Gå til innhold

Gave til storebror?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_miamaria_*
Skrevet

Noen som har tips til en grei gave til broren min på 21 år? Aner virkelig ikke hva jeg skal finne på til han, selv om han er student har han merkelig nok veldig orden i økonomien og kjøper alltid det han vil ha...er aldri noe han trenger eller ønsker seg...

Det verste er at han alltid finner på dritkule gaver til meg! :gjeiper:

Hjelp, noen? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fisefisk
Skrevet

Jeg ville tenkt på hva han liker.

Liker han å lese? en god bok?

Høre på musikk? Ipod eller noe i den duren mens han er ute å jogger om han trener?

Noen kule t-skjorter med forskjellige bilder på. Du finner mye rart på nettet. Fisk litt ting ut av han hva han selv kanskje ønsker seg.

Kanskje han liker serier? kjøpe noen seriebokser?

Gjest Nissedamen
Skrevet

Hva med gavekort?

Hvordan er han som person?

Er han opptatt av utseende?

Hvilke interesser har han?

Er det et spesielt band eller en artist han liker?

Leser han bøker?

mange ting man kan ta utgangspunkt i..

Skrevet
Hva med gavekort?

Leser han bøker?

Når det gjelder gutter er det to ting som stort sett aldri slår feil, action og underholdning.

I bøker kan du feks prøve denne eller feks

filmen om Max Manus. Om han liker litt annen type action kan du prøve både krigsfilmer/bøker som feks Rambo eller typiske motorfilmer som Gone in 60 seconds eller en dokumentar om Gumball 3000.

Skrevet
Jeg ville tenkt på hva han liker.

Liker han å lese? en god bok?

Høre på musikk? Ipod eller noe i den duren mens han er ute å jogger om han trener?

Noen kule t-skjorter med forskjellige bilder på. Du finner mye rart på nettet. Fisk litt ting ut av han hva han selv kanskje ønsker seg.

Kanskje han liker serier? kjøpe noen seriebokser?

Han er ikke så glad i å lese, og har både ipod og mp3-spiller, så er nok ingen vits i å gi han flere slike.

Når det er noe han har lyst på, så kjøper han det, så filmer, cder, serier osv har han allerede hvis han vil ha det :gjeiper:

Tskjorter var absolutt ingen dårlig ide, han bruker ofte slogan-tskjorter og slikt, men vet ikke hva slags jeg kunne kjøpt eller hvor jeg finner det...

Skrevet
Hva med gavekort?

Leser han bøker?

Gavekort har jeg tenkt på, men tror det må bli siste utvei i så fall...litt kjipt å gi ham en sånn gave når han finner på kjempegøye og oppfinnsomme ting til meg hvert år!

Som person er han(som mange gutter) opptatt av elektroniske duppeditter, så det hadde jo vært en ide. Aner bare ikke hva han kunne tenkt seg, og sjansen er stor for at han allerede har det hvis det er noe han vil ha. Han spiller ikke, så det er utelukket...film er han ikke så altfor interessert i, han liker litt forskjellige band og artister, men ikke noe spesielt liksom. Har tenkt på å kjøpe konsertbilletter til ham, men hvilket band? Og hva om han ikke liker det bandet så mye som jeg trodde?

Ellers så er han ganske opptatt av utseende og ta vare på seg selv, så jeg kan kanskje gå for noe ansiktskrem, deo eller noe sånt. Kanskje en sånn gavepakke du får kjøpt på parfymerier...men jeg føler at han allerede har slikt om han vil ha det, og da er det antagelig et spesielt merke han liker.

Vanskelig, dette!

Skrevet
Når det gjelder gutter er det to ting som stort sett aldri slår feil, action og underholdning.

I bøker kan du feks prøve denne eller feks

filmen om Max Manus. Om han liker litt annen type action kan du prøve både krigsfilmer/bøker som feks Rambo eller typiske motorfilmer som Gone in 60 seconds eller en dokumentar om Gumball 3000.

Som sagt så er han ikke den største leseren i verden, og filmer tror jeg han har det han vil ha av...vet ikke hva Gumball 3000 er?

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Som person er han(som mange gutter) opptatt av elektroniske duppeditter, så det hadde jo vært en ide. Aner bare ikke hva han kunne tenkt seg, og sjansen er stor for at han allerede har det hvis det er noe han vil ha.

Her tror jeg du har ett bra utgangspunkt! Dingser slår nesten aldri feil hos menn. Husk at det trenger ikke være noe nyttig, har det brytere, lys og bevegelige deler går det nok fint.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg kjøpte "spa-sett" til min bror i fjor, og venninnen min stjal ideen og gjorde det samme. Og det endte med to fornøyde brødre. Ikke noe de unner seg selv, og siden det var gave, bruker de det med god samvittighet! Clinique har en bra herreserie, som du bl a finner på Strawberrynet. Kjøp for eksempel en rens (som han kan bruke i dusjen), scrub og en krem.

Skrevet

Sprit. Studenter får aldri nok sprit. :filer:

Bruttern som er like gammel, får antagelig merke-boksere til jul i år. Og sikkert ei spritflaske. :ler:

Skrevet

På www.probat.no er det mye morsomt hvis han liker spesielle t-skjorter. www.spreadshirt.net er også et sted du kan finne litt av hvert.

• 1 år senere...
Skrevet

Noen som har tips til en grei gave til broren min på 21 år? Aner virkelig ikke hva jeg skal finne på til han, selv om han er student har han merkelig nok veldig orden i økonomien og kjøper alltid det han vil ha...er aldri noe han trenger eller ønsker seg...

Det verste er at han alltid finner på dritkule gaver til meg! :gjeiper:

Hjelp, noen? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...