Og hva i all verden er det bullshitet om at det ikke finnes noen vaginal orgasme? Hjernetom feministisk propoganda fra 70 tallet. En vaginal orgasme føles fullstendig annerledes enn en klitoris orgasme. En ren a-punkt orgasme kan oppnås i løpet av få minutter uten å ha berørt klitoris overhodet. Hvis du ikke hadde vært så fordømt trangsynt kunne du radikalt forbedret sex livet ditt i løpet av kort tid.
Gjest MikeWaters Skrevet 18. november 2009 #20 Skrevet 18. november 2009 Skal man le eller gråte av slikt idioti? Hvorfor i all verden tror du at man kan trekke den konklusjonen at fordi noen skriver ingående om tekniske aspekter ved sex så er det alt sex er for dem? Må alle innlegg man skriver demonstrere ens helheltige syn på sex? Når man skriver noe teknisk om sex må man da ha med en slags disclaimer der det står at forøvrig er all sex mentalt og det viktisgte er å slipåpe seg løs, være i øyeblikket og spørre parteneren hva akkurat hun eller han liker? Hva slags nonsense er det? Om man vil lære seg noe teknisk om sex så kan man ta en ting av gangen og inkorporere det. Man kan finne ut av g-punktet i løpet av et par ganger og så sitter det og er en automatisk ting man ikke måt tenke på og da trenger man ikke bli avtent. Samme gjelder a-punkt og støteteknikker osv. Ta en ting av gangen så er det lite det demper på stemningen mens man finner ut av det ogs å sitter den etter en ting automatisk og til slutt er alt intuitivt uten at man i nevneverdig grad har vært i en spesielt teknisk modus når man har funnet ut av disse tingene verre er det ikke. Forøvrig kan du bare glemme å ha en klitoris orgasme som er sterkere enn det du kan få hvis du virkelig stimulerer både g-punktet og begge a-punktene direkte og riktig. For å gjøre det må man vite hvor de er. Jeg har gitt en god del kvinner sine første vaginal orgasmer nettopp på grunn av disse tingene. De har ikke akkurat klaget for å si det sånn. Og hva i all verden er det bullshitet om at det ikke finnes noen vaginal orgasme? Hjernetom feministisk propoganda fra 70 tallet. En vaginal orgasme føles fullstendig annerledes enn en klitoris orgasme. En ren a-punkt orgasme kan oppnås i løpet av få minutter uten å ha berørt klitoris overhodet. Hvis du ikke hadde vært så fordømt trangsynt kunne du radikalt forbedret sex livet ditt i løpet av kort tid. Hva begynner på T, slutter på L og er irriterende som mygg på en vindstille sommerdag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå