Gjest Gjest_miamaria_* Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg elsker kjæresten min, og har veldig deilig sex med ham. Men føler samtidig at han er litt egoistisk i senga. Jeg føler at jeg gir mye, men får lite tilbake(med tanke på oralsex, å forføre ham osv). Det er lenge siden jeg har kommet mens vi har samleie, og det er et problem for meg.Etter at kjæresten min har kommet, er han nemlig ikke klar for en ny omgang før en god stund senere, kanskje en time eller så. Og i det siste har han ikke vært klar for en annen omgang i det hele tatt, akten er bare ferdig etter at han har kommet! Men en ting som er bra med ham er at han pleier å holde ganske lenge før han kommer, vanligvis mellom 20-60 min. Da er jeg ofte på randen til å komme, og så kommer han og kan ikke fortsette. Og jeg ligger/sitter/står der og føler meg på en måte snytt for en orgasme. Jeg føler at han ikke konsentrerer seg nok om ikke å komme(hvilket han har sagt seg halvt enig i), og jeg føler også at det er vanlig høflighet at han skal gi meg orgasme etterpå dersom han kom før jeg gjorde under samleie. Dette skjer ikke. Det må imidlertid nevnes at han iblant prøver å gi meg orgasme med fingrene etter samleie når jeg ikke har kommet. Men det er bare ikke det samme i det hele tatt...jeg synes ikke det er så altfor godt. Har derimot hintet til at han kunne slikke meg, men det gadd han ikke Jeg føler meg på en måte urettferdig behandlet når han kommer og vi er ferdig,liksom. Det er nesten så jeg vil ri ham til han nesten kommer og så bare hoppe av. Se hvordan han liker det liksom. Og slike tanker skremmer meg litt, fordi jeg til vanlig unner ham alt godt! Jeg er bare litt bekymra, fordi dette har skjedd mer og mer i det siste...tror ikke jeg har kommet på tre uker, hvilket er uvanlig fordi vi har sex nesten hver dag. Og jeg pleide å komme nesten hver eneste gang før. Sex er også veldig viktig for meg i et forhold, og jeg er redd for at problemene på soverommet kan skape problemer i andre områder av forholdet vårt. Er vanskelig å være like blid når jeg føler meg litt urettferdig behandlet liksom Noen som har råd til hva jeg kan gjøre?
Cannavaro Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Det er et kjedelig problem det der. Jeg ville ihvertfall forsøkt å si til ham at sex skal være til nytelse for begge, og at du gjerne vil ha orgasme du også. Du må prøve å få ham til å forstå at det er viktig for deg, ellers skal du si at sex får vente til han er klar for å gi deg det du vil ha. Som mann synes jeg dette er en egoistisk tankegang og praksis fra din partners side. Prøv med en lengre oppvarming f.eks ; han bruker fingre og/eller slikker deg før han trenger inn i deg. Da kan det muligens bidra til at du får orgasme før han. Deretter får han vente til du er klar igjen. Så neste gang dere har sex skal du prøve å få han til å fokusere mer på deg, det er både realt og fornuftig å fortelle det til sin partner.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Jeg føler at han ikke konsentrerer seg nok om ikke å komme(hvilket han har sagt seg halvt enig i), og jeg føler også at det er vanlig høflighet at han skal gi meg orgasme etterpå dersom han kom før jeg gjorde under samleie. Når han holder i 20-60 minutter, så er det LENGE, og han skal virkelig ikke konsentrere seg om å ikke komme når han har holdt på i bortimot en time. Gjør du det du kan for å bli stimulert nok til å komme? F.eks velge stillinger som treffer G-punkt eller klitoris, knipe rundt penis, stimulere deg selv med fingrene, bruke fantasiene og leve deg ordentlig inn i det? Har dere forsøkt penisringer med vibrator på, butterfly eller andre hjelpemidler? Direkte etter orgasme er det vanlig at menn ikke er ivrige, og hvis han har holdt på så lenge, er det lett å forstå at det blir vanskelig. Må han sprette opp og yte direkte etterpå, får han ikke nyte etter-orgasmetiden, og noe av poenget forsvinner. Du er svært urettferdig når du bare dømmer han etter resultatet (orgasme for deg eller ikke), og ikke innsatsen (60! minutters samleie). Du er faktisk for treg til å kunne forvente at han skal holde til du er ferdig alltid, og du har like mye ansvar for din egen orgasme som han har. Hvis han ikke gir deg så mye i form av oralsex og annen spesialforpleining, gjør deg litt kostbar.
Gjest bupp Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Kan det være en ide at han fikser deg FØR dere starter selve humpinga? Jeg opplever at hvis jeg kommer der før dette, så får jeg dem om og om igjen gjennom akten, og til slutt er alt himmel for han og begge to fikk =)
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Når han holder i 20-60 minutter, så er det LENGE, og han skal virkelig ikke konsentrere seg om å ikke komme når han har holdt på i bortimot en time. Gjør du det du kan for å bli stimulert nok til å komme? F.eks velge stillinger som treffer G-punkt eller klitoris, knipe rundt penis, stimulere deg selv med fingrene, bruke fantasiene og leve deg ordentlig inn i det? Har dere forsøkt penisringer med vibrator på, butterfly eller andre hjelpemidler? Direkte etter orgasme er det vanlig at menn ikke er ivrige, og hvis han har holdt på så lenge, er det lett å forstå at det blir vanskelig. Må han sprette opp og yte direkte etterpå, får han ikke nyte etter-orgasmetiden, og noe av poenget forsvinner. Du er svært urettferdig når du bare dømmer han etter resultatet (orgasme for deg eller ikke), og ikke innsatsen (60! minutters samleie). Du er faktisk for treg til å kunne forvente at han skal holde til du er ferdig alltid, og du har like mye ansvar for din egen orgasme som han har. Hvis han ikke gir deg så mye i form av oralsex og annen spesialforpleining, gjør deg litt kostbar.
Gjest KateW Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Fingre deg selv mens dere holder på?
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Når han holder i 20-60 minutter, så er det LENGE, og han skal virkelig ikke konsentrere seg om å ikke komme når han har holdt på i bortimot en time. Gjør du det du kan for å bli stimulert nok til å komme? F.eks velge stillinger som treffer G-punkt eller klitoris, knipe rundt penis, stimulere deg selv med fingrene, bruke fantasiene og leve deg ordentlig inn i det? Har dere forsøkt penisringer med vibrator på, butterfly eller andre hjelpemidler? Direkte etter orgasme er det vanlig at menn ikke er ivrige, og hvis han har holdt på så lenge, er det lett å forstå at det blir vanskelig. Må han sprette opp og yte direkte etterpå, får han ikke nyte etter-orgasmetiden, og noe av poenget forsvinner. Du er svært urettferdig når du bare dømmer han etter resultatet (orgasme for deg eller ikke), og ikke innsatsen (60! minutters samleie). Du er faktisk for treg til å kunne forvente at han skal holde til du er ferdig alltid, og du har like mye ansvar for din egen orgasme som han har. Hvis han ikke gir deg så mye i form av oralsex og annen spesialforpleining, gjør deg litt kostbar. Ja samme tenker jeg!! Herlighet han holder i 20-60 minutter..grøss... og enda har du ikke kommet? For guds skyld, ta ansvar for din egen orgasme og ikke forvent at han skal gjøre det!!!
Gjest TS Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Når han holder i 20-60 minutter, så er det LENGE, og han skal virkelig ikke konsentrere seg om å ikke komme når han har holdt på i bortimot en time. Gjør du det du kan for å bli stimulert nok til å komme? F.eks velge stillinger som treffer G-punkt eller klitoris, knipe rundt penis, stimulere deg selv med fingrene, bruke fantasiene og leve deg ordentlig inn i det? Har dere forsøkt penisringer med vibrator på, butterfly eller andre hjelpemidler? Direkte etter orgasme er det vanlig at menn ikke er ivrige, og hvis han har holdt på så lenge, er det lett å forstå at det blir vanskelig. Må han sprette opp og yte direkte etterpå, får han ikke nyte etter-orgasmetiden, og noe av poenget forsvinner. Du er svært urettferdig når du bare dømmer han etter resultatet (orgasme for deg eller ikke), og ikke innsatsen (60! minutters samleie). Du er faktisk for treg til å kunne forvente at han skal holde til du er ferdig alltid, og du har like mye ansvar for din egen orgasme som han har. Hvis han ikke gir deg så mye i form av oralsex og annen spesialforpleining, gjør deg litt kostbar. Jeg er fullstendig enig i at det er lenge å holde seg, og roser ham stadig for det. Jeg tror ikke jeg uttrykte meg klart nok i det første innlegget; problemet er at jeg føler meg tilsidesatt. Som om hans orgasme er det viktigste. Når det gjelder egen innsats for å få orgasme, føler jeg at jeg gjør en god del. Jeg har pleid å komme mye mer og mye fortere enn det jeg gjør med ham, og hovedgrunnen til dette er at hver gang jeg spør om han kan gjøre noe(gjøre det fortere, hardere, saktere etc), så gjør han det ikke med mindre det er det som føles best for ham. Hvis han ikke har lyst til å forandre på noe sier han bare "nei, ikke nå", og så kommer han og da ligger jeg der I tillegg prøver jeg ofte å snakke med ham om sex og hverandres preferanser, men han nekter å bidra til samtalen, så jeg blir bare sittende og snakke til en vegg fram til jeg gir opp. I disse samtalene forteller jeg ham hva jeg liker best, hvilke stillinger som er deiligst for meg og spurt han om han har lyst til å prøve noe av dette. Men hver gang vi har sex er det han som bestemmer stillingen(jeg prøver å ta styringa, men da blir han sur og vil ikke mer), og da tar han den stillinga han synes er best uten hensyn til om jeg liker den eller ikke...Av disse grunnene føler jeg at han er litt hensynsløs i senga. Takk for svar,du ga meg noe å tenke på når det gjelder feks bruk av hjelpemidler under sex, men jeg synes det er unødvendig å angripe meg og essensielt si at det er bare min feil at jeg ikke kommer når vi har samleie. Jeg er fullstendig enig i at man selv har minst like mye ansvar for om man får orgasme eller ikke som partneren, men saken er at jeg aldri har hatt noe problem med det før. Det er liksom i de siste par månedene at kvaliteten på sexen har gått drastisk ned, og at jeg har følt at han ikke gir nok på soverommet...
Gjest womenwomen Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Jeg er fullstendig enig i at det er lenge å holde seg, og roser ham stadig for det. Jeg tror ikke jeg uttrykte meg klart nok i det første innlegget; problemet er at jeg føler meg tilsidesatt. Som om hans orgasme er det viktigste. Når det gjelder egen innsats for å få orgasme, føler jeg at jeg gjør en god del. Jeg har pleid å komme mye mer og mye fortere enn det jeg gjør med ham, og hovedgrunnen til dette er at hver gang jeg spør om han kan gjøre noe(gjøre det fortere, hardere, saktere etc), så gjør han det ikke med mindre det er det som føles best for ham. Hvis han ikke har lyst til å forandre på noe sier han bare "nei, ikke nå", og så kommer han og da ligger jeg der I tillegg prøver jeg ofte å snakke med ham om sex og hverandres preferanser, men han nekter å bidra til samtalen, så jeg blir bare sittende og snakke til en vegg fram til jeg gir opp. I disse samtalene forteller jeg ham hva jeg liker best, hvilke stillinger som er deiligst for meg og spurt han om han har lyst til å prøve noe av dette. Men hver gang vi har sex er det han som bestemmer stillingen(jeg prøver å ta styringa, men da blir han sur og vil ikke mer), og da tar han den stillinga han synes er best uten hensyn til om jeg liker den eller ikke...Av disse grunnene føler jeg at han er litt hensynsløs i senga. Takk for svar,du ga meg noe å tenke på når det gjelder feks bruk av hjelpemidler under sex, men jeg synes det er unødvendig å angripe meg og essensielt si at det er bare min feil at jeg ikke kommer når vi har samleie. Jeg er fullstendig enig i at man selv har minst like mye ansvar for om man får orgasme eller ikke som partneren, men saken er at jeg aldri har hatt noe problem med det før. Det er liksom i de siste par månedene at kvaliteten på sexen har gått drastisk ned, og at jeg har følt at han ikke gir nok på soverommet... Siden du ikke har hatt problemer med å komme tidligere med andre o.l Kanskje han føles litt liten ut og dermed stimulerer deg så svakt hele tiden , selv om han holder på lenge ? Da blir det vanskelig å komme raskt nok . Kanskje du burde bytte partner ?
Gjest TS Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Siden du ikke har hatt problemer med å komme tidligere med andre o.l Kanskje han føles litt liten ut og dermed stimulerer deg så svakt hele tiden , selv om han holder på lenge ? Da blir det vanskelig å komme raskt nok . Kanskje du burde bytte partner ? Han er ganske stor, en av de største jeg har hatt, så det er nok ikke det det går på...i tillegg pleide jeg å komme med ham hver gang før, men nå føles det bare som om han tenker mest på seg selv når vi har sex og ikke gjør en innsats for å gjøre det godt for meg og. Jeg har vært sammen med ham ganske lenge og er veldig glad i ham, så har jo absolutt ikke lyst til å "bytte partner", som du sier. Vil så gjerne fikse dette problemet så alt kan være fint mellom oss igjen, men det er rett og slett vanskelig...
Gjest womenwomen Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 Han er ganske stor, en av de største jeg har hatt, så det er nok ikke det det går på...i tillegg pleide jeg å komme med ham hver gang før, men nå føles det bare som om han tenker mest på seg selv når vi har sex og ikke gjør en innsats for å gjøre det godt for meg og. Jeg har vært sammen med ham ganske lenge og er veldig glad i ham, så har jo absolutt ikke lyst til å "bytte partner", som du sier. Vil så gjerne fikse dette problemet så alt kan være fint mellom oss igjen, men det er rett og slett vanskelig... Virker som han anstrengte seg i begynnelsen for å gi deg et best mulig inntrykk av han selv . At han derfor var extra hensynsfull mot deg o.l Nå virker det som om han tar deg for gitt på en måte . Han får jo sex likevell - uansett elendig innsats . Det er ikke et gode som er mangel på akkurat for han . Så jeg syns du skal pynte deg og gå ut ..så han føler sjalusi og redsel for å miste deg o.l ... Begynn å hinte at du nå begynner å vise intresse for andre menn ...hint om at du er misfornøyd med sexen de siste mnd osv Da kommer han nok på banen igjen å skal forsøke å imponere litt igjen . Tror han bare er lat rett og slett . Og at han tar deg for gitt og som en selvfølge . Jeg viser ofte intresse for andre menn , t.o.m prater om det - men jeg får merkelig nok bare fantastisk god sex - selv ette 6 år med samme fyr . Han går aldri lei av å prestere i sengen for min del . Men så vil han vel være " best " ...og er redd jeg løper ut å ser på mannfolk , om han ikke behandler meg som en PRINSESSE : ) hver gang ... he he Han får aldri lov å ta meg for gitt , det godtar jeg ikke : )
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 Tror du er kraftig bortskjemt jeg. Og så når du er vant til å ha det så bra, så begynner du å kjede deg. Og da legger du skylda på ham istedet for å finne på noe selv. Når han opplever KUN klaging og syting, så gir han etterhvert faen. Fortsetter du med dette så gidder han ikke knulle deg mer heller. Tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 Virker som han anstrengte seg i begynnelsen for å gi deg et best mulig inntrykk av han selv . At han derfor var extra hensynsfull mot deg o.l Nå virker det som om han tar deg for gitt på en måte . Han får jo sex likevell - uansett elendig innsats . Det er ikke et gode som er mangel på akkurat for han . Så jeg syns du skal pynte deg og gå ut ..så han føler sjalusi og redsel for å miste deg o.l ... Begynn å hinte at du nå begynner å vise intresse for andre menn ...hint om at du er misfornøyd med sexen de siste mnd osv Da kommer han nok på banen igjen å skal forsøke å imponere litt igjen . Tror han bare er lat rett og slett . Og at han tar deg for gitt og som en selvfølge . Jeg viser ofte intresse for andre menn , t.o.m prater om det - men jeg får merkelig nok bare fantastisk god sex - selv ette 6 år med samme fyr . Han går aldri lei av å prestere i sengen for min del . Men så vil han vel være " best " ...og er redd jeg løper ut å ser på mannfolk , om han ikke behandler meg som en PRINSESSE : ) hver gang ... he he Han får aldri lov å ta meg for gitt , det godtar jeg ikke : ) Vel, hadde du hatt som innstilling ovenfor meg som mann at det er menn sin oppgave å prestere i sengen uten at partneren gjør det samme kunne det vært det samme hvor sjalu du prøvde å gjøre meg, for jeg hadde ganske enkelt gått selv. Og hadde vi bodd sammen hadde du fått nøyaktig 3 timer på å komme deg ut om det var meg som hadde eid leiligheten Gled deg til en dag du treffer på en mann som tenker som meg, hehe, da skal du se at det ikke er så lett å manipulere som du tror.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 Ingen av partene bør ta den andre for gitt - og sex skal vel være et SAMSPILL, ikke en rettighet for den ene og en plikt for den andre? Dere må jo rett og slett snakke sammen og finne ut av dette. Hvis han ikke er interessert i å snakke om det eller bidra til å finne en løsning, da må du jo bare velge om du synes de andre sidene ved samlivet er så bra at du er villig til å holde ut med dårlig sex. Hvis ikke, så bør du jo si klart fra om dette også, at hvis ikke det blir en endring på dette, så går du. Dette får meg til å lure på hvordan han tar hensyn til deg på andre områder i livet og samlivet? Viser han omsorg for deg, eller er det hans behov som kommer først i alle sammenhenger? Jeg må ha vært heldig med de menn jeg har vært sammen med - alle disse har syntes at noe av det beste ved sex er å sørge for at dama har det deilig. Det får ham til å føle seg som en fantastisk elsker (og det er han jo...), masse skryt, og synet av en dame som blir hinsides av opphisselse over noe HAN gjør er visstnok det beste som fins
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 Det kan vel neppe kalles å tenke på seg selv om han holder ut i nesten en time..? Menn kan komme på 2 minutter, om vi VIL. (I alle fall majoriteten. Det er jo gjerne sånn at det klages mest på at det ikke varer lenge nok) Tror du bør forsøke annen stimuli av klitoris, og se om det endrer seg. Og WomenWomen (vet du forresten at womEn er flertall? Kvinnerkvinner?) du troller som vanlig. Tror ikke noen gidder å trekke seg opp over dine innlegg lenger. Du var morsom i starten, men nå er det ganske gjesp hele greia.
Gjest womenwomen Skrevet 17. november 2009 #16 Skrevet 17. november 2009 Vel, hadde du hatt som innstilling ovenfor meg som mann at det er menn sin oppgave å prestere i sengen uten at partneren gjør det samme kunne det vært det samme hvor sjalu du prøvde å gjøre meg, for jeg hadde ganske enkelt gått selv. Og hadde vi bodd sammen hadde du fått nøyaktig 3 timer på å komme deg ut om det var meg som hadde eid leiligheten Gled deg til en dag du treffer på en mann som tenker som meg, hehe, da skal du se at det ikke er så lett å manipulere som du tror. Ja det er lett nå for deg å si det - at du ikke vil la deg manipulere av en kvinne . Du er ikke så tøff som du utgir deg for å være .....he he . Strax du treffer " drømmedama " med stor D ..... som er skikkelig hot og multiorgasmisk delux og gir deg verdens beste selvtillitt som mann ... da ligger du på knærne for henne ptaktisk talt ganske fort . Hun kan manipulere deg akkurat som hun vil . Dere menn ble engstelige og redde over å høre hvordan jeg kunne manipulert dere - derfor har jeg fått så mange reaksjoner på rådet mitt til TS . Som faktisk vil være veldig virkningsfult dersom TS har samme betydningsfulle status som jeg har for min mann . Hvis han ikke bryr seg om deg - er det såklart nytteløst å manipulere på den måten . Men da pakker du kofferten å drar ! Hvem vil føle seg betydningsløs i et forhold ? Ingen over tid godtar det .Da er forholdet over og dødt . Fakta er vell at dere menn er livredd for å bli " SVAK " for en kvinne og utsatt for manipulering ? Derfor fikk jeg WW så mange reaksjoner på et utrolig bra råd egentlig . Å trigge folks følelser slik - er meget virkningsfult og smart . Har jeg oppdaget .Og ofte den eneste måten en kvinne kan oppnå viljen sin - ovenfor en mann . Ingen av dere hadde kastet meg ut - det er alle menn for svake til . Vet jeg av erfaring ....he he Hilsen WW
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #17 Skrevet 17. november 2009 Ja det er lett nå for deg å si det - at du ikke vil la deg manipulere av en kvinne . Du er ikke så tøff som du utgir deg for å være .....he he . Strax du treffer " drømmedama " med stor D ..... som er skikkelig hot og multiorgasmisk delux og gir deg verdens beste selvtillitt som mann ... da ligger du på knærne for henne ptaktisk talt ganske fort . Hun kan manipulere deg akkurat som hun vil . Du kan fint lite uttale deg om meg siden du ikke kjenner meg. Så jo, jeg er faktisk ganske flink til å se gjennom manipulasjon, dessuten vet du heller ikke hva som er drømmedama for meg, ei som har "dine" egenskaper er hvertfall alt ennet enn drømmedame, men jeg traff kanskje et sårt punkt? Dere menn ble engstelige og redde over å høre hvordan jeg kunne manipulert dere - derfor har jeg fått så mange reaksjoner på rådet mitt til TS . Som faktisk vil være veldig virkningsfult dersom TS har samme betydningsfulle status som jeg har for min mann . Hvis han ikke bryr seg om deg - er det såklart nytteløst å manipulere på den måten . Blir ikke spesielt redd av noen egentlig. Jeg er mann, kan forsvare meg både verbalt/psykisk og i verste fall fysisk hvis noen skulle finne på å gå til angrep på meg. Likevel har du et poeng der du nevner "hvis han ikke bryr seg om deg", og det er akkurat det jeg vil frem til. Hvis ei dame oppfører seg sånn i forhold med meg så slutter jeg ganske enkelt å bry meg. Men da pakker du kofferten å drar ! Hvem vil føle seg betydningsløs i et forhold ? Ingen over tid godtar det .Da er forholdet over og dødt . Ja, du sa det. Over og dødt rimelig kjapt fra min side. Fakta er vell at dere menn er livredd for å bli " SVAK " for en kvinne og utsatt for manipulering ? Derfor fikk jeg WW så mange reaksjoner på et utrolig bra råd egentlig . Å trigge folks følelser slik - er meget virkningsfult og smart . Har jeg oppdaget .Og ofte den eneste måten en kvinne kan oppnå viljen sin - ovenfor en mann . Hvem er "dere menn?" Er du virkelig så blåst at du tror alle menn er like? Feilen med kvinner som deg er at du tar alle over en kam, lar deg påvirke av medias ensidige fokus på at menn er enkle og lever livet ditt etter det Vel, feil det. Ingen av dere hadde kastet meg ut - det er alle menn for svake til . Vet jeg av erfaring ....he he Mulig det gjelder menn i din omgangskrets, men plutselig en dag treffer du noen utefor. Gled deg
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. november 2009 #18 Skrevet 17. november 2009 ...han er litt egoistisk i senga. Jeg føler at jeg gir mye, men får lite tilbake( ...han pleier å holde ganske lenge før han kommer, vanligvis mellom 20-60 min. Da er jeg ofte på randen til å komme, og så kommer han og kan ikke fortsette. Og jeg ligger/sitter/står der og føler meg på en måte snytt for en orgasme. Jeg føler at han ikke konsentrerer seg nok om ikke å komme(hvilket han har sagt seg halvt enig i), og jeg føler også at det er vanlig høflighet at han skal gi meg orgasme etterpå dersom han kom før jeg gjorde under samleie. Dette skjer ikke. Det må imidlertid nevnes at han iblant prøver å gi meg orgasme med fingrene etter samleie når jeg ikke har kommet. Jeg føler meg på en måte urettferdig behandlet når han kommer og vi er ferdig,liksom. Det er et kjedelig problem det der. Jeg ville ihvertfall forsøkt å si til ham at sex skal være til nytelse for begge, og at du gjerne vil ha orgasme du også. Du må prøve å få ham til å forstå at det er viktig for deg, ellers skal du si at sex får vente til han er klar for å gi deg det du vil ha. Som mann synes jeg dette er en egoistisk tankegang og praksis fra din partners side. Kan det være en ide at han fikser deg FØR dere starter selve humpinga? Jeg opplever at hvis jeg kommer der før dette, så får jeg dem om og om igjen gjennom akten, og til slutt er alt himmel for han og begge to fikk =) Hallo! Dette er tåpelig. For det første, dersom han vanligvis holder opp mot en time (som er langt over gjennomsnittet for menn) bør dere sammen finne et opplegg som gjør at du blir tilfredsstilt i løpet av seansen, noe annet er passivt. De to andre innleggene jeg klippa ut her faller på sin egen urimelighet. Å hevde at han er egoistsik basert på TS innlegg er i beste fall syltynt. Og til bupp, det er ingen automatikk at mannen (nok en gang) må ta ansvar for sin partners orgasme og legge opp løpet med det for øyet for at sex'en skal være vellykka. En annen ting er selvsagt om TS foreslår noen handlinger som gjør at hun kommer kjapt. Skjønt jeg betviler den da hun åpenbart (som mange kvinner) trenger tid for hun kommer. Snakk sammen for svarte !
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #19 Skrevet 17. november 2009 Hallo! Dette er tåpelig. For det første, dersom han vanligvis holder opp mot en time (som er langt over gjennomsnittet for menn) bør dere sammen finne et opplegg som gjør at du blir tilfredsstilt i løpet av seansen, noe annet er passivt. De to andre innleggene jeg klippa ut her faller på sin egen urimelighet. Å hevde at han er egoistsik basert på TS innlegg er i beste fall syltynt. Og til bupp, det er ingen automatikk at mannen (nok en gang) må ta ansvar for sin partners orgasme og legge opp løpet med det for øyet for at sex'en skal være vellykka. En annen ting er selvsagt om TS foreslår noen handlinger som gjør at hun kommer kjapt. Skjønt jeg betviler den da hun åpenbart (som mange kvinner) trenger tid for hun kommer. Snakk sammen for svarte ! Den siste setningen kan jeg si meg enig i - det er vel det eneste som kommer til å funke her. Hvem som er egoistisk og ikke er en lite fruktbar diskusjon både her på KG og enda mindre i heimen, slike beskyldninger fører sjelden til noe godt. Mange er veldig imponerte over denne mannen som "holder" i 20-60 minutter - men hva hjelper det hvis han bare gjør det han selv liker, og gir blaffen i om dama koser seg eller ei? Sex er og skal være et samspill der begge bryr seg om at den andre har det deilig - hvis det ikke betyr noe, kan man jo like gjerne ta saken i egne hender, eller kjøpe seg en oppblåsbar dame. De protesterer jo ikke på noe....
Gjest womenwomen Skrevet 17. november 2009 #20 Skrevet 17. november 2009 Den siste setningen kan jeg si meg enig i - det er vel det eneste som kommer til å funke her. Hvem som er egoistisk og ikke er en lite fruktbar diskusjon både her på KG og enda mindre i heimen, slike beskyldninger fører sjelden til noe godt. Mange er veldig imponerte over denne mannen som "holder" i 20-60 minutter - men hva hjelper det hvis han bare gjør det han selv liker, og gir blaffen i om dama koser seg eller ei? Sex er og skal være et samspill der begge bryr seg om at den andre har det deilig - hvis det ikke betyr noe, kan man jo like gjerne ta saken i egne hender, eller kjøpe seg en oppblåsbar dame. De protesterer jo ikke på noe.... At mannen kan holde på i nesten 1 time med å støte - forteller jo mye om han . Han er sansynligvis en mann som har problemer med å klare å komme under samleie i det hele tatt selv , alltså hun blir kanskje t.o.m tvingt til å ligge alltfor lenge å holde ut ubehagelige støt hvor hun begynner å bli lei , mister lysta , blir sår o.l Det hjelper ikke om samleiet varer lenge - om han støter på en " ekkel måte " som ikke føles godt for henne og om han har droppet all form for forspill før samleie . Dersom han kjører sitt eget ego - løp fra begynnelse til slutt - er det ikke bra sex uansett hvor lenge han holder under samleie . Sex er mer enn bare samleiet . Det har visst de fleste menn glemt å ta i betraktning her i TS tilfelle , Er mye annet som også er godt eller til og med bedre enn et dårlig samleie . Høres ut som om mannen til TS ikke orker gjøre noe annet enn inn og ut bevegelser . Og kanskje dropper all form for annen kos før samleiet begynnner . Jeg hadde nektet å ha samleie i TS sin situasjon . Fikk jeg ikke et deilig forspill først - har jeg rett til å nekte å ha samleie mener jeg .Man skal ikke ha samleie når man ikke føler lyst til det selv - bare for å glede partner . Da blir samleie fullstendig turnoff etter mange slike opplevelser . Til slutt mister man jo bare lysta på sex i det hjele tatt med mannen . Og samleie kan da bli etterhvert mer og mer ubehagelig å gjennomføre for hver gang - forde man ikke har lyst og det er fullstendig turnoff likevell . Da kan du havne i en ond sirkel hvor du mister all sexlyst til slutt . Høres GRUSOMT UT å måtte ligge i 60 minutter å bli penetrert ... tipper du må være bra sår og øm etterpå TS ? Og ikke akkurat mye kåt heller . Trege menn er grusomt . Ja grunn til å gjøre det slutt og stikke av ...Er han virkelig så treg hver eneste gang ? Og orker ikke gjøre noe annet i sengen enn det ? Da har du et grusomt dårlig sexliv med han . Stakkars deg ! Han lærer deg å mislike samleie - med å holde på slik .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå