Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg og min samboer har vært sammen i 5 år, og har hatt et rolig og stabilt forhold. Vi krangler sjelden og er et forelsket par. Jeg har opplevd han som lykkelig, han har gitt meg masse kjærlighetserklæringer og t.o.m fridd til meg. I sommer ble jeg gravid og lykken var stor for oss begge, dessverre hadde jeg en missed abortion etter 3 mnd og vi var begge svært lei oss en periode. I det siste har forholdet derimot vært som normalt igjen - helt til i dag. Dagen startet helt normalt, og plutselig som lyn fra klar himmel, skriker han til meg at han ikke orker mer. Jeg forstår ingenting og spør hva han ikke orker mer av. Svaret var meg og forholdet vårt. Alle de 5 årene vi hadde vært sammen hadde vært et mareritt, og nå var han utslitt. Deretter strøk han på dør. Jeg ble helt satt ut, lei meg og svært bekymret for han. Hva i alle dager kan ha gått av han? Kan han være deprimert pga aborten? Har han en annen? Jeg føler meg helt lost, og ikke vet jeg hvor han er...
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg og min samboer har vært sammen i 5 år, og har hatt et rolig og stabilt forhold. Vi krangler sjelden og er et forelsket par. Jeg har opplevd han som lykkelig, han har gitt meg masse kjærlighetserklæringer og t.o.m fridd til meg. I sommer ble jeg gravid og lykken var stor for oss begge, dessverre hadde jeg en missed abortion etter 3 mnd og vi var begge svært lei oss en periode. I det siste har forholdet derimot vært som normalt igjen - helt til i dag. Dagen startet helt normalt, og plutselig som lyn fra klar himmel, skriker han til meg at han ikke orker mer. Jeg forstår ingenting og spør hva han ikke orker mer av. Svaret var meg og forholdet vårt. Alle de 5 årene vi hadde vært sammen hadde vært et mareritt, og nå var han utslitt. Deretter strøk han på dør. Jeg ble helt satt ut, lei meg og svært bekymret for han. Hva i alle dager kan ha gått av han? Kan han være deprimert pga aborten? Har han en annen? Jeg føler meg helt lost, og ikke vet jeg hvor han er... Bli så dritt lei av slike faka innlegg. Hvem i alle dager som hadde opplevd det du opplevde i dag ville kl 22.00 satt seg ned til Pcen og skevet et slikt innlegg? Skjerp dere
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Jeg velger å svare utfra at det er ekte.< Kan nesten føle med deg, har selv opplevd at en kjæreste behandlet meg slik! Forskjellen var at vi bare hadde vært sammen 3 år, ingen graviditeter eller noe, en dag klikket han bare på meg og strøk på dør. Hadde en ulykke med bilen samme kveld og tok ikke kontakt med meg før 1 uke etterpå, verste uka i hele mitt liv. Da satt jeg for det meste i telefon med bestevenninna mi og klarte ikke annet enn å gråte og sørge, søkte også trøst på nettet, ikke råd eller løsninger, men litt trøstende ord lindret en god del. Håper mannen din snart kommer hjem til deg igjen ts, min første tanke er at om han gjør det så vil han mest sannsynlig bryte sammen og fortelle deg hva slags problemer det er snakk om, og da er det opp til deg om du vil stille opp og være der for ham.
stjernekyss Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Det samme gjorde jeg da eksen min gikk på den måten. Det er så ufattbart at man prøver å finne svar gjennom de kanalene det er mulig å strekke seg til, selv om man vet at svar ikke ligger der. Hvorfor så sint? Ts: Da min eks gikk på den måten, gikk han for godt. Fikk aldri noe svar, ingenting. Vet fortsatt den dag i dag ikke hva som egentlig hendte, men det er ikke så viktig lenger. Livet har gått videre, og jeg er glad for å ikke dele det med noen som er så ustabil. Håper det ordner seg for deg, enten det er på den ene eller den andre måten
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Typisk eksempel på en mann som ikke kan kommunisere og ta opp ting når noe plager han. Men han dekker over og later som om alt er i orden, for han er jo MANN. Han skal da vel ikke lufte problemene sine for damen han elsker og vil leve med. Tilslutt så bygger det seg opp og de eksploderer og fyker på dør.. Ta det med ro. Elsker han deg kommer han tilbake og beklager oppførselen sin og kanskje lufter for deg hva han plages med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå