Tusseline Skrevet 24. april 2002 #1 Del Skrevet 24. april 2002 Hei! Noen som kan anbefale en bra peeling krem? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. april 2002 #2 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg pleier bare å lage meg en blanding av olivenolje og salt, og så peeler jeg i vei helt supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 25. april 2002 #3 Del Skrevet 25. april 2002 Phytopeel, fra Decleor! Den er utrolig god, og den er uten korn men likevell fjerner den døde hudceller bedre enn de med korn syntes jeg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. april 2002 #4 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg kjøper en peeling laget av enten sukker eller salt og olje (og litt lukt da). Den med salt er best og huden blir kjempemyk!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 25. april 2002 #5 Del Skrevet 25. april 2002 Hei! Jeg bruker Exfotonic fra L'Oreal, den er utrolig bra! Huden blir helt silkemyk...Koster ca 100 kr, så den er ikke sånn kjempe dyr heller:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tull&tøys Skrevet 25. april 2002 #6 Del Skrevet 25. april 2002 Helt enig med hun som mente den fra loreal, exfotonic, eller no sånt. Den er kjempefin mot slapp hud oxo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 28. april 2002 #7 Del Skrevet 28. april 2002 Til ansiktet, peeling fra Dermalogica.Knallfin men dyr. Til kroppen er kaffegrut topp!! og en fra Freeman m bringebærlukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linny Skrevet 28. april 2002 #8 Del Skrevet 28. april 2002 dove peeling shower,er ganske bra,alt du trenger er en dusj og en svamp,perfekt,billig er den og,lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå