Gjest Ung og forlovet Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Etter forvirrende leting etter hva normen er for hva man gir henne i morgengave endte jeg til slutt opp her inne. Så da tenkte jeg jo at jeg like godt kunne spørre når jeg først er her Min kommende brud har LENGE ønsket seg en rød vespa scooter. Er dette tidspunktet å gi en til henne? Jeg har jo egentlig lyst til å gi henne noe som varer en stund, som f.eks. et annheng med hjerte med bilde av oss begge inni. Men jeg har jo aller mest lyst til å gi henne noe som hun ønsker seg. Og jeg har en anelse om at hun kommer til å hyle med en gang hun ser vespan! Økonomisk er det greit for meg med begge deler, men blir det litt overkill? Både smykke OG vespa... to morgengaver liksom? Frustrerende det her! Er det noen der ute som har noen tips?
Gjest Heidie Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Åi, det var litt av en gave Jeg blir glad hvis jeg får en muffins og et kort jeg Hehe. Men det er sikkert ikke dumt med Vespa heller
Kontormus Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 He he... over kill??? Skjønner IKKE hva du mener... :gjeiper: Jeg syns du er ufattelig søt som er så gavmild. Jeg hadde sagt ja takk - begge deler. Gjem Vespaen slik at hun må lete litt etter den, og når kvelden kommer og deres middag med stearinlys og alt, får hun smykket sitt. Jeg fikk ingen Vespa, men jeg fikk et utrolig pent kjede med anheng overstrødd med diamanter. Nå var ikke det siste så viktig, men det henger på alltid, og det er litt hyggelig og tenke på grunnen til at jeg bærer det.
Christal Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Etter forvirrende leting etter hva normen er for hva man gir henne i morgengave endte jeg til slutt opp her inne. Så da tenkte jeg jo at jeg like godt kunne spørre når jeg først er her Min kommende brud har LENGE ønsket seg en rød vespa scooter. Er dette tidspunktet å gi en til henne? Jeg har jo egentlig lyst til å gi henne noe som varer en stund, som f.eks. et annheng med hjerte med bilde av oss begge inni. Men jeg har jo aller mest lyst til å gi henne noe som hun ønsker seg. Og jeg har en anelse om at hun kommer til å hyle med en gang hun ser vespan! Økonomisk er det greit for meg med begge deler, men blir det litt overkill? Både smykke OG vespa... to morgengaver liksom? Frustrerende det her! Er det noen der ute som har noen tips? Hva med å gi henne hjertet med bilde av dere to morgenen dere gifter dere og vespaen dagen etterpå? Jeg hadde syns det var ekstra koselig å få et slik anheng med hjerte og bilde av oss to morgenen vi skulle gifte oss. :rødme: men det er jo meg da, ultra romantisk og drømmende
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Likte begge ideene deres, Kontormus og Christal! Det må jo være lov å gi i både pose og sekk?! For det gjør vel ikke den ene gaven mindre spesiell enn den andre? Men den ideen til Christal trenger jo kanskje litt triksing. Jeg har fått streng beskjed om at vi ikke kan sees på bryllypsdagen før hun kommer ned kirkegulvet!
Kontormus Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Nei, det er helt klart ikke lov og se hverandre på dagen. Du skal ikke se henne før hun kommer opp midtgangen. (Husk lommetørkle) Sannsynligvis får denne Vespaen mye oppmerksomhet den dagen. Så hvis dere spiser alene, lag et romantisk atmosfære og gi henne det da. Hvis dere ikke får spise i fred, lag et lite SPA på badet. Putt henne i badekaret, og gi henne en skrubbesåpe, eller noe som har en beholder som kan romme et smykke...
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Jeg synes kanskje det blir litt mye med begge deler, men da synes jeg faktisk du skal velge Vespaen som morgengave! Spesielt siden det er noe hun virkelig ønsker seg. Siden det er en såpass original morgengave vil hun nok ikke tenke i den retningen i det hele tatt. Selv ga jeg en ganske spesiell morgengave til mannen min og den falt mye mer i smak enn om jeg hadde kjøpt en klokke slik jeg opprinnelig hadde tenkt. Anhenget kan du vente med til første barnet er født...
Christal Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg har fått streng beskjed om at vi ikke kan sees på bryllypsdagen før hun kommer ned kirkegulvet! Nei, det er helt klart ikke lov og se hverandre på dagen. Du skal ikke se henne før hun kommer opp midtgangen. (Husk lommetørkle) Er det virkelig slik ennå? :dåne: Trodde ingen i dag praktiserte denne. Særlig ikke hvis man er samboere fra før og har bodd sammen i mange år.. *løper på dør* før jeg blir hakkemat Edit: En annen ide, hva med å gi anhenget til forloveden hennes slik at hun får det på den dagen dere gifter dere? Er jo også en veldig koselig ide :rødme: Endret 16. november 2009 av Christal
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #10 Skrevet 16. november 2009 Jeg synes det høres supert ut med disse to gavene - har du råd til begge, så gå for det! Utrolig stilig å skulle kjøpe henne en Vespa, men så er det veldig koselig å ha noe rundt halsen til enhver tid, som kan minne om den fantastiske begivenheten dere snart skal ha
lilleGrethe Skrevet 16. november 2009 #11 Skrevet 16. november 2009 Kjempeartig idé med Vespa!! Et anheng trenger jo ikke å være så dyrt hvis du vil gi det også - det kan jo være sølv f.eks. Lykke til!
Gjest Ung og forlovet Skrevet 16. november 2009 #12 Skrevet 16. november 2009 Takk for alle tilbakemeldingene! :) :) Har bestemt meg for å sende annhenget/hjertet med forloveren hennes så hun kan få det på morgenen på bryllupsdagen Det håper jeg gjør henne glad Takk for det tipset! :D Og så kommer Vespan som morgengave dagen derpå Jeg skal få en til å sette den rett utenfor inngangen til hotellet "in plain sight" så hun ser den når vi har sjekket ut, så hun GARANTERT stopper opp å titter på den (det gjør hun hver ENESTE gang hun ser en vespa:p) Så sier jeg bare noe som: liker du den?.. for den er din Da er planen klar! :D
Gjesten Skrevet 16. november 2009 #13 Skrevet 16. november 2009 Takk for alle tilbakemeldingene! :) :) Har bestemt meg for å sende annhenget/hjertet med forloveren hennes så hun kan få det på morgenen på bryllupsdagen Det håper jeg gjør henne glad Takk for det tipset! :D Og så kommer Vespan som morgengave dagen derpå Jeg skal få en til å sette den rett utenfor inngangen til hotellet "in plain sight" så hun ser den når vi har sjekket ut, så hun GARANTERT stopper opp å titter på den (det gjør hun hver ENESTE gang hun ser en vespa:p) Så sier jeg bare noe som: liker du den?.. for den er din Da er planen klar! :D Så søtt :rødme:
Idnar Skrevet 16. november 2009 #14 Skrevet 16. november 2009 I`m loving it! :rødme: Hun blir nok kjempeglad for begge deler!!!
Gjest Snart Frue Skrevet 17. november 2009 #16 Skrevet 17. november 2009 Jeg synes kanskje det blir litt mye med begge deler, men da synes jeg faktisk du skal velge Vespaen som morgengave! Spesielt siden det er noe hun virkelig ønsker seg. Siden det er en såpass original morgengave vil hun nok ikke tenke i den retningen i det hele tatt. Selv ga jeg en ganske spesiell morgengave til mannen min og den falt mye mer i smak enn om jeg hadde kjøpt en klokke slik jeg opprinnelig hadde tenkt. Anhenget kan du vente med til første barnet er født... Jeg er enig med du, at det blir litt overkill med begge deler.. Men hva med å skjule vespa'n på hotell(rommet) på en eller annen måte? Nå vet ikke jeg hvor dere skal tilbringe bryllupsnatten da men.. Synes dette var en utrolig søt gave og din kommende brude blir nok henrykt!!
Gjest Pippelipp Skrevet 19. november 2009 #17 Skrevet 19. november 2009 Takk for alle tilbakemeldingene! :) :) Har bestemt meg for å sende annhenget/hjertet med forloveren hennes så hun kan få det på morgenen på bryllupsdagen Det håper jeg gjør henne glad Takk for det tipset! :D Og så kommer Vespan som morgengave dagen derpå Jeg skal få en til å sette den rett utenfor inngangen til hotellet "in plain sight" så hun ser den når vi har sjekket ut, så hun GARANTERT stopper opp å titter på den (det gjør hun hver ENESTE gang hun ser en vespa:p) Så sier jeg bare noe som: liker du den?.. for den er din Da er planen klar! :D Perfekt!!!!!!
addict Skrevet 21. november 2009 #18 Skrevet 21. november 2009 åååå så rørende! kan jeg også få gifte meg med deg? :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå