Gå til innhold

Vil sitte på ansiktet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg og typen har et bra sex-liv, men jeg vil prøve noe nytt. Jeg vil prøve å sitte på fjeset hans mens han slikker meg. Jeg har ikke spurt han ennå, men regner med han syns det er greit.

Greia er - hvordan gjør man det? Kan jeg bokstavelig talt sitte på fjeset hans, eller må jeg holde meg oppe med knærne. Tåler hodet hans vekta mi? :P Veier 54 kg. Og kan jeg presse meg mot han i den stillingen? Noen som har erfaring med dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å sette et kne på hver side av hodet, og være vendt enten framover eller bakover. Begge deler har sine fordeler, det er bare å prøve ut.

Og nei, du kan ikke sette deg på hodet hans med full vekt, hvis ikke han har lyst på følelsen eller noe sånt. Det blir veldig vanskelig å slikke på den måten.

Skrevet

Hodet knekker ikke av vekten, men han blir kvalt hvis du dekker munn og nese, og det gjør du hvis du virkelig sitter. Du kjenner hva som er greit for ham og godt for deg når du er der, du kan presse deg mot ham rytmisk så lenge du slipper opp så han får puste også. Han må ha litt bevegelsesfrihet for å slikke deg ordentlig.

Skrevet

Et kne på hver side av hodet er nok det greieste! Jeg for min del liker at hodet hans befinner seg i nærheten av noe jeg kan støtte meg på når det blir skikkelig godt - f.eks. veggen :)

Skrevet
Et kne på hver side av hodet er nok det greieste! Jeg for min del liker at hodet hans befinner seg i nærheten av noe jeg kan støtte meg på når det blir skikkelig godt - f.eks. veggen :)

Eller sitt andre veien, så man kan lene seg framover og øh, ta litt støtte fra pikken... :sjenert:

Skrevet

Det der har jeg hørt et par andre jenter/kvinner lure på før, og jeg stiller meg like undrende til det. Hallo? Hvis man bruker ETT sekund til å tenke seg om, så skjønner da vel absolutt alle at man ikke kan sette seg ned full vekt på et ansikt, og forvente at det skal skje noe annet enn at vedkommende ikke får puste?

Gjest WildRider
Skrevet
Det der har jeg hørt et par andre jenter/kvinner lure på før, og jeg stiller meg like undrende til det. Hallo? Hvis man bruker ETT sekund til å tenke seg om, så skjønner da vel absolutt alle at man ikke kan sette seg ned full vekt på et ansikt, og forvente at det skal skje noe annet enn at vedkommende ikke får puste?

Tydeligvis er det ikke alle som skjønner det.. :fnise:

Skrevet

Hahaha! Unnskyld at jeg ler, men jeg ser det så for meg.

Du kan ikke sette deg pladask ned på han, nei. Hold deg litt oppe med knærne. La han bestemme hvor langt ned han vil ha deg, eller "gni" deg forsiktig mot han.

Skrevet
Hei, jeg og typen har et bra sex-liv, men jeg vil prøve noe nytt. Jeg vil prøve å sitte på fjeset hans mens han slikker meg. Jeg har ikke spurt han ennå, men regner med han syns det er greit.

Greia er - hvordan gjør man det? Kan jeg bokstavelig talt sitte på fjeset hans, eller må jeg holde meg oppe med knærne. Tåler hodet hans vekta mi? :P Veier 54 kg. Og kan jeg presse meg mot han i den stillingen? Noen som har erfaring med dette? :)

Kan jo ikke kvele han, så la han får litt plass å jobbe med tunga på, det blir også deiligere for deg. Fordelen for deg er at du kan justere frem og tilbake i forhold til hvor du vil bli slikka. Så bare len deg nedpå slik at han får litt plass, og finn punktene du vil bli slikka og nyt! Du kan også spørre han om han vil slikke i/på rumpehullet om du liker det også, men lurt å spørre først da. Vil han de kan du bare flytte deg litt forover til slutt.

Skrevet
Hodet knekker ikke av vekten, men han blir kvalt hvis du dekker munn og nese, og det gjør du hvis du virkelig sitter.

Men i det minste er det en død i skjønnhet.

Skrevet

Probemet er at stakkaren ikke får se særlig mye av den skjønnheten :-)

Skrevet

Du setter et bein på hver side av hodet hans og senker deg ned mot ansiktet hans. Den første gangen kan det være greit å gjøre dette så du ser hvor munnen hans er, og kan se hans reaksjon. La ham ha hendene på rumpa/lårene dine, så kan han dytte deg vekk hvis du setter deg for tungt.

De gangene jeg har prøvd dette på en mann har de gjerne sagt: "Åh, ja!" eller bare "Mmm..." og løftet opp hodet og stukket ut tunga for å begynne og slikke med en gang... :lur:

Skrevet

Må innrømme at jeg aldri har tenkt på at det skulle være noe problem. Jeg har bare satt meg, jeg. :sjenert:

Skrevet
Må innrømme at jeg aldri har tenkt på at det skulle være noe problem. Jeg har bare satt meg, jeg. :sjenert:

Samme her. Har ikke fått noen protester sålangt :fnise:

Gjest MikeWaters
Skrevet
Samme her. Har ikke fått noen protester sålangt :fnise:

Men du har vært i mange begravelser :)

Skrevet
Men du har vært i mange begravelser :)

:klaske:

Det kan jo forklare en del, jeg har brukt å ta løpefart også klaske meg oppå ansiktet med full kroppsvekt.

Skrevet
:klaske:

Det kan jo forklare en del, jeg har brukt å ta løpefart også klaske meg oppå ansiktet med full kroppsvekt.

Djeeeez for et bilde i hodet!!! :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...