Gå til innhold

Min lille sommerbaby! =)


Lille85

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke bukser generelt.. Tror jeg har 4 jeans liksom.. Og bruker de ALDRI.. Jeg er et veldig kjole, skjørt og tunika menneske! Ånder og lever for det.. Hehe.. Nærmeste jeg kommer bukse er buksetights! :fnise:

Jeg fant ingenting på Lagunen! :tristbla: Jeg vil finne en skjorte.. Sånn lang, litt romslig.. Om du skjønner...? Hehe.. Men finner ingen steder! :tristbla:

Magen din skal vel begynne å vise seg etterhvert ja! :) :rødme: Vet ikke når det er vanlig å kjenne liv når man har to inni der...? Men gled deg i hvert fall!! Det er så utrolig herlig!! :hjerte:

Skal bli godt med tett oppfølging ja! :)

Har du begynt å tenke på baby utstyr da? :) Når vi får vite hvilket kjønn det er 23 Februar, skal vi kjøpe litt småting, og se på bilsete! :rødme: *Høhø* Lenge leve tålmodigheten! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært på kontroll hos fastlegen min i dag! :)

Blodprosenten var gått ned litt, men var ok, blodtrykk ok, og alt ellers ok!

Utenom vekten min.................................. :sukk:

Jeg har gått opp 3 KILO!!! :sjenert: *Sjokkskadet* Fra 27 November til 5 Januar har jeg gått opp de kiloene! Djises... Skjerpings!! Ellers kommer jeg til å rulle rundt om kring! :fnise: Nå har det jo vært Jul også da.. Så.. Prøver å trøste meg selv litt med det.. Hehe.. Godt vi er kommet tilbake til virkeligheten igjen, da er det opp og ut hver dag, og litt mer normalt kosthold!

Målet er å ikke ligge på meg mer enn nødvendig, eller ikke mer enn jeg ikke kan unngå pga magen! :fnise:

Neste legetime 02 Februar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gruet meg veldig til å begynne å se etter barnevogn.. Og VET at det kommer til å ta tid før jeg/vi klarer å bestemme oss! *Kresne* :fnise:

Jeg føler at jeg ikke har peiling! :tristbla: Vet bare at sikkerheten og komfort er viktig.. Mer vet jeg ikke hva jeg skal se etter! :sjenert:

Men har nå forelsket meg i en vogn! :rødme:

Bébé Confort hightrek! :hjerte: Kommer kanskje til å ombestemme oss, men foreløpig så er vi forelsket! :fnise: Blir spennende å prate med en i butikk, som har peiling på vogner! :) :)

http://www.barnevognguiden.no/bébé-confort...t-hightrek.html

*Elsk* :hjerte:

Endret av Lille85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Er ikke så trøtt lenger! Guh, så deilig!! Dette har jeg ventet lenge på! :)

Jeg drømte om babyen igjen i natt.. Var fremdeles en gutt, og han var såååååå søt!! :hjerte: Han hadde knall blå øyne og pittelitt mørkt hår.. Håper det betyr noe når man drømmer om kjønnet til barnet, for da tyder det på at det ligger en liten guttebaby i magen min! *Håper* :) Hadde vært kjekt med en av hver! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvorfor du ikke trøtt lenger! Du er jo 12 uker på vei i dag! :hoppe: Gratulerer :)

Nei, jeg har heller aldri vært så fan av bukser! Synes det er ubehagelig rett og slett, helt siden jeg var liten har jeg vært sånn.

Jeg vet ikke om det har noe å si at man har tvillinger for når man kjenner liv jeg..? Når kjente du liv første gang?

Vi har sett litt på babyutstyr ja, og samboer har bestemt vogn:

TFK tvillingvogn

Bra han engasjerer seg hvertfall ;)

I går kjøpte jeg to bodyer, men det blir vel ikke så mye mer innkjøp av klær før vi vet kjønnene. Vanskelig å finne klær som passer til både gutt og jente...

Pøh! 3 kg er ikke så gale, det kan være vann i kroppen og mat i magen som gjør utslag på vekta, trenger ikke bety at du har lagt på deg så veldig. ;)

Jeg tipper at du har en liten :babygutt: i magen, siden du har drømt det flere ganger! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvorfor du ikke trøtt lenger! Du er jo 12 uker på vei i dag! :hoppe: Gratulerer :)

Nei, jeg har heller aldri vært så fan av bukser! Synes det er ubehagelig rett og slett, helt siden jeg var liten har jeg vært sånn.

Jeg vet ikke om det har noe å si at man har tvillinger for når man kjenner liv jeg..? Når kjente du liv første gang?

Vi har sett litt på babyutstyr ja, og samboer har bestemt vogn:

TFK tvillingvogn

Bra han engasjerer seg hvertfall ;)

I går kjøpte jeg to bodyer, men det blir vel ikke så mye mer innkjøp av klær før vi vet kjønnene. Vanskelig å finne klær som passer til både gutt og jente...

Pøh! 3 kg er ikke så gale, det kan være vann i kroppen og mat i magen som gjør utslag på vekta, trenger ikke bety at du har lagt på deg så veldig. ;)

Jeg tipper at du har en liten :babygutt: i magen, siden du har drømt det flere ganger! ;)

Takk takk!! :) :)

Jeg må svare deg på denne måten, for jeg har så utrolig dårlig hukommelse.. Da husker jeg ikke alt du har skrevet! :fnise:

Med min datter kjente jeg i uke 18, om jeg husker rett.. Har ikke kjent noe kjempe tydelig enda! Så blir spennende å se når det kommer! :)

Skjønt når gutta også vil være med ja! :) Kjempe fin vogn!! :) Men er ikke så gøy når gutta tror de har altfor mye stemmerett! :gjeiper: Min kjære skal på død og liv bestemme navn hvis det blir gutt.. Men det er faktisk ikke aktuelt! Og han sier jeg kan bestemme om det blir jente.. Glemmesak! Begge må like navnet! Jeg vil ikke drive å rope på et navn hver dag, som jeg overhodet ikke liker! :snurt::fnise: Og går utifra at han mener det samme når alt kommer til alt!

Hva mener du da? Har dere tenkt på navn!? :fnise:

Syns ikke de har så mye fint som passer til begge nei! :(

Jeg gleder meg til å kjøpe babyteppe! Skal bli det første jeg kjøper!! :)

Håper du har rett angående kjønnet!! :hjerte:

Har du drømt noe om babyene da? Jeg håper du får en av hver! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk!! :) :)

Jeg må svare deg på denne måten, for jeg har så utrolig dårlig hukommelse.. Da husker jeg ikke alt du har skrevet! :fnise:

Med min datter kjente jeg i uke 18, om jeg husker rett.. Har ikke kjent noe kjempe tydelig enda! Så blir spennende å se når det kommer! :)

Skjønt når gutta også vil være med ja! :) Kjempe fin vogn!! :) Men er ikke så gøy når gutta tror de har altfor mye stemmerett! :gjeiper: Min kjære skal på død og liv bestemme navn hvis det blir gutt.. Men det er faktisk ikke aktuelt! Og han sier jeg kan bestemme om det blir jente.. Glemmesak! Begge må like navnet! Jeg vil ikke drive å rope på et navn hver dag, som jeg overhodet ikke liker! :snurt::fnise: Og går utifra at han mener det samme når alt kommer til alt!

Hva mener du da? Har dere tenkt på navn!? :fnise:

Syns ikke de har så mye fint som passer til begge nei! :(

Jeg gleder meg til å kjøpe babyteppe! Skal bli det første jeg kjøper!! :)

Håper du har rett angående kjønnet!! :hjerte:

Har du drømt noe om babyene da? Jeg håper du får en av hver! :)

Enig med deg i at begge to må være med å bestemme navn ja! Han tar seg vel sammen! ;) Har diskutert litt vi og, men virker ikke som om kjære er så giret enda, men det forandrer seg kanskje når han får vite kjønnene. :)

Hihi jeg gleder meg til å kjøpe ALT jeg! Går mye rundt i butikkene og titter.. :sjenert::)

Jeg har bare drømt rare drømmer, som at det var 8 stykker i magen, og en gang at det var en slange isteden for to babyer! :haar: Jo, jeg drømte forresten at det var to jenter, men jeg har veldig på følelsen at det er minst en gutt der inne. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg ser vi er like langt på vei, og at du også er 2. gangs.

Kjenner meg godt igjen i en del av det du skriver også. Som at alt mulig strammer på magen. Har allerede kjøpt gravidbukser jeg da... Og noen søte topper samtidig, som blir nydelige med mage til sommeren. :) Var salg på toppene da... :sjenert:

Ellers er faktisk min mann også av typen "Du kan få jentenavnet du ønsker deg dersom jeg kan få velge guttenavn..."

Som om det er aktuelt å la han velge guttenavnet uten å ha noen inflydelse på det... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i at begge to må være med å bestemme navn ja! Han tar seg vel sammen! ;) Har diskutert litt vi og, men virker ikke som om kjære er så giret enda, men det forandrer seg kanskje når han får vite kjønnene. :)

Hihi jeg gleder meg til å kjøpe ALT jeg! Går mye rundt i butikkene og titter.. :sjenert::)

Jeg har bare drømt rare drømmer, som at det var 8 stykker i magen, og en gang at det var en slange isteden for to babyer! :haar: Jo, jeg drømte forresten at det var to jenter, men jeg har veldig på følelsen at det er minst en gutt der inne. :rødme:

Det endrer seg nok da ja! :) Min kjære er ikke Norsk.. Så vi vet vi kommer til å ha enorme uenigheter rundt navn.. Derfor vi har begynt tidlig å diskutere.. Hehe..

Jeg har ikke vært å sett så mye enda.. Ikke så gøy uten å vite hvilket kjønn det er.. Men blir nok garantert mye shopping etter vi vet hvilket kjønn det er ja! :fnise:

Når skal vi å shoppe da?? :fnise:

Duh.. Åtte? Holder det ikke med de to du har?? Hehehe.. Slange ja! :fnise: Du vet at man kan drømme veldig rart når man er gravid sant? Så er bare å forberede seg! :fnise: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg ser vi er like langt på vei, og at du også er 2. gangs.

Kjenner meg godt igjen i en del av det du skriver også. Som at alt mulig strammer på magen. Har allerede kjøpt gravidbukser jeg da... Og noen søte topper samtidig, som blir nydelige med mage til sommeren. :) Var salg på toppene da... :sjenert:

Ellers er faktisk min mann også av typen "Du kan få jentenavnet du ønsker deg dersom jeg kan få velge guttenavn..."

Som om det er aktuelt å la han velge guttenavnet uten å ha noen inflydelse på det... :nei:

Heisann!! :)

Så kjekt da!! :) Hvordan syns du det er å være gravid igjen da? :)

Heldig du er som har funnet deg bukse da! Jeg finner ingenting! :( Hvor du fant? HM?

Hehehe.. Hva er det de innbiller seg liksom?? :fnise: Skal jeg bære dette fram i ni måneder, så har jeg da for søren stemmerett angående navnet ass!! :fnise: :gjeiper:

Hvor er du fra da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! :)

Så kjekt da!! :) Hvordan syns du det er å være gravid igjen da? :)

Heldig du er som har funnet deg bukse da! Jeg finner ingenting! :( Hvor du fant? HM?

Hehehe.. Hva er det de innbiller seg liksom?? :fnise: Skal jeg bære dette fram i ni måneder, så har jeg da for søren stemmerett angående navnet ass!! :fnise: :gjeiper:

Hvor er du fra da? :)

Jeg er ikke noe glad i å være gravid, desverre. Har allerede hatt en dårlig start, og tror ikke det kommer til i bli lykkeboble noe sted på veien.

Men, målet er bra, og jeg gleder meg masse til å ha liten baby i hus igjen!

Jeg tåler en graviditet for en så bra sak! :)

Bukse fant jeg på HM, ja.

Fant heldigvis en butikk med godt utvalg i mammaklær, så det gikk an å finne seg en OK bukse, hvertfall.

Er Oslo-jente jeg da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endrer seg nok da ja! :) Min kjære er ikke Norsk.. Så vi vet vi kommer til å ha enorme uenigheter rundt navn.. Derfor vi har begynt tidlig å diskutere.. Hehe..

Jeg har ikke vært å sett så mye enda.. Ikke så gøy uten å vite hvilket kjønn det er.. Men blir nok garantert mye shopping etter vi vet hvilket kjønn det er ja! :fnise:

Når skal vi å shoppe da?? :fnise:

Duh.. Åtte? Holder det ikke med de to du har?? Hehehe.. Slange ja! :fnise: Du vet at man kan drømme veldig rart når man er gravid sant? Så er bare å forberede seg! :fnise: :gjeiper:

Åja, da er det sikkert lurt med litt navneplanlegging allerede nå. :) Hvor er han fra?

Vi får dra på shopping når vi vet kjønnene, så kan vi ta helt av! :jepp::shoppe:

Hehe ja jeg merker det at jeg drømmer mye rart. Alle jeg snakket med i drømmen sa at det var helt normalt at det noen ganger var slange i magen istedet for et foster, og at jeg skulle ta det helt med ro for det var ikke farlig. Huffameg så fælt! :bond: Jeg er glad det bare var en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe glad i å være gravid, desverre. Har allerede hatt en dårlig start, og tror ikke det kommer til i bli lykkeboble noe sted på veien.

Men, målet er bra, og jeg gleder meg masse til å ha liten baby i hus igjen!

Jeg tåler en graviditet for en så bra sak! :)

Bukse fant jeg på HM, ja.

Fant heldigvis en butikk med godt utvalg i mammaklær, så det gikk an å finne seg en OK bukse, hvertfall.

Er Oslo-jente jeg da. ;)

Oi.. Så trist! :( Håper det blir bedre enn forventet da! :klemmer: Jeg syns det er herlig å gå gravid! Men syns den første tiden var lettere første gang, enn hva den er nå.. Men går jo mot bedre tider.. Så! :) Og målet er jo et KJEMPE pluss ja!! Hehe! :hjerte:

Selvfølgelig er du fra Oslo, det står jo ute i siden der! :sjenert: Er ikke så flink på dette! :fnise:

Hvordan har du hatt en dårlig start da? Vært mye dårlig og sånn liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, da er det sikkert lurt med litt navneplanlegging allerede nå. :) Hvor er han fra?

Vi får dra på shopping når vi vet kjønnene, så kan vi ta helt av! :jepp::shoppe:

Hehe ja jeg merker det at jeg drømmer mye rart. Alle jeg snakket med i drømmen sa at det var helt normalt at det noen ganger var slange i magen istedet for et foster, og at jeg skulle ta det helt med ro for det var ikke farlig. Huffameg så fælt! :bond: Jeg er glad det bare var en drøm!

Yes! Vi er egentlig uenig i det meste.. Og det er ikke bare-bare med hormoner med på slengen! :fnise: :gjeiper:

Han er fra Tyskland! :)

Jeg har fått time på Haukeland når jeg er kommet til 18+5.. Lurer på å bestille time hos Mortensen litt tidligere.. Går jo ann å se kjønnet før, så hvorfor vente? :fnise:

Drømmene kan bli ganske rare ja! :fnise: Drømte at babyen var en jente i natt, og hun hadde DEN store nesen! Da jeg våknet var ikke humøret på topp for å si det sånn! :( :gjeiper:

Duh, hvordan er det med deg og spising nå egentlig? Jeg klarer ikke spise noe omtrent av middager.. Har SÅ nedsig på kjøtt og sånt! Har du hatt noe problemer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~Grinejente~

Uff.. Tårene er ikke sjenerte her i huset for å si det sånn..

Begynte å gråte da jeg fikk sms om at min datter ville sove hos Pappaen på Onsdag.. Wtf?

I går lå jeg i sengen å så på min kjære, og da begynte tårene å sile! WTF?

Min kjære har litt problemer med foten sin, han knuste den i en bilulykke for mange år siden, og ved for mye belastning så får han enorme smerter og halter litt.. Da jeg så han slik i går, rant tårene..

Skjer'a? :fnise:

Har aldri vært med på lignende!! Er helt sinnsykt..

Jeg kjøpte alle sesongene av "Sex and the city" rett over nyttår, ser hveeer kveld i sengen, og er ikke få ganger jeg har felt tårer der nei..

Gir meg snart over.. :sjenert::fnise:

Nå har min kjære laget hamburgere og pommes til oss.. Fredag, er litt lov da! :) Men blir spennende å se hvor mye jeg får ned! Før jeg begynner å brekke meg, eller blir mett..

Blir så sinnsykt fort mett for tiden! Men sulten oftere.. Skjønner ingenting lenger! :gjeiper: Det blir vel bedre med tiden, håper jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Så trist! :( Håper det blir bedre enn forventet da! :klemmer: Jeg syns det er herlig å gå gravid! Men syns den første tiden var lettere første gang, enn hva den er nå.. Men går jo mot bedre tider.. Så! :) Og målet er jo et KJEMPE pluss ja!! Hehe! :hjerte:

Selvfølgelig er du fra Oslo, det står jo ute i siden der! :sjenert: Er ikke så flink på dette! :fnise:

Hvordan har du hatt en dårlig start da? Vært mye dårlig og sånn liksom?

Vært mye dårlig, ja. Og sliten. Og hissig mot lille godgutten min... :(

Men det er på bedringens vei.

Sist hadde jeg en liten rolig periode, før vi satte igang med halsbrann, bekkenløsning, mye kynnere og generelt trøtthet igjen.

Håper det ikke blir like ille nå.

Men, jeg var forberedt på det. Jeg og hormoner er ikke bestevenner, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vært mye dårlig, ja. Og sliten. Og hissig mot lille godgutten min... :(

Men det er på bedringens vei.

Sist hadde jeg en liten rolig periode, før vi satte igang med halsbrann, bekkenløsning, mye kynnere og generelt trøtthet igjen.

Håper det ikke blir like ille nå.

Men, jeg var forberedt på det. Jeg og hormoner er ikke bestevenner, for å si det sånn.

Uffa.. Han kommer til å forstå det en dag! :) Trøst deg med at det ikke er deg, men hormonene! De er noen udyr, uten sidestykke! :frustrert:

Jeg har vært litt sinna jeg også.. Men jeg har mer dårlig samvittighet for at jeg er så trøtt, og orker lite.. Sover lenge, er halvveis her, osv.. Har merket at jeg kjøper meg bedre samvittighet! En tur innom lekebutikken, så føler mor seg bedre! :frown:

Oi.. Har ikke hatt noe kjekt svangerskap du altså! :( Lei meg på dine vegne, og unner deg det bedre nå! :klemmer: Forstår om du er bekymret og litt redd.. Tror jeg hadde gått å kjent etter, og ventet på "det neste" liksom! Nei uff, leit at enkelte må oppleve noe så vakkert som et svangerskap, på en så dårlig måte! :(

Har dere fortalt småen om babyen da? Jeg tør ikke! :sjenert:

Var det du som skrev om boken "I magen bor en baby"? Genialt!! Den skal jeg løpe å kjøpe!! Det tror jeg de små sitter pris på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den boken er nydelig.

Og lillegutten her vet. Han er forsiktig med magen, og det hender han koser med babyen, eller sier godnatt til den.

Veldig opptatt av dette med babyer og babyer i mager.

Er mye sånt rundt oss da. Både hjemme og i barnehagen, så det har vært tema en stund.

Tror ikke helt han har forstått dette da. Men han finner rett som det er ting som han er for stor til, som han mener vi kan spare til babyen.

(Veksler litt på om det er den i min mage, eller den i hans, evt. begge som skal få det da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er gravid når:

- Du trøkker i deg en hel Hobbysjokolade samtidig som du sitter på do.

- Puppene dine begynner å bli så store og tunge at bh-spilen knekker i to.

- Du alltid går rundt med flekker på genseren i cirka navlehøyde.

- Du hiver en kjele grøt i gulvet fordi samboeren din ikke svarte på spørsmålet ditt tre sekunder etter at du stilte det (unnskyld, kjære!).

- Du hiver kakedeigen i veggen fordi den er for seig.

- Du ikke plukker opp ting fra gulvet når du mister noe, men dytter det bort i et hjørne og ber samboeren plukke opp alt når han kommer hjem.

- Du vurderer frokosten du inntar etter hvordan den vil være å kaste opp igjen (1. trimester).

- Du er forbannet over at de ikke har heis på SATS ( 2. trimester).

- Alt ( inkludert brødskiver) blir liggende på gulvet til mannen kommer hjem ( 3. trimester).

- Du kaster opp hver gang du besøker besteforeldrene dine på sykehjemmet, fordi det lukter gamle mennesker der (ja, jeg vet det er fælt, men jeg takler ikke den lukta når jeg er gravid).

- Du kjøper ny håndsåpe til foreldrene dine, fordi du ikke orker lukten av den de har når du er på besøk.

- Du begynner å grine fordi du er tom for gjær.

- Du dulter borti folk hele tiden, både fordi du vagger, og fordi det er så vanskelig å smyge seg forbi noen når du er like brei fra siden som du er foran (du har inntatt kuleform.).

- Du har blåmerker på magen etter kjøkkenskapsdører fordi den er større enn daglig beregnet.

- Du ler samtidig som du griner av «Da damene dro».

- Du blir kvalm av alt, men O'Boy bare må du ha.

- Du griner deg gjennom en hel episode av Hotel Cæsar.

- Setter ringeklokka på 20 minutter før for å rekke å kaste opp før du går på jobb.

- Man må stoppe bilen for å gå ut og spise snø!

- Du får lyst på betong og sagflis, og kan godt stå leeenge på en byggeplass / i en kjeller.

- Du klager på bilsyke, samtidig som du befaler gubben å stanse på nærmeste kafé for å kjøpe kakao og brownies.

- Du får ustyrlig trang til å ommøblere og gråter og river deg i håret – for du får nesten ikke gjort noe selv siden du ikke skal bære tungt.

- Du får vegring mot å gå på offentlige doer for det lukter og ser ut som du kan få det ene og det andre «plutselig».

- Du søler og griser og velter mer en ungen din på halvannet år.

- Nyvaskede klær stinker pyton.

- Magen legger seg over rattet og tuter idet du setter deg inn i bilen på en stille og rolig byggeplass klokka 11.30 mens alle sitter og spiser mat og ser på deg (3. trimester).

- Du nesten begynner å gråte fordi du ikke finner NAV-kontoret.

- Man ler så mye at man plutselig bryter ut i krampegråt.

- Man skjeller ut sin kjære for å sitte på feil side av sofaen.

- Du må be legen om hjelp til å knyte skolissene dine.

- Du trenger hjelp til å snues på natta.

- Du begynner å strigråte fordi mannen har vært så frekk å lage fiskeboller til middag, når det absolutt ikke var det du ville ha!

- Du til stadighet velter ettåringen din over med magen for at du faktisk ikke ser henne (3. trimester).

- Du gråter to ganger i kassen på lokalbutikken da den siste boksen med gamle sugerør forsvant!

- Du går fra å hylgrine fordi du tror du skal bli verdens dårligste mor, og rett over til å gapskratte fordi det er morsomt at snørra di renner.

- Du går inn i en bilforretning bare for å lukte. Det lukter jo så sinnsykt godt av nye biler!

- Du står opp, går på do, spiser en banan, går på do, tar en dusj og halvveis i dusjen må på do igjen.

- Du sitter på kafé og snakker med noen, som plutselig blir veldig distrahert av at magen din glir fra side til side og du har en fot tydelig stikkende ut under ribbena.

- Du begynner å gråte fordi du har glemt å kjøpe plastfolie, enda du bor like ved butikken, det er lenge til stengetid – og du egentlig ikke trenger det før til helga.

- Du klager til Coca cola-mannen i butikken fordi det er altfor lite plass til Bonaqua Raspberry i kjøleskapet, og innrømmer at det er du selv som tømmer beholdningen i butikken.

- Du henviser bikkja til gangen fordi hun stinker. Og vurderer å sende din elskede mann samme sted.

- Du angrer som en hund på at du satte deg på huk i butikken for å nå varen på nederste hylle.

- Du får hysterisk anfall fordi du ikke har syltetøy i kjøleskapet når du hadde lyst på det..

- Du henger med hodet ut av bilvinduet når kjærsten skal fylle bensin, og snuser som en gal (sjeldent jeg får være med, gitt!)

Hahahaha!! Kjenner meg igjen i mange av de!! Vi er så søte når vi er gravid!! :gravid::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Vi er egentlig uenig i det meste.. Og det er ikke bare-bare med hormoner med på slengen! :fnise: :gjeiper:

Han er fra Tyskland! :)

Jeg har fått time på Haukeland når jeg er kommet til 18+5.. Lurer på å bestille time hos Mortensen litt tidligere.. Går jo ann å se kjønnet før, så hvorfor vente? :fnise:

Drømmene kan bli ganske rare ja! :fnise: Drømte at babyen var en jente i natt, og hun hadde DEN store nesen! Da jeg våknet var ikke humøret på topp for å si det sånn! :( :gjeiper:

Duh, hvordan er det med deg og spising nå egentlig? Jeg klarer ikke spise noe omtrent av middager.. Har SÅ nedsig på kjøtt og sånt! Har du hatt noe problemer med det?

Hehe utålmodig eller? Ja ta å bestill deg en time du hos han du. ;) Jeg skal dit på torsdag! :hoppe: Haha disse drømmene altså, blir jo helt utslitt av å sove jo!

Jeg HATER alt kjøtt for tiden, det gjelder også kjøttdeig og pølser. Taco er det verste! :spy: Tror jeg har hatt det sånn siden uke 6.. Jeg greier kun å få i meg mat som jeg synes er skikkelig godt, det vil si sjokolade, chips og frukt, og kanskje nystekte rundstykker. Sliter med å finne pålegg jeg liker og. Er så utrolig lei av å ha det sånn, for jeg er sulten hele tiden men greier ikke få i meg mat som metter skikkelig. Og så er det jo grusomt å gå i matbutikken, for det stinker jo så mye rart av all maten der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...