Gjest Gjest_Becca_* Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Har dere noengang møtt noen , som dere følte var 100 % og da mener jeg 100 % perfekte og ment for dere , men som dere i ettertid fant ut ikke var den rette ? Mener på det nivået at du følte det som at dere var skapt for hverandre .
Breakeven Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Ja. Men jeg tror jeg var blendet av kjærlighet. De fleste føler vel det når de er head over heels in love?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 ja, og så til de grader også! jeg var sammen med en fyr jeg trodde var guds gave til kvinnen og at jeg var den heldige. Etter en stund viste det seg helt motsatt, når han begynte å ta meg for gitt og behandle meg som luft (og dritt i noen tilfeller) dabba det av ganske fort ja. Man kan aldri love å elske noen for alltid, man kan bare love at man gjør det i nuet. Ting forandrer seg, mennesker forandrer seg.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Møtte HAN og det ble aldri noe mer. Hadde det vært den Rette hadde det blitt noe, tror jeg. Eller det bare var ikke meningen. Det var lynnedslag da vi traff hverandre. Vi ble sammen uten å si noe, vi bare la armene rundt hverandre og det var OSS. Han fridde, jeg turte ikke. Den gangen. Og det var så heftig at jeg ikke hadde turt å treffe ham igjen, for å ikke sjanse bort ekteskapet mitt nå med den jeg valgte og som jeg elsker dypt.
Lolita. Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Ja. Karen var snill, omtenksom, romantisk og kjempekjekk. Jeg var sikker på at dette var noe som kom til å vare. Alt var rett og slett perfekt, til han plutselig en dag hadde fått seg dame...
I Grosny Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Har dere noengang møtt noen , som dere følte var 100 % og da mener jeg 100 % perfekte og ment for dere , men som dere i ettertid fant ut ikke var den rette ? Mener på det nivået at du følte det som at dere var skapt for hverandre . Jeg har en kamerat som for damene han møter nok fremstår som den rette. Han har absolutt full sjarm og tilstedeværelse. Men det er litt strikkmotor. Og damene blir sure når han plutselig får like full tenning på hun andre dama, på skrå over bordet. Men der og da, i det rette øyeblikk, så var han den rette. Iallfall en stund.
Gjest KateW Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 To ganger, en gang med en som var gift. Noe som selvsagt gjorde at det ikke ble noe av det. Og en som bodde utenlands, vi prøvde men det ble for avansert. Så, jeg vet at det finnes sånne, men jeg har bare ikke funnet en hvor om tednighetene passer også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå