Gjest Gjest_GamlaGal_* Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har et par Christian Louboutin med 12 cm høye heler!!! Jeg har et par Christian Louboutin med 12 cm høye heler som jeg ikke kan gå i.Ikke over stuegulvet engang.Helen måler 9 cm på innsiden, altså i "buen". De har ligget i skapet siden i fjor, og er helt ubrukt. Defor tenkte jeg at hvis det er en der ute som faktisk kunne ha glede av dem, så kan hun få dem! Jeg er heller ikke i stand til å se på skoene at det er noe muffens. All merking ser riktig ut, og det står made in Italy under på sålen. Alle sømmer og liming ser ut til å være utført slik en orginalvare skal være. Skoene er uansett dritkule, og er så høye at det vil aldri være noen tvil om at sålene er knallrøde. Selve varemerket! Så? Hva sier dere jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #2 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg vil ha dem! Har drømt om slike sko LENGE, men de koster jo skjorta, hvorfor selger du dem ikke? <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_GamlaGal_* Skrevet 16. november 2009 #3 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg vil ha dem! Har drømt om slike sko LENGE, men de koster jo skjorta, hvorfor selger du dem ikke? <3 Fordi jeg betalte bare 600 kr for dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #4 Del Skrevet 16. november 2009 Det var billig for slike sko! Som sagt, har ønsket meg sko av det merket så lenge, har til og med drevet og spart, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_GamlaGal_* Skrevet 16. november 2009 #5 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg tror at jeg skrev om at jeg bestile de fra e-bay, og de ble sendt fra Kina. De påstår å være orginale, (men påstår ikke alle det?) Unsett, så har jeg saumfart esken, skoposen og selvfølgelig selve skoen, og jeg klarer ikke finne at det skulle være feil på dem. All merking på sålen både under og inni ser ut til at det er som det skal være .Det står "made in Italy" under sålen. Ellers ser sømmer og liming ut til å være helt i henhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_GamlaGal_* Skrevet 16. november 2009 #6 Del Skrevet 16. november 2009 Så,"gjest", hva sier du? Fremdeles lyst på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 16. november 2009 #7 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) jeg har hvertfall veldig lyst på dem!!! send meg en mail? <3 Innlegget er endret. For å gi bort varer, anbefales det å registrere seg, og ordne opp på PM Mrs Shorty, mod Endret 16. november 2009 av Mrs Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_GamlaGal_* Skrevet 16. november 2009 #8 Del Skrevet 16. november 2009 Mail sendt hanna. Er vel strengt tatt ikke lov å offentligjøre mailadresser i forumet, med denne gangen rakk de ikke fjerne den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_GamlaGal_* Skrevet 16. november 2009 #9 Del Skrevet 16. november 2009 jeg har hvertfall veldig lyst på dem!!! send meg en mail? <3 Innlegget er endret. For å gi bort varer, anbefales det å registrere seg, og ordne opp på PM Mrs Shorty, mod Jeg er registrert, men når jeg prøver å logge inn, får jeg ikke adgang til noen av forumene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 16. november 2009 #10 Del Skrevet 16. november 2009 har ikke fått noe mail ennå. men du, jeg får så dårlig samvittighet for at jeg "tar" skoene fra gjest som skrev først at hun ville ha dem.. så jeg synes du skal gi de til henne i stedet... jeg synes hvertfall hun som var først til mølla bør få de. du er hvertfall et snilt menneske GamlaGal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_GamlaGal_* Skrevet 16. november 2009 #11 Del Skrevet 16. november 2009 Vi får prøve dette med registrering, innlogging og PM i morgen. Kanskje lurt at de som kunne tenke seg disse skoene, også sørger for at de kan motta PM. Natta alle sammen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_GamlaGal_* Skrevet 16. november 2009 #12 Del Skrevet 16. november 2009 har ikke fått noe mail ennå. men du, jeg får så dårlig samvittighet for at jeg "tar" skoene fra gjest som skrev først at hun ville ha dem.. så jeg synes du skal gi de til henne i stedet... jeg synes hvertfall hun som var først til mølla bør få de. du er hvertfall et snilt menneske GamlaGal Hun forsvant plutselig, og mailen til deg fikk jeg i retur. Så jeg tror at vi ser på tingene igjen i morgen kveld, og så sørger vi for at vi kan sende hverandre PM'er. Takk for at du syns jeg er snill! Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. november 2009 #13 Del Skrevet 16. november 2009 Kjøp og salg er ikke lov på Kvinneguiden, dermed stenges tråden nå. Hilsen, Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg