Gjest GreenSky Skrevet 21. august 2003 #1 Skrevet 21. august 2003 Hvorfor bruke mange penger på skjønnhetsprodukter når en kan finne mye bra, billig og naturlig i kjøkkenskapet?? Her er noen eksempler Hårkur: Majones, olivenolje Lotion: Fyll halve lotionflaksa med olivenolje, rist godt. Kjempebra for huden. Peeling: a) grovkornet havsalt med olivenolje. Gni inn i dusjen, skyll av etterpå. Døde hudceller forsvinner, huden blir tilført mineraler, samtidig som den blir myk og smidig pga olivenoljen. (Lurt å sette håret i en strikk sånn at du ikke får gris i det.) B) peeling til ansiktet: Kvern mandler i en kutter, bland dem ut med yogurt naturell. Du kan også prøve yogurt blandet med store havregryn. Ansiktsmaske: Her finnes det et hav av muligheter. Det enkleste er å legge tomatskiver på ansiktet. Det virker rensende. Yogurt naturell virker beroligende. Agurksiver lindrer og kjøler. Prøv deg frem. Hva med en ansiktsmaske bestående av raspa gulrot og yogurt? Mot kviser: Potetmel er en vinner Bra for neglene: (oliven)olje og gelatin i en liten bolle. Dypp fingrene oppi. Beroligende for huden: Et par kopper med melk i badevannet Godt for føttene: Fotbad med havsalt og grønnsåpe Noen flere.....??? :D :D :D
Gjest GreenSky Skrevet 21. august 2003 #3 Skrevet 21. august 2003 ...men blir det ikke litt klissete med honning, da?
lillesol20 Skrevet 21. august 2003 #4 Skrevet 21. august 2003 Tja. Man skal jo ikke kline den oppi håret eller noe, da. Den lar seg fint vaskes raskt av med lunkent vann. :blunke:
Magdalena Skrevet 24. august 2003 #6 Skrevet 24. august 2003 prøv sukker og massasjeolje som håndkrem.. Babyhud! :D
:-) anna Skrevet 24. august 2003 #7 Skrevet 24. august 2003 Dette stemmer sikkert. Og er jo både billig og sikkert kjempebra. Og jeg er sikkert pysete og fin på det når jeg sier :o Men ingen kommer til å finne meg i et badekar med melk i (på tross av kleopatra) med majones i håret og hakkede mandler i ansiktet. Jeg er sikkert grunn, men jeg vil ha litt daglig luksus og parfymeduft i mine hellige minutter på badet.
Gjest GreenSky Skrevet 25. august 2003 #8 Skrevet 25. august 2003 Dette stemmer sikkert. Og er jo både billig og sikkert kjempebra. Og jeg er sikkert pysete og fin på det når jeg sier :o Men ingen kommer til å finne meg i et badekar med melk i (på tross av kleopatra) med majones i håret og hakkede mandler i ansiktet. Jeg er sikkert grunn, men jeg vil ha litt daglig luksus og parfymeduft i mine hellige minutter på badet. Det kunne jo hende du ble positivt overrasket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå