Gjest M22 Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Tuddelihu! Jeg skulle gjerne hatt svar på en av de millionene av ting jeg lurer på om jenter: Når vi menn har en orgasme får vi umiddelbart etterpå en skikkelig "nedtur" når det gjelder kåthet og lyst og penis er liksom ikke like glad i kos som det den var før orgasmen.. Dette er på en måte veldig kjedelig, på en annen side gir det en veldig følelse av tilfredshet. (Det finnes menn som har så serk nedtur at de får en slags aversjon mot dama de nettopp har hatt sex med) Noen ganger går det an å fortsette og ha flere orgasmer, men det blir som oftest ikke det samme som første gang.. Men har kvinner en sånn nedtur? Så vidt jeg har skjønt, har dere ikke det og kan være like kåte etter 2-3 orgasmer. Hvis dette er sant skjønner jeg ikke; når er det dere kjenner dere tilfredstilt? Hvis menn hadde vært like kåte etter en orgasme hadde vi jo ikke fått gjort noe annet enn å runke Så åssen er det egentlig? Føler dere tilfredstilthet rett etter en orgasme, men det tar veldig kort tid å komme tilbake "på topp"? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Føler dere tilfredstilthet rett etter en orgasme' date=' men det tar veldig kort tid å komme tilbake "på topp"? [/quote'] Nettopp! Du hadde jo skjønt det likevel du Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Hvis du vil sikre deg mye selvtillit, så bli forelsket i en kvinnelig neger. De har 50% mer sjanse enn sine kvite-medsøstre til å få orgamse! (Statistisk sett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M22 Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 Nettopp! Du hadde jo skjønt det likevel du Suz :blunke: Åja.. Kanskje jeg ikke er så dum som jeg skal ha det til :blunke: Har også hørt det om "kvinnelige negre", men desverre pleier jeg ikke å være så interessert i de på akkurat den måten.. Så jeg får ta til takke med de litt mer vanskelige hvite medsøstrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Åja.. Kanskje jeg ikke er så dum som jeg skal ha det til :blunke: Kan umulig være så dum når du tar deg bryet med å spørre :D Forøvrig er det helt mulig å klare seg med bare en orgasme og være tilfreds - flere er en bonus og ikke alle er like intense (ivertfall for min del). Lykke til med oss bleikinger Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 Nedtur etter en orgasme? Kjære deg, etter en orgasme føler jeg meg heller salig! Men ja, kroppen er tømt på en måte, men ikke verre enn at jeg gjerne får mange orgasmer etter hverandre. Kommer (no pun intended) ofte til et punkt der jeg tenker, nå klarer jeg jammen meg ikke fler, men jeg gjør det som regler like vel. (PS, jeg er ikke neger :D ) Glam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. august 2003 #7 Del Skrevet 21. august 2003 (PS' date=' jeg er ikke neger :D )[/quote'] Du er vannvittig morsom!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. august 2003 #8 Del Skrevet 21. august 2003 Takk Suz :kysse: Tenkte lissom det var best å presisere at det finnes også blekansikter som får orgasmer :D Du er nå litt artig sjøl da Klemmer Glam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. august 2003 #9 Del Skrevet 21. august 2003 Godt tenkt Glam! Vi både kan og vil samme hvor hvite vi måtte være Klemmer tilbake til Glam :D Suzy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M22 Skrevet 21. august 2003 #10 Del Skrevet 21. august 2003 Nedtur etter en orgasme? Kjære deg, etter en orgasme føler jeg meg heller salig! Jeg mente ikke å si at vi går inn i en dyp depresjon akkurat da.. Men jeg vil si forskjellen i "opphissethet" før og rett etter en orgasme er ganske stor! Så jeg lurte litt på åssen det var med jenter i dette henseende, siden dere jo er berømte for å kunne komme om og om igjen :D You lucky, lucky bastards.. (Dere har vel sett Life of Brian?) Nå kan jeg jo godt få tre orgasmer etterhverandre jeg og, men da blir penis veldig øm så det nesten gjør vondt og det ødelegger liksom litt.. Hvis noen andre menn leser dette: Er det vanlig at det er litt vondt og ømt å få igjen ereksjon etter en orgasme, eller er det jeg som er rar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M32 Skrevet 21. august 2003 #11 Del Skrevet 21. august 2003 Ikke alle mannfolk får "nedtur" etter at det har gådd for en, noen gang så kjører man på som ingenting har hendt, mens andre ganger så må man ta seg 5-10 minutters pause. Men jeg er like kåt for det om det har gådd for meg, og har ingen nedturer. Men når man har hadd 2-3 utløysninger på radd, så er ikke den like potent lenger og da må man ha seg en lenger pause på ett par timer. Men det er forskjell på utløysning og orgasme, for det er letter å oppnå en utløysning enn en orgasme. Og etter en orgasme så blir glansen meget følsom, men for min del er det bare "ekelt" å hvere aktiv da, men mister ikke gnisten av den grunn. Så vi menn reagere på like mange måter som kvinnfolk reagere etter en orgasme. Når enkelt har hadd en orgasme,så er man ferdig med sexen. Mens andre igjenn fortsetter vider etter en ny orgasme, og en ny, og en ny......... Bra at alle ikke er like, for da hadde det hvert kjedlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 21. august 2003 #12 Del Skrevet 21. august 2003 Min mann plages ikke med utmattethet rett etter. Han er klar med en gang, og staken tar ikke pause. Han plages heller ikke med sårhet, etter hva jeg har hørt. Det er min avdeling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 21. august 2003 #13 Del Skrevet 21. august 2003 Det kommer an på hvor kåt man er, kanskje. For min egen del heller jeg vel mot det samme som m22: når jeg akkurat er over toppen så er jeg betraktelig mindre lysten enn før. Men, det hender jo jeg SLITER meg gjennom noen minutter til, da dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #14 Del Skrevet 21. august 2003 Det kommer an på hvor kåt man er, kanskje. For min egen del heller jeg vel mot det samme som m22: når jeg akkurat er over toppen så er jeg betraktelig mindre lysten enn før. Men, det hender jo jeg SLITER meg gjennom noen minutter til, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. august 2003 #15 Del Skrevet 22. august 2003 Men, det hender jo jeg SLITER meg gjennom noen minutter til, da Jeg er glad det fins oppofrende mennesker som deg der ute... *bøyer meg ydmykt i støvet* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 22. august 2003 #16 Del Skrevet 22. august 2003 Det er ikke for ingenting at vi har fått vitsen om at de lengste minutter i en manns liv er fra det har gått for han og til taxi'n kommer... ...seriøst... jeg tror at en utløsning for en mann gir mye sterkere "nedtur" enn det gjør for kvinnen...vet ikke om det kanskje kan ha noe med selve sæd-utpumpingen å gjøre...? ...men ofte kan en naken deilig kvinne ved ens side, i disse første minuttene, være like opphissende som en teglstein... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. august 2003 #17 Del Skrevet 22. august 2003 Dette varierer da tydelig vis fra mann til mann Sandis! Man hører stdig "klaging" på typen som bare ruller seg av og sovner... Jeg synes kos og prat og kanskje en gang til med en gang er toppers... Men at det fra naturens side skal være mer slutt for han enn for henne, ja det er klart.... De som kan få tosifret ant orgasmer gir seg ofte når de ikke klarer mer f eks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. august 2003 #18 Del Skrevet 22. august 2003 De som kan få tosifret ant orgasmer gir seg ofte når de ikke klarer mer f eks... Og Dorian, en stor varm takk til deg, som den travle sliteren du er for kvinners vellyst! Jeg driter jo i hvordan han eventuelt har det, godt at vi er forskjellige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. august 2003 #19 Del Skrevet 22. august 2003 Dette varierer da tydelig vis fra mann til mann Sandis! Man hører stdig "klaging" på typen som bare ruller seg av og sovner... Jeg synes kos og prat og kanskje en gang til med en gang er toppers... Men at det fra naturens side skal være mer slutt for han enn for henne' date=' ja det er klart.... De som kan få tosifret ant orgasmer gir seg ofte når de ikke klarer mer f eks...[/quote'] Slike gutter det vil gamle Norge ha!! Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M22 Skrevet 22. august 2003 #20 Del Skrevet 22. august 2003 Rekorden min er 5 orgasmer i løpet av ganske kort tid. Det er vel ikke så dårlig til å være gutt. Desverre var bare jeg tilstede.. Det var mest for å se hvor mye jeg greide, og som sagt blir det litt vondt etterhvert. Det er nesten ingen som har svart på det "ømme spørsmålet" mitt, så da går jeg utifra at det ikke er vanlig..? Litt kjedelig at det skal være sånn når man egentlig kunne tenke seg en runde eller to til.. Men sliter seg gjennom det, som tidligere nevnt her. jeg tror at en utløsning for en mann gir mye sterkere "nedtur" enn det gjør for kvinnen...vet ikke om det kanskje kan ha noe med selve sæd-utpumpingen å gjøre...? Jeg tror det. Det vil si jeg vet det, for det finnes teknikker jeg driver og eksperimenter med hvor man har orgasme uten å ha utløsning og da er nedturen mindre, når man blir "flink" tror jeg ikke man skal ha nedtur i det hele tatt. Kort fortalt går det ut på at man trener opp pc-muskelen med kegel-øvelser (akkurat som jenter gjør) Strammer man denne muskelen under orgasmen kommer det ingen ting ut og sånn kan man i teorien holde på så lenge man vil. Det er dette tidsmessige aspektet som interesserer meg :blunke: har egentlig ikke noe behov for mangfoldige orgasmer. Derimot har jeg inntrykk av at jentene setter pris på at det varer i mer enn to minutter.. Er jeg ikke snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå