Gå til innhold

Min lille sommerbaby! =)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en gravid venninne!!! :hjerte::gravid:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jeg har fått dilla på klementiner jeg, men det passer jo veldig bra på denne tiden av året. :)

Ser du har vært i boka mi og fått med deg at formen ikke er helt på topp. :) Men det går jo greit, er nok mange som er mye dårligere enn meg.

Ja det hadde vært kjekt å hatt venninner i samme situasjon, jeg merker allerede nå at jeg blir litt utenfor. De i klassen fester og herjer i ett sett, og jeg er ofte ikke i form til å være med. Dessuten er det så vanskelig å finne på unnskyldninger for hvorfor jeg ikke drikker. De må jo synes at jeg er blitt skikkelig asosial og kjedelig :gjeiper: Gleder meg til jeg kan fortelle hva som er grunnen, slik at de forstår litt bedre. :)

Har dere fortalt det til noen forresten?

Skrevet
Hehe jeg har fått dilla på klementiner jeg, men det passer jo veldig bra på denne tiden av året. :)

Ser du har vært i boka mi og fått med deg at formen ikke er helt på topp. :) Men det går jo greit, er nok mange som er mye dårligere enn meg.

Ja det hadde vært kjekt å hatt venninner i samme situasjon, jeg merker allerede nå at jeg blir litt utenfor. De i klassen fester og herjer i ett sett, og jeg er ofte ikke i form til å være med. Dessuten er det så vanskelig å finne på unnskyldninger for hvorfor jeg ikke drikker. De må jo synes at jeg er blitt skikkelig asosial og kjedelig :gjeiper: Gleder meg til jeg kan fortelle hva som er grunnen, slik at de forstår litt bedre. :)

Har dere fortalt det til noen forresten?

Klementiner er jo er bra ting å ha dilla på, nam nam! :fnise:

Ja, var inne å snek hos deg! :) Jeg er ikke dårlig i det hele tatt.. Håper det er like normalt som å være dårlig!?!

De første månedene i svangerskapet er litt trasig ja.. Man har jo helst lyst å skrike det til hele verden! :fnise:

Du får være med meg da vel! :fnise::fnise:

Jeg har sagt det til Mamma, min søster, en kusine, og fem venninner.. Så har fortalt det til en del.. Men jeg ser ikke at det er et problem.. For ALLE vet at alt kan skje de første 3 månedene.. Og skulle det skje noe gale, så er det kun en sms til hver av de, med hva som er skjedd og at jeg ikke orker å snakke om det..

Thats it! Hehe :fnise: Så..

Dere da?

Skrevet
Klementiner er jo er bra ting å ha dilla på, nam nam! :fnise:

Ja, var inne å snek hos deg! :) Jeg er ikke dårlig i det hele tatt.. Håper det er like normalt som å være dårlig!?!

De første månedene i svangerskapet er litt trasig ja.. Man har jo helst lyst å skrike det til hele verden! :fnise:

Du får være med meg da vel! :fnise::fnise:

Jeg har sagt det til Mamma, min søster, en kusine, og fem venninner.. Så har fortalt det til en del.. Men jeg ser ikke at det er et problem.. For ALLE vet at alt kan skje de første 3 månedene.. Og skulle det skje noe gale, så er det kun en sms til hver av de, med hva som er skjedd og at jeg ikke orker å snakke om det..

Thats it! Hehe :fnise: Så..

Dere da?

Er jo ikke alle som blir kvalm, og så har du jo andre symptomer så du trenger ikke bekymre deg. :)

Ja vi får dra å shoppe babysaker etterhvert vi to! Du er jo erfaren mor så du får være min mentor! ;) Så kan de andre få holde på med den festingen sin, og slippe å høre på alt babymaset vårt. :gjeiper:

Vi har sagt det til mine foreldre, ene søsteren min, to venninner av meg og to venner av samboer. Kommer til å fortelle det til foreldrene hans også etter at vi har vært på ultralyd. Om det skulle gå galt så synes jeg faktisk at det er godt at noen vet det jeg, man kan jo trenge litt støtte når sånt skjer. Er sikkert godt å ha noen å snakke med det om hvis man føler for det.

Skrevet
Er jo ikke alle som blir kvalm, og så har du jo andre symptomer så du trenger ikke bekymre deg. :)

Ja vi får dra å shoppe babysaker etterhvert vi to! Du er jo erfaren mor så du får være min mentor! ;) Så kan de andre få holde på med den festingen sin, og slippe å høre på alt babymaset vårt. :gjeiper:

Vi har sagt det til mine foreldre, ene søsteren min, to venninner av meg og to venner av samboer. Kommer til å fortelle det til foreldrene hans også etter at vi har vært på ultralyd. Om det skulle gå galt så synes jeg faktisk at det er godt at noen vet det jeg, man kan jo trenge litt støtte når sånt skjer. Er sikkert godt å ha noen å snakke med det om hvis man føler for det.

Andre symptomer ja.. De siste to dagene har jeg kastet opp om morgenen.. Var sulten, sjekket kjøleskapet for hva jeg ville spise, og der begynte kvalmen, og begynte å kaste opp! *Yaay* :spy: Hehe.. Du like dårlig enda?

Jaaa, babyshopping, det må vi!! :):) Mentor ja.. Hehe.. Vet ikke hvor mye jeg husker da! :fnise: Er 5 år og 8 måneder siden jeg hadde baby sist! Hehe.. Men kan prøve! :fnise:

Enig med du, om det å fortelle noen det! :)

Har du fått time til gynekologen nå?? Når?? *Nysgjerrig* Hehe! :fnise:

Skrevet
Andre symptomer ja.. De siste to dagene har jeg kastet opp om morgenen.. Var sulten, sjekket kjøleskapet for hva jeg ville spise, og der begynte kvalmen, og begynte å kaste opp! *Yaay* :spy: Hehe.. Du like dårlig enda?

Jaaa, babyshopping, det må vi!! :):) Mentor ja.. Hehe.. Vet ikke hvor mye jeg husker da! :fnise: Er 5 år og 8 måneder siden jeg hadde baby sist! Hehe.. Men kan prøve! :fnise:

Enig med du, om det å fortelle noen det! :)

Har du fått time til gynekologen nå?? Når?? *Nysgjerrig* Hehe! :fnise:

Uff, kaster du opp fortsatt også? Jeg er fortsatt kvalm, men jeg har enda ikke kastet opp, bare brekt meg litt. Men jeg hver gang jeg får en skikkelig kvalmebølge så begynner jeg å nyse! Jeg kan ikke være helt normal :fnise: I det siste har jeg hatt veldig mye hodepine da, men det er vel ikke så uvanlig at gravide er plaget med det.

Nei, jeg har ikke fått time. Prøvde å ringe i går formiddag, men ingen tok telefonen. Skal ringe igjen i dag, litt senere på kvelden. Er jo som oftest på kvelden at klinikken er åpen, hvertfall slik jeg har forstått det. Vet om noen som skal dit på ultralyd på fredag, så da må det vel være mulig for meg å få bestille time og. Håper hvertfall det. :)

Skrevet
8 Uker!! *Wiiii*

:hoppe: :hoppe: Gratulerer med 8 uker eller 2 mnd!! :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Gratulerer med 8 uker!!! Da er du over den absolutt mest kritiske tiden ;) Så nå blir det bare mer og mer sikkert frem til 12 uker ;)

:hoppe:

Skrevet
:hoppe: :hoppe: Gratulerer med 8 uker eller 2 mnd!! :hoppe: :hoppe:

Tuuuusen takk!! :klemmer:

Ser du er kommet litt lenger enn meg! Hvordan føler du deg? Alt gått bra så langt? :) :) :)

Skrevet
Gratulerer med 8 uker!!! Da er du over den absolutt mest kritiske tiden ;) Så nå blir det bare mer og mer sikkert frem til 12 uker ;)

:hoppe:

Thank you!! :klemmer:

Er det sant?? Mest kritiske over? Stilig!! :) :)

Skrevet

Æsj.. I kveld er humøret dårlig..

Jeg føler meg så ensom og alene! :-( Alle er på fylla, og her sitter jeg.. Sukk..

Sikker på at jeg vil dette, og er klar for dette? :-/ Begynner sakte men sikkert å tvile..

Ønsker meg fremdeles en gravid venninne, men hvor finne en?

Skrevet
Æsj.. I kveld er humøret dårlig..

Jeg føler meg så ensom og alene! :-( Alle er på fylla, og her sitter jeg.. Sukk..

Sikker på at jeg vil dette, og er klar for dette? :-/ Begynner sakte men sikkert å tvile..

Ønsker meg fremdeles en gravid venninne, men hvor finne en?

Neida må ikke tenke sånn, dette går fint! :) Hvor var kjæresten i går kveld da siden du var så ensom og forlatt? Hvordan går det med hun venninna di som holdt på å prøve forresten?

Skrevet
Neida må ikke tenke sånn, dette går fint! :) Hvor var kjæresten i går kveld da siden du var så ensom og forlatt? Hvordan går det med hun venninna di som holdt på å prøve forresten?

Hoho.. Ser jeg var litt deppa den kvelden ja.. Hehehe..

Han var her han.. Men er ikke det samme som en kompis/venninne! :)

Venninnen min er ikke blitt gravid enda! Hehe..

Ser du hadde rett i at du har to babyer i magen din! *Wiiii* Dobbel lykke!! :klemmer: Fikk du sjokk selv om du hadde en mistanke? Sååååå spennende da!! :):)

Skrevet

Skal til gynekolog for første gang i dag!! Uff.. Gru-gleder meg! :fnise: Får krysse fingrene for at alt er bra!!

Skrevet

Jeg fikk ikke akkurat så veldig stort sjokk, men hadde sagt til meg selv på forhånd at det er jo sikkert bare en, sjansen for tvillinger er jo ikke SÅ stor.. Men så var det jo altså to likevel! :rødme: Gynekologen var storfornøyd, har aldri sett noen glise så mye! Han var veldig glad på våre vegne, for hadde det ikke gått nå så hadde nok prøverør blitt det neste sa han.

Stakkars magen min, jeg kommmer jo til å se høygravid ut om 4 måneder, og enda større skal jeg bli! Uææ..Strekkmerker! *pealer og smører magen min heftig i håp om at det hjelper* :fnise:

Lykke til i dag da! Du må komme med oppdatering så fort som mulig! :nigo:

Skrevet
Jeg fikk ikke akkurat så veldig stort sjokk, men hadde sagt til meg selv på forhånd at det er jo sikkert bare en, sjansen for tvillinger er jo ikke SÅ stor.. Men så var det jo altså to likevel! :rødme: Gynekologen var storfornøyd, har aldri sett noen glise så mye! Han var veldig glad på våre vegne, for hadde det ikke gått nå så hadde nok prøverør blitt det neste sa han.

Stakkars magen min, jeg kommmer jo til å se høygravid ut om 4 måneder, og enda større skal jeg bli! Uææ..Strekkmerker! *pealer og smører magen min heftig i håp om at det hjelper* :fnise:

Lykke til i dag da! Du må komme med oppdatering så fort som mulig! :nigo:

Blir bra det med mage!! Er deilig å være gravid, og gravide magen er jo bare kjempe nydelig!! Også når det er to inni der! :):)

Skal krysse fingrene for at smøringen hjelper.. Hehe..

Du var hos sentrumslegene sant? Hvordan fikk du tak i de? Jeg må bestille time, men skjønner ikke hvordan jeg skal få tak i de.. Utenom å reise inn dit da!

Skrevet

Da har jeg vært hos gynekologen!! Alt var bra!! Hjertet slo og den, det? hadde helt riktig størrelse, alt så ut som det skulle!! :)

Han sendte forslag om utvidet ultralyd i 12 uke til Haukeland, pga svineinfluensa vaksinen.. Men han trodde ikke den hadde/kommer til å gjøre noe skade! Men kun i tilfelle liksom! :kgbaby:

Fikk bilde av lille knerten også!! *Wiiii* :rødme:

Og i kveld skal jeg til en venninne å hente en doppler.. Så jeg kan følge litt med på den lille!! :hjerte:

Skrevet

:strix: Så godt å høre at alt stod bra til! Jeg fikk en mail med masse bilder av nurkene, greier ikke å la være å se på dem. :rødme:

Ja jeg var hos Mortensen, det var noen vi kjente som hadde time og da spurte de om det var mulig for oss at vi fikk komme. Og da fikset han time til oss med en gang. Vi fikk også ny time om 4 uker for å se om tvillingene vokser like fort.

Han sa at de ikke åpner før etter jul en gang, for de holder på å pusse opp og fikse. Vaktnr svarer de heller ikke på.. Men du kan kanskje prøve å sende en mail? Tror folk får time hvis det er noe spesielt.. [email protected]

Skrevet
:strix: Så godt å høre at alt stod bra til! Jeg fikk en mail med masse bilder av nurkene, greier ikke å la være å se på dem. :rødme:

Ja jeg var hos Mortensen, det var noen vi kjente som hadde time og da spurte de om det var mulig for oss at vi fikk komme. Og da fikset han time til oss med en gang. Vi fikk også ny time om 4 uker for å se om tvillingene vokser like fort.

Han sa at de ikke åpner før etter jul en gang, for de holder på å pusse opp og fikse. Vaktnr svarer de heller ikke på.. Men du kan kanskje prøve å sende en mail? Tror folk får time hvis det er noe spesielt.. [email protected]

Du sikler vel en del på de bildene ja.. Hehe.. Fosteret mitt ligger i fosterstilling.. Ser det veldig tydelig på bildet.. Hender oppe i ansiktet og knærne opp i magen! Morsomt at man kan se det så detaljert så tidlig!

Jeg skal prøve å sende han en Mail.. Det er jo ikke noe spesielt egentlig.. Eller jo, pga vaksinen.. Men Tande ville ha meg opp på Haukeland.. Men personlig foretrekker jeg Mortensen! Han kjenner jeg, stoler på, slapper av med, og liker! Så.. :-)

Gjør du og babyene på om dagene da? Ferdig med julegaver og alt annet julegreier? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...