Gjest misa Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Ja jeg lurer...Er vel sikkert 6 år siden jeg var i en svømmehall sist så jeg lurer på hva jeg skal gå med. Den gang da hadde jeg pen flat mage, nå not so much. Er det dumt å gå med badedrakt? Er det vanlig? Hvor kjøper man badedrakt? Kan legge til at jeg er 25...
Sol&Måne Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Når man er i svømmehall er det sannsynligvis en treningsøkt du er ute etter, og da er det upraktisk med bikini. Jeg er også i 20-årene, og de gangene jeg har vært i svømmehall har jeg brukt badedrakt som holder seg like fint på plass selv etter å ha svømt noen lengder. Tror de gangene jeg har vært å svømt har det vært stort flertall av badedrakter; kun fjortis-jenter som er mer opptatt av å gjøre seg til enn å trene som jeg har sett i bikini, uten at jeg skal generalisere for mye her, men det er i alle fall min erfaring. Badedrakter fås kjøpt i vanlige sportsbutikker
Gjest shakeitlikejello Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Jenter går med bikini, vanlig badedrakter, slike proffe badedrakter hvis de trener svømming som sport. Vanlig med badedrakt og ikke dumt.Faktisk mange som mener badedrakt er bedre rent teknisk å svømme i. Jeg bruker bikini. Gå i det du liker best. Nå er det jo ikke sesong for badetøy i Norge, men finnes nok butikker som fører det. Ellers nettbutikker som http://brastop.com/, http://www.bravissimo.com/products/swimwear, Figleaves, Tror norske Underverkerfører noe
Gjest Misa Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Å flott:) Da kan jeg kanskje vurdere å gjøre comeback i svømmehallen. Ser du Sol og Måne er fra Bergen, kan du anbefale ett greit sted å gå? Jeg skjems litt over kroppen min(som dere sikkert har skjønt) så jeg vil helst svømme ett sted der de har avlukker i garderoben. Fins det noen sted i bergen? Evt ett litt rolig sted for voksne?
Sol&Måne Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Sentralbadet er veldig greit, og det har egne åpningstider som kun gjelder voksne, så da er det litt rolig Ellers har jeg vært en del på SiB sitt, på studentsenteret, da jeg studerer ved UiB, der er fordelen at det er mange garderober, så det er lett å få litt privacy, hvis du ikke liker at mange ser deg skifte osv
Gjest svømmeline Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Kan være godt å svømme i en sports-bikini også! Det gjør jeg! Fra Adidas. OG jeg er ingen supermodell, skal jeg si deg. Det går så bra så, det sitter i hodet... dæven, det er mange stygge kropper i bassenget, så dont worry :)
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Å flott:) Da kan jeg kanskje vurdere å gjøre comeback i svømmehallen. Ser du Sol og Måne er fra Bergen, kan du anbefale ett greit sted å gå? Jeg skjems litt over kroppen min(som dere sikkert har skjønt) så jeg vil helst svømme ett sted der de har avlukker i garderoben. Fins det noen sted i bergen? Evt ett litt rolig sted for voksne? Ikke tenk så mye på det, i svømmehallen går folk i alle størrelser og typer. Man er der for å trene og holde seg frisk, ikke sant? Tenk på alle dem som sikkert har mange, mange flere kilo på kroppen og valker og rynker og det som er - de går i svømmehallen, de også. Kos deg!
Gjest Marlo Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Sier som gjesten over meg, ikke tenk så mye på ekstra kiloer. satt for noen uker tilbake selv og lurte på om jeg i det hele tatt skulle våge meg i nærheten av en svømmehall. Nå har jeg turt det! Og du verden for en frihetsfølelse Ingen som ser på deg rart, ingen som bryr seg om du står med rompa i været for å ta på/av deg sokkene. Og alle svømmer i forskjellige type badetøy, men jeg ser nok flest eldre damer med badedrakt, og de som svømmer litt mer profft da. Bikini er også helt greit, det svømmer jeg i (ala bokser med overdel) Nå har jeg svømt der flere ganger i uka i 2-3 uker og storkoser meg =)
Wildy Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Badedrakt er helt greit i svømmehall! Når jeg er i svømmehall så er det gjerne med en flokk med unger og herjefaktoren er høy. Foretrekker absolutt hel drakt framfor bikini,den sitter garantert på uansett!
Gjest Tigress Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Badedrakt, badehette, symjebriller og flipflops til å gå til og fra dusjen med. No er eg der for å trene, då, og eg hatar å stupe ut av bikinien, så eg brukar tronge sportsbadedrakter som ikkje samlar vatn når dei blir blaute.
stjernekyss Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Jeg bruker bikini, fordi det er det jeg har. Forstår ikke helt hvordan man skal klare å svømme seg ut av bikinien, hverken i basseng eller i sjøen. Tull og tøys at det bare er fjortiser som skal vise seg som bruker bikini. Kroppen ser ut som den gjør, enten man er fornøyd eller ikke, og i badebasseng er badetøy det mest praktiske. Men nå er mitt inntrykk at folk som ikke er fornøyd med kroppen sin en tendens til å tro at alle som er fornøyd med kroppen sin prøver å vise seg frem.
Gjest Miam Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 Jeg bruker badedrakt. Den sitter som støpt til kroppen, og man slipper å drive å regulere for så sjekke om alt sitter der det skal og sånn Kjempepraktisk, og mer behaglig enn bikini, i allefall om du skal svømme. Badedrakter har de i alle sportsbutikker, men det kan være litt tricky å finne en som passer, og som ikke er svinaktig dyr. For det er jo ikke akkurt sesong for bading nå. God tur i svømmehallen!
KinderMaxi Skrevet 21. november 2009 #13 Skrevet 21. november 2009 (endret) Jeg bruker bikinioverdel, bikinitruse og shorts. Føler meg ikke veldig komfortabel uten den shortsen. Blir nesten som å sprade rundt i undertøyet, og det er ikke helt meg. Endret 21. november 2009 av KinderMaxi
Gjest Agurkolat Skrevet 22. november 2009 #14 Skrevet 22. november 2009 Eg bruker badedrakt. Med bikini hadde da aldri gått for meg og svømt langt og lenge med brystsvømming, rygg og dykking. Då hadde eg rett og slett vert utan badeklade etter den trimmen Må berre nevna da at sist gang eg var på damebading denne veka, så var det ei dama i vel 20årene, som hadde satt opp håret, hadde hårpynt, store øreringer og meir sminke enn eg går med på fest. Det var vel litt sært.
Gjest strykebrett Skrevet 22. november 2009 #15 Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg bruker badedrakt. Med bikini er det umulig for meg å svømme som trening uten å få en "puppeglipp" som avisene kaller det Endret 22. november 2009 av strykebrett
stjernekyss Skrevet 22. november 2009 #16 Skrevet 22. november 2009 Skjønner ikke hvordan dere får denne puppeglippen. Jeg er ikke så glad i klorbasseng, men på sommeren kan jeg svømme en time i strekk uten at bikinien går hverken her eller der.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #17 Skrevet 22. november 2009 Skjønner ikke hvordan dere får denne puppeglippen. Jeg er ikke så glad i klorbasseng, men på sommeren kan jeg svømme en time i strekk uten at bikinien går hverken her eller der. Småe pupper? Og noen bruker sikkert for småe bikinitopper, så de letter sklir ut. Jeg forsåvidt sliter bare med at jeg svømmer så kraftig og fort at trusa kan bli "tatt av stormen". Jeg bruker den i blå når jeg skal trene. Er jeg med venner bare for å ha det gøy bruker jeg en trekant bikini.
Lise_ Skrevet 22. november 2009 #18 Skrevet 22. november 2009 Godt å høre at det er ok å bruke bikini. Jeg har tenkt en stund på å komme meg i svømmingen, og denne tråden var akkurat svar på det jeg lurte på
The Kitten Skrevet 23. november 2009 #19 Skrevet 23. november 2009 Jeg bruker badedrakt i svømmehallen. Venninnene mine bruker bikini, men det føler jeg blir feil for min del.
Gjest Gjest_Transelise_* Skrevet 23. november 2009 #20 Skrevet 23. november 2009 Hei, nå har ikke jeg våget meg på svømmehall i jetemodus enda.Men er ukentlig i svømmebaseng. Inntrykket mitt er at fleste bruker bikini.Jeg drømmer om noe jeg så på ei jente, det var skjørt med fast truse i og bikinitopp i samme farve. Stilig. Ser at Ellos har og skal bestille snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå