Smårips Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Min kjære har alltid hatt lyst på bar hjemme, og med nytt hus snart blir det mulig. Jeg er på jakt etter "effekter" til bar som julegave. F.eks. dartsbrett, håndklær, bilder og ølbrikker med ølmerke på osv osv... Noen som vet hvor man kan få fatt i slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Del Skrevet 17. november 2009 Hvis du taster www.google.no og skriver barutstyr i søkefeltet så får du mange treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FireFairy Skrevet 17. november 2009 #3 Del Skrevet 17. november 2009 ebay.com og ebay.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einna Skrevet 18. november 2009 #4 Del Skrevet 18. november 2009 Hva med en Draughtmaster? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339413 Ellers er jo ølglass og vinglass kjekt å ha. Vinholder, vin, sprit og blandesaker eller drinkbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 18. november 2009 #5 Del Skrevet 18. november 2009 De aller fleste bruktbutikker jeg har vært innom har hatt blant annet ølglass, brikker, slike små kurver man har på baren, og diverse forskjellig. Ikke alltid at Fretex har noe, men kommer litt an på hvor du bor og hvor mange andre bruktbutikker det er der, ofte er det også veldig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå