wahaj Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har sett flere ganger på f.eks Finn.no at det står vurderes solgt, mener de da at de tror de har fått solgt det, eller at de skal selge det? Ser liksom ikke helt vitsen med å legge ut ting for salg hvis det er "solgt". Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 16. november 2009 #2 Del Skrevet 16. november 2009 Det betyr at de selger det om de får den prisen de ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shock Skrevet 16. november 2009 #3 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg titter kun på hunder/katter/hester og dyr generellt da, men hvertfall i den "sjangeren" så regner jeg med at den kun selges dersom det rette hjemmet dukker opp. Jeg la for et par mnd ut en "vurderes solgt" annonse om rasekatten min. Fordi jeg kunne beholdt den, men hadde solgt den om det rette hjemmet kom. Og det gjorde jeg, og dermed solgte jeg katten. Hadde beholdt pus fram til jeg fant den perfekte familien for henne. Endret 16. november 2009 av Shock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #4 Del Skrevet 16. november 2009 Vurderes solgt som at de ikke er sikre på om de skal kjøpe det. Feks hesteselgere skriver det slik at de på forhånd har advart om at dersom de ikke finner rette eier så selger de ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nekinna Skrevet 16. november 2009 #5 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg tror nok heller de mener at de vurderer å selge noe dersom noen er villig til å betale nok for det, hvis du skjønner hva jeg mener. Enkelte produkter er såpass spesielle at det kanskje ikke er helt marked for det (i hvert fall ikke i forhold til verdien)og folk legger det ut for vurdert salg for å sjekke interessen og for å se hva folk er villige til å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #6 Del Skrevet 16. november 2009 "Vurderes x" betyr at man vurderer å x. "Vurderes solgt" betyr at de vurderer å selge, om visse krav tilfredsstilles (f.eks. om de får høy nok pris). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 16. november 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 16. november 2009 Ok, takk for svar. Da er det bare jeg som har missforstått :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #8 Del Skrevet 16. november 2009 En annen årsak er at det er juridisk bindende om man skriver til salgs. Det har vært saker på det, hvor bruker plutselig ikke vil selge. Vet ikke hvor hardt det praktiseres lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå