Gjest Doggy Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Ja, vovsen min hadde da tisset på teppet når jeg kom hjem fra jobb.. Hun har aldri gjort det før, men hadde nok full tank da hun nektet å gå ut i regnværet på morgenen MEN..teppet er ganske tykt og "flettet".. Det har ujevn overflate, så det er ikke så lett å få vasket, og det tar laang tid før det tørker. Finnes det noen supermidler jeg kan bruke for å få vekk bla lukten? Jeg dynka det med vann med en gang, med det lukter uansett.. Det er et fint teppe, så litt kjipt hvis jeg må kaste det.. Men orker jo ikke ha den lukta heller i det, vil få det rent hvis det er mulig På forhånd takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Ingen? Nå er det rett før jeg må hive ut teppet, stinker skikkelig etter jeg prøvde vaske det igjen igår
vimse Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Jeg puttet teppet i dusjen, lot det skylle seg lenge med vann på og rundt flekken, sprayet på noe baderomsgreier, lot det stå en stund, skylte lenge med vann igjen og gjentok en gang til. Lopt det tørke litt, la det på plass igjen og la et håndkle over og under. Tok et par dager før det tørket, men kan ikke merke det lukter noe nå, er vel en ukes tid siden.
Gjest Merci Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 (endret) Hva med å bruke grønnsåpe? Det lukter godt. Endret 19. november 2009 av Merci
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå