Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd sammen med min kjære i åver 1 år nå,vi har hatt våre oppturer å nedturer.

Men det siste halv året har jeg under flere anledninger fersket han på at han flørter med andre jenter på nette. Dette er sårende for trodde han hadde nokk med meg ,men når jeg tok d opp med ham sa han at han skulle slutte med det og slette filene sine,siden jeg ikke likte det. Domme meg trodde på han å ga han en ny sjanse,nå har jeg atter en gang fått vite at han driver på nette å har syber sex med fremmede jenter å sitter på facebook å lover sex til pene jenter,han driver også å flørter på msn men jenter. jeg synes ikke det er akseptabelt men han sier selv at jeg er for streng å må tolerer det for det er ikke mere enn bare en flørt. vi venter nå barn i april å jeg vet rett å slett ikke om jeg vil dette,for hadde noen oppført seg slik hvis de var gld i noen?? hva skal jeg gjøre,tanken på å gå fra han med et lite barn i magen er vond.

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Sett ett ultimatum om du virkelig vil være med denne fjotten.

"Enten gir du faen i å flørte med andre damer, ellers forlater eg deg for godt."

Personlig hadde eg bedt fyren dra til helvete og dumpa han.

Skrevet
Sett ett ultimatum om du virkelig vil være med denne fjotten.

"Enten gir du faen i å flørte med andre damer, ellers forlater eg deg for godt."

Personlig hadde eg bedt fyren dra til helvete og dumpa han.

Hear hear.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...