Gjest leiseg Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg og han hadde det svært fint sammen, så plutselig gjorde han slutt. Jeg gråt og gråt. Forstår ikke. Han sier det er følelser som styrer, - men det er vel jo alltid EN GRUNN til at følelser begynte å dabbe av selvom man har det fint sammen? Eller finnes det UTEN grunn? Vet ikke hva jeg skal tro?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg og han hadde det svært fint sammen, så plutselig gjorde han slutt. Jeg gråt og gråt. Forstår ikke. Han sier det er følelser som styrer, - men det er vel jo alltid EN GRUNN til at følelser begynte å dabbe av selvom man har det fint sammen? Eller finnes det UTEN grunn? Vet ikke hva jeg skal tro? Enten så har du kjeftet på han, eller ikke respektert han, ellers så har han blitt nyforelsket et annet sted. Eller noe annet.
Gjest leiseg Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Enten så har du kjeftet på han, eller ikke respektert han, ellers så har han blitt nyforelsket et annet sted. Eller noe annet. Morsomt, vi har ikke kranglet en gang! Vi har lektsloss, kost oss og lo masse. Flørtet osv. Har gitt han stor respekt. Forstår ingenting
Gjest Lunis Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Stakkars deg. Dette kan ikke være noe særlig. Prøv å prat med han, hvis ikke får du finne fram bamsene dine og gråte ut. Klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå