Rimmern Skrevet 18. november 2009 #21 Skrevet 18. november 2009 Note to self: Ikke ha sex med KateW når hun er grinete.
Suzy Skrevet 18. november 2009 #22 Skrevet 18. november 2009 Note to self: Ikke ha sex med KateW når hun er grinete.
Gjest ts Skrevet 18. november 2009 #24 Skrevet 18. november 2009 Ja ja, takk for alle svar. Dessverre hjelper de ikke da han avslo forslaget mitt. Faen ass! Nytt spørsmål - Hvordan får jeg han til å ville dette da?
Gjest KateW Skrevet 18. november 2009 #25 Skrevet 18. november 2009 Ja ja, takk for alle svar. Dessverre hjelper de ikke da han avslo forslaget mitt. Faen ass! Nytt spørsmål - Hvordan får jeg han til å ville dette da? Avslo? På hvilket grunnlag? Jeg trodde dette var noe menn elsket over alt på jord. Bli omsvøpt av rosa og deilig og vått... Hm. Hva om du sitter over ham når du suger ham, og bare lirker deg litt nærmere, og ber ham ta på deg mens du suger? Begynne med det?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #26 Skrevet 18. november 2009 Avslo? På hvilket grunnlag? Jeg trodde dette var noe menn elsket over alt på jord. Bli omsvøpt av rosa og deilig og vått... Hm. Hva om du sitter over ham når du suger ham, og bare lirker deg litt nærmere, og ber ham ta på deg mens du suger? Begynne med det? Overrasket over at menn er forskjellige eller? Jeg kunne aldri tenkt meg å få en våte stinkende urinåpning i ansiktet.
Suzy Skrevet 18. november 2009 #27 Skrevet 18. november 2009 Overrasket over at menn er forskjellige eller? Jeg kunne aldri tenkt meg å få en våte stinkende urinåpning i ansiktet. Urinåpning? Du ser helt bort fra resten av opplegget?
Gjest KateW Skrevet 18. november 2009 #28 Skrevet 18. november 2009 Overrasket over at menn er forskjellige eller? Jeg kunne aldri tenkt meg å få en våte stinkende urinåpning i ansiktet. For å si det sånn, når ei dame suger pikk så er det nærmere å suge urinåpning, enn når ei dame sitter på ansiktet ditt. Vi har tross alt en god del flere hull enn dere har.
Gjest MikeWaters Skrevet 18. november 2009 #29 Skrevet 18. november 2009 (endret) Ja ja, takk for alle svar. Dessverre hjelper de ikke da han avslo forslaget mitt. Faen ass! Nytt spørsmål - Hvordan får jeg han til å ville dette da? Noen hadde drept for å få et slikt forslag, andre avslår blankt, andre igjen mener fitte lukter råtten kål. Jeg sier bare: Fuck you! Fuck you and this whole city and everyone in it. Fuck the panhandlers, grubbing for money, and smiling at me behind my back. Endret 18. november 2009 av Skya
Tempus Fugit Skrevet 18. november 2009 #30 Skrevet 18. november 2009 For å si det sånn, når ei dame suger pikk så er det nærmere å suge urinåpning, enn når ei dame sitter på ansiktet ditt. Vi har tross alt en god del flere hull enn dere har. Sant nok dette... Vet ikke om TS sin kjæreste vanligvis pleier å gi henne oralsex, men ser ikke noe spesielt forskjell på akkurat hvor enn leker hen hvis hun sitter over ansikt hans. Den store forskjellen fra vanlig stilling er vel at her har kvinnen mye mer makt... Så sant så sant. La nå oss kjønnsslikkende perverse KG-folk være i fred. Jeez... Skal sies at akkurat den stillingen finner iallefall jeg utrolig sexy og pirrende, så jeg for stille meg sammen med alle de perverse folkene her inne...
Gjest Skya Skrevet 18. november 2009 #31 Skrevet 18. november 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #32 Skrevet 19. november 2009 Noen menn betaler for det, til og med... http://www.dagbladet.no/2009/11/18/nyheter...mentar/9098260/
Gjest Skya Skrevet 19. november 2009 #33 Skrevet 19. november 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Rimmern Skrevet 20. november 2009 #34 Skrevet 20. november 2009 Rimmis, er du frekk? *grinete* Alltid, kjære :-) Hva i all verden er det for slags psykomoderering de driver med her nå, da? Innlegget over ble slettet, gitt. Jeg poster det igjen.
Rimmern Skrevet 20. november 2009 #35 Skrevet 20. november 2009 Jeg sier bare: Fuck you! Fuck you and this whole city and everyone in it. Fuck the panhandlers, grubbing for money, and smiling at me behind my back. Fuck you and the horse you rode in on. Fuck you up against a fence with handcuffs on. Fuck you.
Gjest MikeWaters Skrevet 20. november 2009 #36 Skrevet 20. november 2009 Fuck you and the horse you rode in on. Fuck you up against a fence with handcuffs on. Fuck you. På vei ut av skapet nå eller
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #37 Skrevet 20. november 2009 Sa han nei? Jeg har aldri spurt om lov, jeg For min del er det litt av poenget og, det er jo en smule dominerende. Jeg spør ikke om å bli slikket, jeg krever det. Er kanskje ikke alle som liker å slikke kjønn (stakkars), men om han liker å stappe tunga i meg når jeg ligger så kan han vel også gjøre det når jeg sitter. På ansiktet hans =) Min erfaring er at menn tenner veldig på det. De er også veldig glad i 69, har du foreslått det?
Gjest MikeWaters Skrevet 23. november 2009 #39 Skrevet 23. november 2009 Sa han nei? Jeg har aldri spurt om lov, jeg For min del er det litt av poenget og, det er jo en smule dominerende. Jeg spør ikke om å bli slikket, jeg krever det. Er kanskje ikke alle som liker å slikke kjønn (stakkars), men om han liker å stappe tunga i meg når jeg ligger så kan han vel også gjøre det når jeg sitter. På ansiktet hans =) Min erfaring er at menn tenner veldig på det. De er også veldig glad i 69, har du foreslått det? Jeg foretrekker faktisk enten 6 eller 9 liker å konse/nyte 100%, men tanken er pirrende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå