Gå til innhold

Personlig forhold med x.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nettopp kommet ut av et forhold som har vart i litt over 5 år.

Vi har til samme 2 unger,å vi samarbeider godt om det. SUPERT!

Det va jeg som ønsket å gå ut av forhold,å pappaen til ungene vil gjerne ha meg tilbake.

Men iløpet av årene som har gått har jeg irritert meg over forholde han har til xen,å han tenke tydeligvis på ho.

De var samboere i noen år før jeg ble sammen med han,men di har ingen unger sammen.

* Han har enda bilder av henne i huset som skulle være vårres hjem ( har prøvd å fått han til å kaste disse i de 5 årene men han har ikke gjort det)

* Enda ting i huset som er hennes,som han skulle levert tilbake,men han gjør ikke det.( har bedt han å enten levere di tilbake eller kaste di,jeg er ikke intressert i å ha masse tinger etter xen i mitt hjem.

*Han må skrive mld til henne vær bursdag,å gratulere henne med dagen.

* Å det første han gjør når æ flytte ut e å legge xen til på facebook å tar kontakt med henne på sms.

Jeg er jo flytte ut å er en x nå,men han sier at den eneste personen han elsker er meg å han vil ha meg tilbake.

Men hvorfor må han da ha kontakt med xen sin?

Jeg har ikke kontakt med noen av xene mine,for jeg vet han ikke vil like det.

Jeg syns han gir meg blandede signaler,han sier noe men han handler annerledes..

Noen med synspunkter på dette?

Beklager at det ble langt.

Takk på forholdn for alle svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det ser ut som om han fortsatt er litt glad i sin gammel-x. Jeg synes egentlig at han begrenset kontakten til bursdagssms var et kontaktnivå som burde vært greit for deg.

Nå er jo du også x, og du får nok mer enn bursdags-sms, siden dere har barn sammen. Så nå har han vel bilder av to x-er på veggen.

Jeg aner ikke hvorfor du dumpet han. Hvis det var pga av burdagssms så viser det at du er såpass sjalu av deg, at du uansett ville dumpet han før eller senere. At det ikke er meninga at du skal ha noen mann over lengre tid.

Endret av I Grosny
Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Får han ikke lov å ha bilder i huset av X'ene sine? Jeg regner med at de ikke henger på veggen!

Hvorfor dumpet du ham egentlig? Det kan vel umulig være over gamle fotoalbum, og bursdagssms?

Endret av MikeWaters
Skrevet
Det ser ut som om han fortsatt er litt glad i sin gammel-x. Jeg synes egentlig at han begrenset kontakten til bursdagssms var et kontaktnivå som burde vært greit for deg.

Nå er jo du også x, og du får nok mer enn bursdags-sms, siden dere har barn sammen. Så nå har han vel bilder av to x-er på veggen.

Jeg aner ikke hvorfor du dumpet han. Hvis det var pga av burdagssms så viser det at du er såpass sjalu av deg, at du uansett ville dumpet han før eller senere. At det ikke er meninga at du skal ha noen mann over lengre tid.

Det er ikke derfor at jeg dumpet han! Grunn til det er nok mange,men når vi gjorde det slutt så gjorde d vi enighet.Begge var enig om at det var det beste for begge,han hadde da ingen følelser for meg sa han åsså vidre. MEn når jeg flytte,måtte flytte pga av hannes hus så fikk han plutselig masse følelser å vil ha meg tilbake. Grunn til at jeg spør her er vel koffør han opptok kontakt med xen sin etter at jeg flytte ut når han sier han vil ha meg tilbake.

Å jeg er egentlig ikke sjalu av meg,jeg bare er av meninga at en x er en x,å fortid er fortid. å thats it.

Skrevet
Får han ikke lov å ha bilder i huset av X'ene sine? Jeg regner med at de ikke henger på veggen!

Hvorfor dumpet du ham egentlig? Det kan vel umulig være over gamle fotoalbum, og bursdagssms?

Det var egentlig ikke jeg som dumpet han,der var vi som ble enig.

Å plutselig når jeg var ute av huset,pga at det var hanne hus så så han plutselig ka han hadde mistet,å ville ha d tilbake..

Som sakt jeg syns at x er x,å fortid er fortid. det skal ikke preget nåtida!.. mi mening.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Alle forhold er forskjellige.

Jeg har en eks som er håpløs på alt som gjelder forhold, men er en super kamerat.

Selv om vi begge er gifte på hver vår kant har vi sporadisk kontakt fremdeles.

Ikke fordi jeg har romantiske følelser for ham, men fordi han er en fin fyr jeg bryr meg om på samme måte som jeg bryr meg om venninnene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...