Gjest Band/artist? Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Heihei! Jeg så en video for en stund siden, og lurer fælt på hvem artisten eller bandet er. I selve videoen jeg så var artisten kledd som en slags pirat. veeeeldig pen han vokalisten, litt sånn feminine trekk kanskje. Musikken må være fra 80 tallet. Men husker ikke hvordan sangen gikk! Noen som kan hjelpe meg her :D ? Mvh
PiriPiri Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Dunderbeist spiller skurkerock, og vokkisen er ganske kjekk
Gjest levi Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 hehe god musikk det.. Men var nok ikke de! :/
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Hva slags type musikk er det? Er fyren mørk, lys, langhåret eller korthåret?
Gjest levi Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Tror han har håret i en slags hale bak, litt krøllet mørkt hår. Eyeliner og ganske markerte skinnben i ansiktet. Og musikken klarer jeg ikke å huske helt, men det er fra 80 tallet.
Cannavaro Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Jeg tipper at du kanskje tenker på Adam Ant, eller også Adam and the ants. http://images.google.no/images?hl=no&s...sa=N&tab=wi Hadde noen god-låter på 80-tallet, det stemmer ja ! Stand and deliver kanskje mest kjent......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå