Tinio Skrevet 26. april 2010 #161 Skrevet 26. april 2010 Hehe så stor var gutten min når jeg bare var 25+2 uker på vei, er spent på hvor diger han er på neste kontroll! Håper det roer seg litt siden det faktisk bor en gjennomsnittlig stor jentebaby der inne og. Vi har ikke vært på 3D nei, det blir sikkert ikke noe av heller tror jeg selv om det hadde vært litt kjekt. Når jeg har vann i beina ser de feit og hoven ut, og så er de gjerne slank igjen neste morgen. Synes det er veldig greit at det er vann og ikke flesk jeg da! :gjeiper:
Aries86 Skrevet 16. juni 2010 #162 Skrevet 16. juni 2010 Hei Lille85! Hvordan går det? Det nærmer seg termin for deg nå !!! Hvis du vil kan vi gjerne gå opp Fløyen hvis du blir lei av å vente og vil ha fortgang i sakene Jeg testet positivt på søndag, så ser ut til at vi får en liten en i februar 2011 :rødme: Håper du har det fint! klem
Lille85 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #163 Skrevet 20. juni 2010 Hei Lille85! Hvordan går det? Det nærmer seg termin for deg nå !!! Hvis du vil kan vi gjerne gå opp Fløyen hvis du blir lei av å vente og vil ha fortgang i sakene Jeg testet positivt på søndag, så ser ut til at vi får en liten en i februar 2011 :rødme: Håper du har det fint! klem Heii!! Her går det fint vettu! Der da?? Er ikke så altfor lenge til termin nei, men lenge nok! *Hehe* Jeg er lett med opp fløyen.. Men da må du ha litt tålmodighet med lungene mine, som ikke puster like bra som før! :gjeiper: Er du gravid????????????? Wiiiiiiiiiiiii!!! Gratulerer så utrolig masse!! Da kan jeg knipe baby når min ikke er så veldig baby lenger.. Tihi! Er du på msn for tiden? Jeg har ikke vært der på lenge, men skal skjerpe meg!! Håper du/dere også har det bra!!
Aries86 Skrevet 9. august 2010 #164 Skrevet 9. august 2010 Hei Lille85! Nå har du nok blitt tobarnsmor tenker jeg! Unnskyld så mye at jeg ikke har skrevet før. Jeg har hatt en SA (den 22 juni) og har liksom ikke vært helt meg selv i sommer pga det... Men livet går jo videre! jeg skal sikkert være glad at jeg mistet såpass tidlig og sånt. Uansett så er vi prøvere igjen iallefall! Så vi får se hva som skjer fremover! Så, hvordan går det med deg og det nye tilskuddet til familien? Jeg håper dere har det bra!! Og hvordan har storesøster det? Er hun stolt? Håper du er innom her og ser avogtil, så kanskje du har tid til å skrive litt en dag? Jeg er aldri på msn for tiden, og det er sikkert ikke du heller, du har nok hendene fulle! God klem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå