Gjest Gjest_GLITTER_* Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Noen som jobber hos Glitter? Får man rabatt på smykker og stæsj der? Og må man ha på seg det hver dag der? Jeg tenkte å søke på jobb der, men er ingen jålebøtte...dvs. jeg har ikke hull i ørene..liker å pynte meg, men ikke til hverdags..men de som jobber der må vel se sånn noenlunde ok ut? Type nystriglet? Lurer på om jeg skal søke... jeg er jo i og for seg meg høhø sjarmerende
Gjest Dizzie.o_0 Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Man får nok det innimellom, tenker jeg. Og ja, Glitter er i grunn kjent for akkurat det med å ha "bimboer" og "jålebøtter" bak disken. Selv om det i bunn og grunn ikke er lov til å diskriminere noen fra en jobb pga klær, o.l. så velger de nok ennå en bimbo over en som ser f.eks. ut som meg
Gjest jålebøtta Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Noen som jobber hos Glitter? Får man rabatt på smykker og stæsj der? Og må man ha på seg det hver dag der? Jeg tenkte å søke på jobb der, men er ingen jålebøtte...dvs. jeg har ikke hull i ørene..liker å pynte meg, men ikke til hverdags..men de som jobber der må vel se sånn noenlunde ok ut? Type nystriglet? Lurer på om jeg skal søke... jeg er jo i og for seg meg høhø sjarmerende Jobbet på Glitter et halvt år selv. Man får rabattkort, som man kan bruke til personlig bruk. fra mellom 25 til 50% rabatt. å man må ha på seg minst 3 ting fra butikken, når man er på jobb. det er for å reklamere for varene, så man kan ikke bruke smykker fra andre steder..
MarianneE Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jobbet på Glitter et halvt år selv. Man får rabattkort, som man kan bruke til personlig bruk. fra mellom 25 til 50% rabatt. å man må ha på seg minst 3 ting fra butikken, når man er på jobb. det er for å reklamere for varene, så man kan ikke bruke smykker fra andre steder.. Da jeg jobbet der (2002-2003) fikk jeg 50% i rabatt uten noe som helst kort. Ble bare oppfordret til å bruke butikkens varer, men ingen fast regel om tre ting på. Jeg trivdes godt, men ble skviset ut siden ene kollegaen min var bestevenninne med sjefen og kollegaen og jeg hadde bare IKKE kjemi. Men, nå har ikke jeg noe såkalt bimboutseende heller.
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Jeg jobber på Glitter i 9 mnd. og vi fikk et kort vi måtte vise for å få 50%. (I andre butikker, da, der jeg jobbet trengte jeg jo ikke å vise det.) Vi fikk 50% på alt. Og nå er det krav om at man må ha på seg 3 ting fra butikken når man er på jobb. Ikke fra andre steder. (Men dette trenger man ikke eie selv. Man kan låne fra butikken.)
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Og nå er det krav om at man må ha på seg 3 ting fra butikken når man er på jobb. Ikke fra andre steder. (Men dette trenger man ikke eie selv. Man kan låne fra butikken.) Akkurat dét synes jeg er litt nasty. Vet det gjøres i klesbutikker også. Jeg har da ikke lyst til å kjøpe et "nytt" produkt som noen har gått med i en dag eller to!
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Akkurat dét synes jeg er litt nasty. Vet det gjøres i klesbutikker også. Jeg har da ikke lyst til å kjøpe et "nytt" produkt som noen har gått med i en dag eller to! Helt enig. Men slik var det altså.
Gjest Æsj! Skrevet 23. desember 2009 #8 Skrevet 23. desember 2009 Og nå er det krav om at man må ha på seg 3 ting fra butikken når man er på jobb. Ikke fra andre steder. (Men dette trenger man ikke eie selv. Man kan låne fra butikken.) Er det noen begrensninger på hva man kan låne? En ting er jo armbånd, halskjeder og denslags men jeg synes det er ekkelt og uhygienisk om butikkdamene har brukt piercingsmykkene de selger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå