Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Er det negativt? En var et langvarig forhold, en min ungdomsforelskelse. Føler ikke at jeg har fått eksperimentert mye.
Hinata Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg regner med du har fått eksperimentert mye i det langvarige forholdet. Man får nemlig ikke eksperimentert så altfor mye med en ONS, da det gjerne går i standardsex.
Gjest Heidie Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Sex er best i forhold Du har nok ikke gått glipp av noe
Gjest Uaikker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jeg regner med du har fått eksperimentert mye i det langvarige forholdet. Man får nemlig ikke eksperimentert så altfor mye med en ONS, da det gjerne går i standardsex. Nei, jeg har ikke fått prøvd så mye, mest fordi jeg har vært redd for å tabbe meg ut. Jeg er dessuten veldig trang så mye gjør vondt.
Gjest Emmanuelle Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Ikke kvantitet som teller vettu.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Jeg er 26 og har kun hatt sex med to
Gjest Hallgeir Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Ble gift med ungomskjæresten. Er 44, og har hatt kun en partner...men enormt med sex...i alle varianter. Men, når 22-åringer synes 2 er lite, hva skal JEG si? Har jeg gått glipp av noe?
Gjest MikeWaters Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Ble gift med ungomskjæresten. Er 44, og har hatt kun en partner...men enormt med sex...i alle varianter. Men, når 22-åringer synes 2 er lite, hva skal JEG si? Har jeg gått glipp av noe? Tell antall ganger, så vinner du med glans
Liisemor Skrevet 16. november 2009 #10 Skrevet 16. november 2009 Dagens samfunn er veldig seksualisert, folk skal ha flest mulig sexpartnere. Jeg synes dere som ikke har hatt så mange partnere ikke skal skamme dere.
Gjest fisk Skrevet 16. november 2009 #11 Skrevet 16. november 2009 Dagens samfunn er veldig seksualisert, folk skal ha flest mulig sexpartnere. Jeg synes dere som ikke har hatt så mange partnere ikke skal skamme dere. Man hører som regel om dem som har mye sex. Det er derfor det virker som "alle" har så velig mange partnere.
Liisemor Skrevet 16. november 2009 #12 Skrevet 16. november 2009 Man hører som regel om dem som har mye sex. Det er derfor det virker som "alle" har så velig mange partnere. Da jeg en gang for ikke sååå lenge siden var hormonell tenåring, var det gjenger på skolen som skrøt av at de hadde sinnsykt mange partnere, og de som skulle ha seg med flest (selv om jeg tror de skrøt på seg en god del). I enkelte miljøer er det slikt, rett og slett.. Selv var jeg mer interessert i skolen, og greide å vente.
Gjest Emmanuelle Skrevet 16. november 2009 #13 Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg har hatt sex...hmmm...iallefall 200 ganger men kun med 1 person. Jeg vil si det er mye mer (og bedre) erfaring å ha sex 200 ganger med 1 person enn å ha sex med 200 forskjellige personer/10 ganger med 20 forskjellige personer. Man går kun glipp av noe om man ikke er fornøyd selv. Endret 16. november 2009 av Emmanuelle
Gjest Sobril Skrevet 16. november 2009 #14 Skrevet 16. november 2009 Hadde vært stolt av meg selv, jeg
Sapree Skrevet 16. november 2009 #15 Skrevet 16. november 2009 Er 24 og hatt sex med en og har vært sammen i 5 år:D Beste måten å lære på er å bare være i ett forhold, ikke mange forskjellige korte forhold!
Gjest Navn Skrevet 16. november 2009 #16 Skrevet 16. november 2009 Beste måten å lære på er å bare være i ett forhold, ikke mange forskjellige korte forhold! Enig!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #17 Skrevet 16. november 2009 Gutt 22 år, har kunn hatt 1 sex partner..
Gjest Ihne Skrevet 16. november 2009 #18 Skrevet 16. november 2009 Er det negativt? En var et langvarig forhold, en min ungdomsforelskelse. Føler ikke at jeg har fått eksperimentert mye. Bare positivt. Eksprimenter med neste parnter da vel. Svært få vil ha en partner som har eksprimentert med alt og alle, så bedre å eksprimentere mye med få.
MissCoverdale Skrevet 17. november 2009 #19 Skrevet 17. november 2009 Jeg er på din alder, og har ikke så mange fler på CV'en. Synes det er veldig greit! Hadde også et langvarig forhold (16-20år), og følte jeg fikk eksperimentert litt der. Men var en del ting jeg hadde lyst å prøve ut, som jeg ikke gjorde i det forholdet. Det får jeg gjøre i mitt nåværende forhold! Og enda flere ting som aldri ville falt meg inn å gjøre før Skal du eksperimentere så er jo det best med en fast partner, og jeg kan love deg en fremtidig kjæreste vil sette pris på at dere kan prøve nye ting sammen, istedenfor at du kommer der ferdig utprøvd (ikke at det er mulig). Jeg er ekstremt glad i sex, men hadde likevel en tørkeperiode på 9mnd, fordi jeg ikke orker tanken på dårlig sex med fremmede.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 17. november 2009 #20 Skrevet 17. november 2009 Jeg vil si det er mye mer (og bedre) erfaring å ha sex 200 ganger med 1 person enn å ha sex med 200 forskjellige personer/10 ganger med 20 forskjellige personer. Spm. til Emmanuelle og andre med få partnere; Dere er ikke redde for å ha gått glipp av noe? Folk kan jo være ganske forskjellige i bingen NB: Ikke ment som kritikk til folk med få partnere, bare noe jeg sikkert ville lurt på med 1-3 partnere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå