Gå til innhold

For godt til å være sant?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Angelina_*
Skrevet

Asså.. Det er en gutt jeg har holdt på med siden oktober, og vi er ikke sammen enda. Han er den søteste, og hver dag får jeg lange meldinger om hvor mye jeg betyr for han. I det siste har jeg vært litt usikker på om jeg vil innlede ett nytt forhold, så jeg sa jeg trengte en tenkepause. Han ble helt fra seg, og sa jeg var alt i verden for han, han hadde aldri vært så glad i noen før, var så skamforelska å visste ikke hva han skulle gjøre uten meg. Tror jeg hadde rundt 20 meldinger å 50 ubesvarte anrop på mobilen når jeg voknet i morges.

Er det mulig at han er så forelska? Eller..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dizzie.o_0
Skrevet

Hihi, ja, er det. Jeg er faktisk sammen med en slik gutt selv. :rødme:

Gjest Gjest_Angelina_*
Skrevet
Hihi, ja, er det. Jeg er faktisk sammen med en slik gutt selv. :rødme:

Finnes jo ikke herligere gutter enn det :)

Men blir litt usikker.. Kan ha noe med at alle andre jeg har holdt på med / vært sammen med før, ikke kan å vise følelser og har stortsett vært drittsekker hele gjengen.

Denne gutten er perfekt på alle måter.. nesten for perfekt.

redd for at han vokner en dag å tenker "hva f er det jeg holder på med?" eller noe sånt :s

Gjest Dizzie.o_0
Skrevet
Finnes jo ikke herligere gutter enn det :)

Men blir litt usikker.. Kan ha noe med at alle andre jeg har holdt på med / vært sammen med før, ikke kan å vise følelser og har stortsett vært drittsekker hele gjengen.

Denne gutten er perfekt på alle måter.. nesten for perfekt.

redd for at han vokner en dag å tenker "hva f er det jeg holder på med?" eller noe sånt :s

Wow, er du meg eller? :P Jeg har tenkt akkurat det samme og har samme kjærlighetsbakgrunn. Tror ikke du har noe å bekymre deg for, for å være ærlig. Nå har jeg og min kjæreste kun vært sammen litt over 5 måneder, men vi bor sammen og han skal feire jul hos meg og min familie for å møte dem.. :) :rødme:

Jeg tviler på at beundreren din ville sagt noe sånt dersom han ikke virkelig mente det, han er tross alt en gutt.. :P

Gjest Gjest_Angelina_*
Skrevet
Wow, er du meg eller? :P Jeg har tenkt akkurat det samme og har samme kjærlighetsbakgrunn. Tror ikke du har noe å bekymre deg for, for å være ærlig. Nå har jeg og min kjæreste kun vært sammen litt over 5 måneder, men vi bor sammen og han skal feire jul hos meg og min familie for å møte dem.. :) :rødme:

Jeg tviler på at beundreren din ville sagt noe sånt dersom han ikke virkelig mente det, han er tross alt en gutt.. :P

åh, håper det assa. Aldri vært så forelska før :rødme:

Gjest Dizzie.o_0
Skrevet
åh, håper det assa. Aldri vært så forelska før :rødme:

Da synes jeg du skal satse! :biggrin:

Skrevet

Ja, det er mulig at han er så forelsket... Jeg også var forelsket i en slik jente. Hun betydde utrolig mye for meg, og det sa jeg ofte til henne. Hun sa ofte det samme tilbake, men av en eller annen grunn ble hun usikker på om hun ville innlede et forhold.

Heldigvis har følelsene mine for henne avtatt, så jeg kan komme meg videre. Hvis du ikke smir mens jernet er varmt, kommer nok hans følelser til å avta for deg også, og det virker ikke som det er det du vil...

Skrevet

Ta vare på gutten din du. Forelskelsen er skremmende voldsom den første tiden, men slapp av, den vil roe seg ned til ett mer avslappet nivå etterhvert, og hvis dere stiller opp for hverandre og koser hverandre med full forståelse,respekt,samarbeid, kommunikasjon og kjærlighet, så kan dere bygge ett forhold som dere kan ha godt av hele livet.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

20 meldinger og 50 ubesvarte anrop er definitivt ikke "for godt til å være sant" for min del, heller skremmende. Hadde fått psyko-vibber med en eneste gang. Og jeg er jente.

Skrevet

Jeg er absolutt for å gå fort frem når man har funnet den rette.

Men 50 anrop og 20 SMS er alt for mye. Jeg ville blitt litt skremt.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Her hadde jeg kjent løkken stramme rundt halsen gitt!

Skrevet (endret)
Nuith date='16.11.2009 (11:21) ' post='7509764'

Men 50 anrop og 20 SMS er alt for mye. Jeg ville blitt litt skremt.

MikeWaters date='16.11.2009 (11:22) ' post='7509768'

Her hadde jeg kjent løkken stramme rundt halsen gitt!

Jeg også...

Endret av Ella_Grey
Skrevet

Hm... Dette er for intenst. Du ber om å få pusterom, og han gir deg enda mindre rom.

Dette minner om noe som ikke er sunt.

Femti anrop er ikke helt i vater. Rett og slett.

Skrevet

Oppmerksomhetssyk psyko. Kjenner typen. Han vil definitivt ha deg, men er eiesyk, sjalu og oppmerksomhetssyk. Vil aldri fungere, si hadet.

Skrevet

Uff... sorry, dette hadde blitt for mye for meg. Forelska ja, totalt manglende selvdisiplin og kontrollbehov også.

Skrevet
20 meldinger og 50 ubesvarte anrop er definitivt ikke "for godt til å være sant" for min del, heller skremmende. Hadde fått psyko-vibber med en eneste gang. Og jeg er jente.

Helt enig!

Skrevet
Oppmerksomhetssyk psyko. Kjenner typen. Han vil definitivt ha deg, men er eiesyk, sjalu og oppmerksomhetssyk. Vil aldri fungere, si hadet.

Helt enig i denne også!

Skrevet (endret)

Du kjenner typen,men kjenner du akkurat han!

Han er veldig forelsket, og forholdet er i krise. Da er det ganske normalt å hyperkommunisere. Han er ikke kald, dreven og smart nok til å la være.

Eiesyk , sjalu etc. Kanskje han er det, kanskje ikke. Jeg vet ikke nok til å kunne fastslå det.

Endret av I Grosny
Skrevet
Han er veldig forelsket, og forholdet er i krise. Da er det ganske normalt å hyperkommunisere. Han er ikke kald, dreven og smart nok til å la være.

Du kan ikke vite det heller! Eller?

For meg så syns jeg femti ubesvarte anrop, og tjue meldinger er mer enn for mye. Men jeg vet ikke bakgrunnshistorien.

Samtidig så baserer vi forventnig på erfaring. Min erfaring med slike menn er de som har stått og gauket utenfor vinduet mitt klokken fire om morgenen, og erklært sin kjærlighet, så jeg har måttet ringe politiet.

Så, når jeg leser om slike menn, så er det ham jeg husker på...

Skrevet

Jeg personlig hadde rømt! 20 meldinger og 50 anrop høres helt sykt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...