Gjest prinsesse tam tam Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Noen som har vært feks i Larnaca eller andre plasser på øya som de kan anbefale for et par i begynnelsen av 30 åra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Hovedstaden Nicosia har en spennende historie, og er en kjempehyggelig by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 27. august 2003 #3 Del Skrevet 27. august 2003 Nicosia er en fin by, men det er ikke billig å shoppe der. Jeg vil anbefale å reise litt rundt i innlandet jeg. Kjempefint opp imot fjellene der. Jeg trivdes godt i Fig Tree Bay jeg, selv om det er en såkalt "turistmagnet". Ellers så har du jo Limmasol, og helt vest en nydelig plass som heter Paphos. Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 2. september 2003 #4 Del Skrevet 2. september 2003 Har nettopp kommet hjem fra Kypros, og kommer aldri til å reise tilbake. Bodde i turistmagneten Agia Napa fordi det var den billigste resteplassen vi fikk på www.solfaktor.no. Rakk ikke å dra til Larnaka, så kan ikke si så mye om det. Limassol / Lemesos var ikke så mye å hoppe i taket for. Prisene er minst like høye som i Norge, selv på mat. Vin og alkohol generelt er til gjengeld veldig billig. (60-70 kr for en flaske vin på restaurant.) Leie bil er dyrt. Klær er heller ikke rimelig. En del museer og minnesmerker er ganske håpløse. Det er forhåpentligvis lettere å finne god og ordentlig mat utenfor turistfellene, men det å spise i Agia Napa var dyrt og kjedelig. (Hvordan kan man klare å ødelegge en pizza margerita?) Catzy - ikke helt fornøyd med Kypros, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #5 Del Skrevet 3. september 2003 hmmm, det siste hørtes jo ikke så bra ut for meg da. Jeg skal til Kypros snart og bo i nærheten av Ayia Napa. Godt jeg har bestilt med frokost, høres det ut for Ingen som har noe godt å si om øya da???? Eller tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #6 Del Skrevet 3. september 2003 hmmm, det siste hørtes jo ikke så bra ut for meg da. Jeg skal til Kypros snart og bo i nærheten av Ayia Napa. Godt jeg har bestilt med frokost, høres det ut for Ingen som har noe godt å si om øya da???? Eller tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #7 Del Skrevet 3. september 2003 hmmm, det siste hørtes jo ikke så bra ut for meg da. Jeg skal til Kypros snart og bo i nærheten av Ayia Napa. Godt jeg har bestilt med frokost, høres det ut for Ingen som har noe godt å si om øya da???? Eller tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå