Gjest Gjest_hei_* Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Hårkuren, shampooen og balsamen jeg bruker etterlater altså INGEN spesiell lukt i det hele tatt, skulle gjerne hatt en slags hårkrem/leave-in eller noe som etterlot litt god lukt, noen tips folkens?
Gjest Heidie Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg syns denne lukter kjempegodt, bruker den etter hver hårvask http://www.feelunique.com/p/Redken-All-Sof...Whip-150ml.html
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Noe fra TIGI Bedhead eller LUSH? Tigi sin Small Talk lukter tyggis. Headrush gjør også at håret får en ganske grei lukt, ikke like suuuupersukkerkvalmendesøt.
Sol&Måne Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Redken Extreme Anti-Snap Leave in Treatment. Jeg elsker denne. Lukter fantastisk, pluss at håret blir sunnere av den (mindre flisete, blankere osv)
Gjest Heidie Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Den er veldig god, men jeg syns den lukter fælt Hehe. Synes hele Redken Extreme-serien lukter vondt jeg Hehe. Hver sin smak, godt vi er forskjellige
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Herlig! Tusen takk for gode tips folkens! Heidie og Sol&Måne, lurer på hvem av dere sin nese jeg har mest til felles med
Gjest Heidie Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Du får bestille en av hver De er veldig gode leave-in kurer begge to ;)
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Heidie og Sol&Måne: Vet dere hvor jeg kan bestille disse her? Fant ingen av dem på strawberrynet.com, så er det noen andre billigsider? Ellers må jeg bestille begge her til lands, og det vil vel koste en formue
Gjest Heidie Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Du finner dem på http://www.feelunique.com/ De har gratis frakt, så du kan bestille en og en ting uten å tenke på at det blir dyrere
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #10 Skrevet 16. november 2009 Den nettbutikken har jeg enda ikke fått med meg.. Er ganske ny på dette med nettshopping Gratis frakt høres digg ut, er jo ofte det som tynger ned prisen, bokstavlig talt
Gjest Heidie Skrevet 16. november 2009 #11 Skrevet 16. november 2009 Jeg er kjempefornøyd med feeluniqe, de har gode priser, og de har kjempegod kundeservice Og gratis frakt rocker jo
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #12 Skrevet 16. november 2009 Hvor lang tid tar det fra du bestiller til du får varene dine? Er jo litt spennende å vente også, men gleder meg VEELDIG til å få dette i posten ja må bare bestille først, men det tar nok ikke så lang tid..
Gjest Christabelle Skrevet 16. november 2009 #14 Skrevet 16. november 2009 FeelUnique er Guds gave til kvinner!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #15 Skrevet 16. november 2009 Jeg anbefaler Biosilk Silk Therapy oil, den er helt fantastisk, lukter deilig og frisker opp og livner til tørt og tyngt hår! Vanvittig drøy i bruk, varer ekstremt lenge. Dog veldig dyr, så anbefaler ikke å kjøpe den her i norge, men fra feks strawberrynet der den er VELDIG mye billigere http://no.strawberrynet.com/haircare/biosi...y/91258/#DETAIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå