Gå til innhold

Sammens med en som ikke elsker meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble nylig sammens med en fyr, som jeg alltid har hatt en stor forelskelse på, før var vi bare ff, men vi begge hadde vårt, og det var vel aldri den store innteressen fra han sin side før nå i sommer, hvor jeg sa at det var nå eller aldri. Så vi var mye sammens, og jeg ble bare mer og mer forelsket. Jeg har elsket han i noen år vel, men har hatt mine forhold bak meg. Det har alltid vært mr.big kan vi kalle han. Og nå har jeg endelig fått han på kroken, og vi har vært sammens i snart litt over to måneder. Jeg elsker han , og har allerede sagt det til han. Og jeg har å sagt at han er den eneste jeg kunne tenkt meg og vært sammens med, jeg har sagt hvor mye han betyr for meg, at jeg føler han er den rette, og at jeg ser for meg en fremtid med han. Da jeg har spurt han om lignende, så sier han at han er glad i meg, og hadde ikke vært sammens med meg vist han ikke hadde kunne sett oss to fremover. Men da jeg spurte om han noengang følte at jeg var den rette så svarte han nei. Slikt tenkte han ikke. Samtidig er det alltid jeg som koser på han,jeg som vil ligge i armkroken,jeg som vil ligge i skje om nettene,jeg som drar til han, jeg som gir komplimang til han,jeg som sier søte ord og ting. Det er nesten aldri han, han pleier ikke og si noe som du er så pen, du gjør meg så lykkelig,blablabla. Vist dere skjønner, og det gjør faktisk litt vondt,og det gjør meg å usikker på om han virkelig bryr seg om meg. Alltid jeg som reiser til han, alltid han som bestemmer når jeg kan komme og når jeg skal dra. Vi gjør heller aldri noe sammens. Jeg føler at alt skal gå etter hans pipe. Jeg hører fra alle kanter at det kommer seg, han vil elske deg en dag, det tar bare lengre tid for han. Men jeg føler at i mellomtiden mister jeg meg selv, for jeg elsker han så fryktelig høyt, at jeg glemmer mine behov oppi det hele. Jeg trenger og få komplimang ( misforstå meg ikke, jeg trenger ikke å bli rost opp i skyene 24.7 ) men et lite ord som, så pen du er idag en gang i blant hadde vært koselig og høre. Så hva tenker dere? Lurer jeg meg selv med denne fyren? Eller er det som alle sier? Gi han tid? Så innser han en dag at han elsker deg,og ikke kan være uten deg`?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_BEcca_*
Skrevet

Jeg tror aldri jeg hadde ønsket å være noens "selvfølge" , uten at jeg visste at jeg betydde alt for dem også .

Om han noengang kommer til å se på deg som nummer 1 , kommer du vel ikke til å kunne vite , før dere har vært sammen en stund , men hvordan er det for deg selv hvis du i utgangspunktet ikke liker en fyr "på den måten" , blir du da mer og mer forelsket bare fordi dere er mye sammen ?

Tror uansett du skal tenkte på om han er grei mot deg og behandler deg pent , for hvis ikke syntes jeg du burde gjøre det slutt uansett hvor forelsket du skulle være i denne fyren .

Skrevet

He is just not that into you! Ikke kast bort tiden på han, når du kan få en som faktisk liker deg og gir deg den kjærligheten du fortjener :)

Skrevet

For noen tar det tid før man kan elske en person fullkomment vel? Ikke vet jeg. For jeg har alltid vist om det er noe hos en eller ikke. Men er vel noen som trenger tid på seg til å åpne seg helt for en? Og da kommer alt strømmendes? Han selv sier at det er tidlig og si noe,for i hans øyne har vi bare vært sammens i to måneder. Men jeg føler at det er mye lengre,vi har jo "holdt" på en stund før vi ble sammens. Jeg vet ikke..hmm. Og nei jeg kommer aldri til og gjøre det slutt med han,han har meg på kroken, jeg elsker han så fryktelig høyt. Men samtidig er det jo vondt og ikke føle seg elsket tilbake.. :snurt:

Gjest Gjest_lillemy_*
Skrevet

kjære deg, det her kan ikke være lett for deg. Har selv vært i lignenede forhold, og etter at jeg gjorde det slutt og hadde kjærlighets sorg i et par måneder, følte jeg deretter at jeg hadde kastet bort tiden min. For hvordan kunne jeg være så blind, og tro at han kom til å innse hvor bra jeg er. Du kan ikke være nok forelsket for begge dere. Det må være gjensidi.

Jeg er enig i at du skal prøve å gi han/forhold puste rom. NEste gang han spør om du vil komme til han, si nei ikke idag, vi kan ta det imorgen. If you love someone, let them go, if they come back, then you know. Er det ikke det dem sier. :) Det vil ikke si at du skal slå opp med han, eller ta pause, men vær litt avslappet.

Det er veldig ofte at menn ikke kan snakke om følelser og ikke er flink med komplimenter, men det betyr ikke at han ikke syns du er pen eller at han ikke er glad i deg. Og du blir overrasket over hvor fort han kommer til å vise følelser, hvis du later som om du ikke behøver å se han hver dag eller løpe til han bare han sier "kom". skjønner. Og hvis han ikke "get his act together" etter det, så er han virkelig ikke forelsket dessverre, og som andre har skrevet her: Do you really wanna be with someone who dont wanna be with you? Du fortjener bedre. :)

Lykke til

Skrevet

Du maser om å elske etter TO måneder? Rart han ikke allerede har stukket. Det hadde jeg. For hadde du vært min partner, hadde du kvelt meg.

Skrevet

Jeg er enig i at man ikke bør forvente at noen elsker en etter så kort tid. Men for å svare på spørsmålet ditt, så hadde jeg ikke ville ha vært sammen med noen som ikke hadde samme følelser tilbake.. Det er kjempevondt og "gnager" over tid - har vært der selv.

Gjest Gjest_Mette_*
Skrevet

Hvis du skal finne en som vil elske deg etter bare 2 mnd som et par tror jeg du må lete lenge (eller ev finne deg en fjortis)

Det å elske noen er noe som kommer etter man blir veldig godt kjent med en person. Når dere har opplevd mye sammen, både positive og negative ting, når du kjenner til "alle" de negative sidene til den andre men allikevel bare blir mer og mer glad i personen. Da vil jeg si at man kan elske. Før det er det bare en sterk forelskelse, ev er man så ung og full av hormoner at man ikke skjønner forskjellen.

SÅ det jeg prøver å si er at du bare må gi han litt tid. Du sier selv at du har likt han mye lenger enn han har likt deg. La han få mulighet til å bli bedre kjent med deg, og se hva det gjør med følelsene hans for deg. Og det er heller ikke sikekrt at han er mindre glad i deg nå enn du er i han, kanskje dere bare har forskjellige preferanser. Det å si hvor sterke følelser man har er vel så subjektivt man kan få det, og vil derfor være vanskelig å sammenligne fra person til person.

Skrevet

Så naive folk her er... :forvirret:

Helt greit at han ikke kan si at han elsker deg, men han viser jo ikke engang tegn på seriøs interesse eller forelskelse, ikke engang bekreftelse og gjensidighet i kjærtegn bryr han seg med. Når han bare er mottager i forholdet deres, og ikke giver, er det all grunn til å tvile på at han bryr seg om deg.

Å vente på at en forelskelse skal gå over i dype følelser, er noe helt annet enn å vente på at en person som ikke ville gi opp oppmerksomheten fra ff-en sin skal bli forelsket...

Skrevet

Jeg "forlanger" ikke at han skal elske meg etter to måneder, men vi har hatt kontakt siden jeg var rundt 14, nå er jeg 18,han 22. Han vet det som er og vite om meg. Uansett, alltid jeg som graver ut informasjon av han,han spør aldri om noe tilbake. Han er mer stille,lukket,og ikke så flink med ord. Men han selv sier at han er slik som person. Kanskje bare jeg som er paranoid, for jeg er ikke vant til en slik personlighet slik som hans. Men ja, som noen av dere sier så kan det hende han er like glad i meg som jeg er i han,bare at han ikke er så flink til og vise det. Menmen:) Ordner seg nok til slutt. Kunne bare ønske det var litt mer lidenskap , jeg er en romantiker uten like, han er mer rolig,stabil. Kommer en dag i morgen, og den dagen ser man vel om personen elsker en eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...