Gå til innhold

Kvinnens orgasme..?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har definitivt fått nok i en liten stund etter orgasme. Ikke sankk at jeg vil berøres der nede da (med mindre han ikke har kommet enda, da, det må han jo få lov til). Men det tar ikke så lang tid å restituere seg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M22 og M32 hvorfor er dere ikke innlogget? Flau over noe kanskje?

Flau? Selv om jeg hadde vært medlem tviler jeg på at jeg hadde mitt egentlige navn og adresse som nick så hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess hvor for skal jeg ta meg bryet å registrer meg, etter jeg kan se på din profil så kunne du også latt hvere å register deg.

Den eneste fordelen jeg ser med å hvere registrer at man kan få opp en statestikk over hvor mange innlegg man har skrevert, at man kan redigere sitt innlegg og at man kan stemme.

Det er ikke noe av intresse for meg, så da gidder ikke jeg å ta meg bryet å registrer meg.

Kan heller bruke tiden på å svare på noen innlegg i steden....

Men temat her hva ikke om man registrer eller ikke...

... men om seksualitet, og det men lurer på om det.

Og når det skal sies, så er det en del folk som er mer opptatt på rettskrivning og annet flisespikkeri enn å holde seg til temaet.

(PS: Og hvis det er noen som finner skrive feil, så ja jeg er dyslektiker)

Mvh

M32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke helt på jenter som skal kose og prate etter sexen, da snakker jeg om den sexen man har på kvelden, natten før man skal sove. Jeg blir salig søvnig etter orgasmen og vil bare sove, og det vil han også..... og god natt..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...